Τις πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Nissan Qashqai με καμουφλάζ, μαζί με βασικές πληροφορίες για τη νέα γενιά του best seller SUV έδωσε στη δημοσιότητα η ιαπωνική μάρκα.
Αρχικά η Nissan προχωρά στην επιβεβαίωση πως η νέα γενιά του Qashqai θα αποκαλυφθεί στις αρχές του 2021 πριν ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη το επόμενο καλοκαίρι, λαμβάνοντας υβριδική ισχύ για πρώτη φορά. Οι πρώτες επίσημες εικόνες δείχνουν ένα πρωτότυπο στα τελικά στάδια της ανάπτυξης και υπαινίσσονται τον τελικό σχεδιασμό πριν από το μεγάλο ντεμπούτο του επόμενου έτους.
Έχοντας ως δεδομένο πως η σχεδιαστική του ταυτότητα θα λάβει δάνειο πολλά στοιχεία από το IMQ concept που αποκαλύφθηκε στην τελευταία Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το μοντέλο αναμένεται να έχει τη χαρακτηριστική μάσκα V-Motion, που θα συνδυάζεται από οριζόντιους προβολείς. Μάλιστα η Nissan υπογραμμίζει πως για τις ανάγκες του νέου μοντέλου έχει αναπτύξει ένα προηγμένο σύστημα προβολέων που προσαρμόζει το σχήμα της δέσμης σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες και τους άλλους χρήστες του δρόμου. Η δέσμη χωρίζεται σε 12 μεμονωμένα στοιχεία που απενεργοποιούνται επιλεκτικά κατά την ανίχνευση ενός επερχόμενου οχήματος.
Η Nissan ισχυρίζεται ότι το νέο αυτοκίνητο έχει παρόμοιο μέγεθος με το προγηούμενο, ωστόσο είναι σημαντικό να τονιστεί πως το μεταξόνιο έχει επεκταθεί κατά 20 χιλιοστά προσφέροντας περισσότερο χώρο στα πόδια των πίσω επιβατών. Παράλληλα το νέο Qashqai είναι λίγο ψηλότερο.
Το νέο Qashqai θα βασιστεί στην τελευταία έκδοση της πλατφόρμας CMF-C της Συμμαχίας, που χρησιμοποιεί περισσότερο χάλυβα υψηλής αντοχής από ό, τι πριν, είναι ελαφρύτερη, και κατά 41% πιο άκαμπτη από πριν, σύμφωνα με τη μάρκα. Από κει και πέρα βελτιωμένη είναι και η ανάρτηση μπροστά και πίσω (MacPherson για το 2κίνητο μοντέλο με τροχούς 19 ιντσών), ενώ στις τετρακίνητες εκδόσεις του Qashqai με τροχούς 20 ιντσών, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα είναι στάνταρ. Η Nissan έχει επίσης εργαστεί στο σύστημα διεύθυνσης του Qashqai, ισχυριζόμενη βελτιωμένη απόκριση και καλύτερη αίσθηση στο δρόμο.
Ωστόσο, κάτω από το καπό είναι όπου τα πράγματα αλλάζουν πραγματικά. Το diesel είναι εκτός και η γκάμα των μηχανικών συνόλων θα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων διαθέσιμο με δύο ιπποδυνάμεις (πιθανότατα 138 και 155 ίππων) συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 12 βολτ, αλλά και ένα υβριδικό μοντέλο. Τεχνικές λεπτομέρειες για το υβριδικό e-Power δε δόθηκαν ωστόσο πιθανότητα η ισχύς να κυμαίνεται στους 188 ίππους. Θυμίζουμε πως στο σύστημα κίνησης e-Power ένας βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αλλά με σκοπό να φορτίσει μια μπαταρία που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Τέλος όπως επισήμανε η Nissan η νέα γενιά του Qashqai θα είναι εξοπλισμένη με την τελευταία έκδοση του ημιαυτόνομου συστήματος ProPilot.