Πολύ νωρίς είναι σύμφωνα με τον επικεφαλής της Volkswagen, για να στραφεί η κοινωνία αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρόλο που ο γερμανικός κολοσσός έχει επικεντρωθεί στο συγκεκριμένο τομέα!
Η Volkswagen είναι από τις μάρκες που έχουν πρωτοστατήσει για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Δεν είναι άλλωστε κρυφό πως ο γερμανικός «κολοσσός» έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει πακτωλό χρημάτων για την περεταίρω ανάπτυξη και εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης. Παρόλα αυτά, σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, σημείωσε πως είναι πολύ νωρίς για τον κλάδο να προχωρήσει αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια.
Αυξάνεται η ζήτηση, υστερούν σε ανάπτυξη οι υποδομές
Συγκεκριμένα, μιλώντας στη σύνοδο κορυφής Future of the Car των Financial Times, ο Diess εξήγησε ότι το ζήτημα δεν σχετίζεται με τη ζήτηση των πελατών επειδή γίνεται όλο και υψηλότερη αλλά με τις υποδομές που υποστηρίζουν την κατασκευή και την χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αμφότερες οι διαδικασίες, σύμφωνα με τον Diess, υστερούν σε σχέση με την ταχύτητα με την οποία αναπτύσσονται επί του παρόντος τα οχήματα μηδενικών ρύπων.
«Ο πελάτης χρειάζεται υποδομές για να ζήσει με τα ηλεκτρικά»
«Απαιτούνται τεράστιες επενδύσεις και χρόνος για να επιτευχθεί η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Χρειαζόμαστε τα εργοστάσια να τροποποιηθούν ή να κατασκευαστούν καινούργια, να παράγουμε μπαταρίες αλλά και να οικοδομήσουμε μια ασφαλή, βιώσιμη αλυσίδα εφοδιασμού. Ο πελάτης χρειάζεται τη σωστή υποδομή για να ζήσει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», ήταν κάποια από τα όσα είπε ο Diess.
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως παρά τα λεγόμενά του ο Diess εξέφρασε το όραμά του η Volkswagen να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στις πωλήσεις ηλεκτρικών έως το 2025, ενώ υπογράμμισε πως παρατηρεί μεγάλες δυνατότητες στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών οχημάτων.
Αλλά οι επενδύσεις συνεχίζονται!
-Χρειάζεται ακόμα χρόνος για να υιοθετηθούν πλήρως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είπε ο Herbert Diess.
-Η ζήτηση αυξάνεται αλλά οι υποδομές δεν αναπτύσσονται με τον ίδιο ρυθμό.
-Ηγέτης στα ηλεκτρικά η VW έως το 2025.
Συμφωνείς με τον Diess;