Τρία περίπου χρόνια μετά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του Kia ceed, έφτασε η ώρα για το απαραίτητο φρεσκάρισμα, με την ανανεωμένο μοντέλο να αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, όπως σας είχαμε ενημερώσει σχεδόν ένα μήνα πριν.
Οι εξωτερικές αλλαγές στο Kia ceed facelift εντοπίζονται στον ελαφρώς ανανεωμένο προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα και τους μικρότερους προβολείς ομίχλης, σύμφωνα με τις επίσημες φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν.
Στο εσωτερικό του, έχουν βελτιωθεί τα επίπεδα ηχομόνωσης, ενώ ανανεωμένος είναι και ο πίνακας οργάνων με την προσθήκη μιας μαύρης γυαλιστερής επιφάνειας στην κεντρική κονσόλα.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, θα εφοδιάζεται με το νέo τρικύλινδρο turbo 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 100 και 120 ίππων με 172 Nm ροπής, ενώ διαθέσιμος θα είναι τόσο ο 1600άρης GDI των 128 ίππων, όσο και ο 1400άρης MPI των 100 ίππων. Στους πετρελαιοκινητήρες συναντάμε τον 1600άρη CRDi με απόδοση είτε 110 ίππων, είτε 136 ίππων (+ 8 ίπποι) και 285 Nm ροπής στην ισχυρότερη έκδοση. Μάλιστα θα είναι διαθέσιμο και με εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Οι εξωτερικές αλλαγές στο Kia ceed facelift είναι διακριτικές.
Το 1996 είχα ένα Hyundai Accent καινούργιο 3πορτο φόραγε τον κινητήρα <<Α>> G4EH 1.3lt 85hp τον πρώτο που κατασκεύασαν οι Κορεάτες. Το δούλευα κόφτες και σε κάποιο σέρβις πάντα σε επίσημο επισκευαστή με ενημέρωσαν για σπασμένα διαφράγματα στον μεσαίο καζανάκι και αλλάχτηκε εντός εγγύησης. Σήμερα μετά από 20 χρόνια Hyundai - Kia χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες σε αντίθεση με άλλους δήθεν πρωτοπόρους κατασκευαστές παρουσιάζουν κορυφαίους τεχνολογικά κινητήρες.
Στέκονται απέναντι στον ανταγωνισμό με αξιώσεις.
Ερώτημα άσχετο με το θέμα προς autotriti:
Μπορούμε να μάθουμε ποιο κορυφαίο στέλεχος της αγοράς αυτοκινήτου με premium επιδόσεις στον τομέα των πωλήσεων, έχει υποβάλλει την παραίτησή του;
Το 1996 είχα ένα Hyundai Accent καινούργιο 3πορτο φόραγε τον κινητήρα <<Α>> G4EH 1.3lt 85hp τον πρώτο που κατασκεύασαν οι Κορεάτες. Το δούλευα κόφτες και σε κάποιο σέρβις πάντα σε επίσημο επισκευαστή με ενημέρωσαν για σπασμένα διαφράγματα στον μεσαίο καζανάκι και αλλάχτηκε εντός εγγύησης. Σήμερα μετά από 20 χρόνια Hyundai - Kia χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες σε αντίθεση με άλλους δήθεν πρωτοπόρους κατασκευαστές παρουσιάζουν κορυφαίους τεχνολογικά κινητήρες. Στέκονται απέναντι στον ανταγωνισμό με αξιώσεις.
εξαιρετικο στιλ. αξιοπιστια ,προσιτο αξιοπιστο
Ερώτημα άσχετο με το θέμα προς autotriti: Μπορούμε να μάθουμε ποιο κορυφαίο στέλεχος της αγοράς αυτοκινήτου με premium επιδόσεις στον τομέα των πωλήσεων, έχει υποβάλλει την παραίτησή του;
Γιατί αποσύρθηκε τόσο γρήγορα από την πρώτη σελίδα του site???????????????????????
Γιατί μπήκε το άρθρο στα αζήτητα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Απάντηση: Τι εννοείς?