Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο Πρόεδρος της μάρκας, Bram Schot. Μάλιστα, εξήγησε και τους λόγους που η γερμανική μάρκα πήρε την απόφαση να προβεί στη συγκεκριμένη κίνηση, τη στιγμή που οι περισσότερες μάρκες, (όπως και εκείνη) φαίνεται να έχουν ρίξει το βάρος στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο ισχυρός άντρας της Audi, οι λόγοι πίσω από αυτή την κίνηση αφορούν τις ανησυχίες που υπάρχουν σχετικά με την προμήθεια φυσικών πόρων για την παραγωγή μπαταριών και τις αμφιβολίες για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αν είναι σε θέση να ικανοποιήσουν τις ολοένα και πιο απαιτητικές προσδοκίες των πελατών.
Ως αποτέλεσμα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα ρίξει μεγαλύτερο βάρος στο πρόγραμμα με την ονομασία h-tron, το οποίο θα έχει κεντρικό ρόλο στην εταιρεία αλλά και στον όμιλο Volkswagen για την ανάπτυξη τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
«Θέλουμε πραγματικά να το επιταχύνουμε», δήλωσε ο Schot. «Θα θέσουμε περισσότερη προτεραιότητα στις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου - περισσότερα χρήματα και θα δείξουμε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που θα εργαστούν πάνω σε αυτό».
Από κει και πέρα ο Schot επιβεβαίωσε ότι ένα νέο πρότυπο κυψέλων υδρογόνου έκτης γενιάς θα αποκαλυφθεί αργότερα αυτό το έτος. Παράλληλα πρόσθεσε ότι το πιλοτικό μοντέλο Audi FCEV θα μπορούσε να προσφερθεί σε πελάτες με τη μορφή leasing έως το 2021.
Τέλος να σημειωθεί πως χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή μοντέλων Audi FCEV δεν έχει ακόμη αποφασιστεί, αλλά ο Schot είναι πεπεισμένος ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί κατά το δεύτερο ήμισυ της επόμενης δεκαετίας.