Η νέα αγορά στην οποία έφτασε το ανασχεδιασμένο σήμα της γερμανικής μάρκας είναι αυτή των ΗΠΑ.
Επεκτείνεται το νέο σήμα της VW
2.491 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2020)
Περίπου έξι μήνες έχουν περάσει από τη στιγμή που το νέο λογότυπο της Volkswagen έκανε την εμφάνισή του και πλέον σιγά σιγά αρχίζει να εισέρχεται σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, παίρνοντας τη θέση του παλαιού.
Η νέα αγορά στην οποία έφτασε το ανασχεδιασμένο σήμα της γερμανικής μάρκας είναι αυτή των ΗΠΑ, στην οποία έκανε την εμφάνισή του μέσω του SUV Atlas Cross Sport. Ωστόσο στα μέρη μας το έχουμε δει πολύ νωρίτερα. Θυμίζουμε πως το νέο κομψότερο λογότυπο έκανε το ντεμπούτο του μαζί με το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback ID.3 ενώ, όσον αφορά τα αυτοκίνητα με κινητήρα καύσης, πρώτη φορά το είδαμε στο νέο Golf.
Η νέα σχεδίαση είναι ρετρό, άρα είναι σαφώς πιο απλή, με τα γράμματα V και W να εμφανίζονται τώρα πιο λεπτά και επίπεδα, κάτι που σύμφωνα με την φίρμα, κάνει το νέο έμβλημα πιο ταιριαστό με την σημερινή ψηφιακή εποχή. Το νέο έμβλημα που από πολύ νωρίς έχει τοποθετηθεί στα κεντρικά γραφεία στο Wolfsburg έχει ακόμα αρκετό δρόμο να διανύσει μέχρι να πάρει τη θέση του παλαιού. Σύμφωνα με τη μάρκα η πλήρης αντικατάστασή όλων των σημάτων θα έχει συμβεί μέχρι το τέλος του 2020, καθώς θα πρέπει να φτάσει σε 154 χώρες.
Ενώ το λογότυπο φαίνεται εκ πρώτης όψης πολύ απλό, η διαδικασία της δημιουργίας του ήταν πολύ περίπλοκη. Συγκεκριμένα, η Volkswagen αναφέρει ότι στο project συμμετείχαν 19 ομάδες ανθρώπων της εταιρείας και άλλοι 17 εξωτερικοί φορείς. Ο αρχισχεδιαστής της Volkswagen, Klaus Bischoff που διαδραμάτισε βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του νέου λογότυπου είπε μεταξύ άλλων πως: «Το νέο λογότυπο φέρνει τη Volkswagen στην ψηφιακή εποχή, καθώς πλέον μπορεί να εμφανιστεί πιο εύκολα σε συσκευές και εφαρμογές».