- Μοναδική σχεδίαση, χωρίς οροφή αλλά με Ηalo.
- Παρόμοιο εσωτερικό με την SL.
- Μόνο 250 μοντέλα θα κατασκευαστούν.
- Συνεχίζει τις δοκιμές στους δρόμους της Ιταλίας.
Μόνο 250 μοντέλα θα κατασκευαστούν
Η Mercedes-AMG έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες εικόνες του roadster PureSpeed, το οποίο έχει περάσει στη φάση των τελικών δοκιμών. Το μοντέλο παραγωγής βασίζεται στην SL και είναι το πρώτο μέλος της εξαιρετικά περιορισμένης και υψηλού κόστους οικογένειας Mythos. ¶λλωστε, η γερμανική luxury μάρκα έχει ανακοινώσει πως θα κατασκευάσει μόλις 250 μονάδες, αυτοκίνητα που θα απευθύνονται στους πιο αφοσιωμένους λάτρεις και συλλέκτες της Mercedes-Benz.
Μοναδική σχεδίαση, χωρίς οροφή αλλά με Ηalo
Η Mercedes δεν είχε πολλά να πει για το αυτοκίνητο αλλά τα καμουφλαρισμένα δοκιμαστικά μοντέλα, αν και κρύβουν τις σχεδιαστικές τους λεπτομέρειες, φαίνονται σχεδόν πανομοιότυπα με το πρωτότυπο. Έτσι, θα κάνουν την εμφάνισή τους χωρίς οροφή και παρμπρίζ, με αποτέλεσμα θέλοντας ή μη, να τραβήξουν πάνω τους την προσοχή του κοινού.
Όπως γνωρίζουμε, η μοναδική σχεδίαση του αυτοκινήτου αποτίνει φόρο τιμής στους αγώνες και αυτό αποτυπώνεται ακόμα πιο έντονα στο Halo που διαθέτει το αυτοκίνητο, όντας εμπνευσμένο από τη F1. Έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ για έξτρα ασφάλεια η Mercedes σημείωσε ότι το μοντέλο έρχεται με δύο αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα κράνη.
Παρόμοιο εσωτερικό με την SL
Οι εικόνες δεν αποκαλύπτουν την καμπίνα, απλώς αρκούνται στο να μας δώσουν μία μικρή... γεύση αυτής. Όπως φαίνεται, το εσωτερικό διατηρεί πολλά χαρακτηριστικά του τυπικού μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να περιμένουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών καθώς και ένα σύστημα infotainment με οθόνη 11,9 ιντσών. Είναι βέβαιο πως η PureSpeed θα έχει και τις δικές της ξεχωριστές πινελιές, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται και ένα ρολόι τοποθετημένο στο ταμπλό προερχόμενο από την ελβετική εταιρεία, IWC Schaffhausen.
Συνεχίζει τις δοκιμές στους δρόμους της Ιταλίας
Περισσότερες πληροφορίες για την Mercedes-AMG PureSpeed θα γνωρίζουμε τους επόμενους μήνες, καθώς όπως γνωστοποίησε η μάρκα επί του παρόντος βρίσκεται στη βόρεια Ιταλία για δοκιμές, οι οποίες θα συνεχιστούν. Στόχος είναι τα δοκιμαστικά μοντέλα να διανύσουν πάνω από 3.000 χιλιόμετρα, προκειμένου η ομάδα των μηχανικών να ρυθμίσει ιδανικά το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και άλλα στοιχεία.