Εντυπωσιακά αυξημένες ήταν οι πωλήσεις της Ford στην ελληνική αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2021, με το Puma να είναι το μοντέλο που ξεχώρισε περισσότερο από τη συνολική γκάμα της αμερικανικής φίρμας.
Σε μια αγορά που βελτίωσε τον εμπορικό της διασκελισμό κατά 9,6 ποσοστιαίες μονάδεςκατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους (2021), η Ford κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 70,7% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ τα οποία επικαλείται η μάρκα.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων τριών μηνών του έτους η Ford αύξησε κατακόρυφα όχι μόνο τις πωλήσεις της, αλλά και το μερίδιο που συνολικά κατέχει στην ελληνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο τρίμηνο η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της επί του συνόλου της αγοράς κατά 55%, πάντα σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2020.
Εξαιρετικές ήταν επίσης οι επιδόσεις της Ford στην κατηγορία των λιανικών πωλήσεων, καθώς το μερίδιο της εταιρείας παρουσίασε, στο πολύ σημαντικό αυτό κομμάτι της αγοράς, σημαντική άνοδο και από 3,7% που ήταν το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, έφτασε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 το εντυπωσιακό 5,8%.
Κλείνοντας αξίζει να σημειωθεί πως ένα από τα μοντέλα που συνέβαλαν καθοριστικά τόσο στη συνολική αύξηση των πωλήσεων όσο και του μεριδίου αγοράς της Ford στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων ήταν το Puma, το οποίο ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο φιγουράρει σταθερά στις τρεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του.