ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επικεφαλής Stellantis: «Οι πολιτικοί σπρώχνουν τα ηλεκτρικά, όχι οι εταιρείες»

Επικεφαλής Stellantis: «Οι πολιτικοί σπρώχνουν τα ηλεκτρικά, όχι οι εταιρείες»

2.010 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2022)

Πολιτική και όχι απόφαση της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η προώθηση της ηλεκτροκίνησης και η μετάβαση στις μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους σύμφωνα με τον επικεφαλής της Stellantis, Carlos Tavares.

Πολιτική απόφαση και όχι των εταιρειών η στροφή στα ηλεκτρικά

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πλέον κάτι το αναπόφευκτο. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο επενδύουν στην τεχνολογία, την ίδια ώρα που ανακοινώνουν τα πλάνα τους για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους. Μάλιστα κάποιες από αυτές σε ότι αφορά της Ευρώπη έχουν ήδη βάλει ως ορόσημο το 2035 όπου και θα πωλούν αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η απόφαση αυτή βρίσκει πολλούς ανθρώπους να διαφωνούν, ωστόσο σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Stellantis, Carlos Tavares, η βιασύνη για την ηλεκτροκίνηση δεν προέρχεται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά από τους πολιτικούς, κάτι που θα μπορούσε να έχει κινδύνους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η απότομη στροφή στα ηλεκτρικά ενέχει κινδύνους για τις μάρκες

Σύμφωνα με τα Μέσα του εξωτερικού, ο Tavares μιλώντας σε δημοσιογράφους ανέφερε ότι «η βαρβαρότητα» της απαγόρευσης της Ευρώπης το 2035 για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να δημιουργήσει «κοινωνικό κίνδυνο». Η προθεσμία αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μεταμορφώσουν γρήγορα τα εργοστάσια και τις αλυσίδες εφοδιασμού τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στους νέους κυβερνητικούς κανονισμούς. Μάλιστα είχε υποσχεθεί προηγουμένως ότι δεν θα κλείσει κανένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο, αλλά σημείωσε επίσης ότι η Stellantis «θα πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστική».

Στα 70.000 χιλιόμετρα θα αντισταθμίζει το αποτύπωμα άνθρακα του το ηλεκτρικό

Ο Tavares σημείωσε επίσης ότι υπάρχουν καλύτεροι τρόποι μείωσης των εκπομπών άνθρακα που είναι φθηνότεροι και ταχύτεροι από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Συγκεκριμένα σημείωσε πως ένα ηλεκτρικό θα χρειαστεί να διανύσει 70.000 χιλιόμετρα για να αρχίσει να αντισταθμίζει το αποτύπωμα άνθρακα του. Τα ήπια υβριδικά οχήματα θα μπορούσαν να μειώσουν σημαντικά τις εκπομπές άνθρακα ενώ θα είναι φθηνότερα για τους πελάτες να τα αγοράσουν και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να τα σχεδιάσουν και να τα κατασκευάσουν. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL