Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επίσημη πρεμιέρα με 305 άλογα για το «καυτό» Lexus LBX Morizo RR

 Σχολιάστε 
11.396 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2024)
Επίσημη πρεμιέρα με 305 άλογα για το «καυτό» Lexus LBX Morizo RR
9 Φωτογραφίες »

- Η ναυαρχίδα στην γκάμα του μικρού ιαπωνικού premium SUV.
- Αγριεμένο παρουσιαστικό με μεγάλους αεραγωγούς.
- Με 305 άλογα από το μοτέρ του Toyota GR Yaris.
- Σπορ καμπίνα με κόκκινες ραφές.

Η ναυαρχίδα στην γκάμα του μικρού ιαπωνικού premium SUV

Την ταχύτερη έκδοση του LBX παρουσίασε επίσημα η Lexus. Μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου Lexus LBX Morizo ​​RR, η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε επίσημα το μοντέλο παραγωγής, κάνοντας την αρχή από την Ιαπωνία. Η κορυφαία από τις εκδόσεις του LBX, «δανείζεται» τον κινητήρα του GR Yaris, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 305 άλογα. Φυσικά σε σχέση με το τυπικό μοντέλο, αλλαγές υπάρχουν και στην εμφάνιση, τόσο του εξωτερικού, όσο και της καμπίνας.

Αγριεμένο παρουσιαστικό

Οπτικά το Lexus LBX Morizo ​​RR διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του πρωτότυπου, αλλά αφαιρεί από πάνω του μία κίτρινη ρίγα που υπήρχε στη μάσκα. Ο επανσχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας έχει τώρα μεγαλύτερους αεραγωγούς, ενώ στο πλάι, τα φτερά και τα μαρσπιέ ακολουθούν πιστά την ίδια απόχρωση με το υπόλοιπο σώμα. Οι ζάντες των 19 ιντσών έχουν κατασκευαστεί για το εν λόγω μοντέλο, ενώ στο πίσω μέρος ο διακριτικός αεροδυναμικός διαχύτης είναι πλαισιωμένος από τις δύο στρογγυλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.

Σπορ καμπίνα με κόκκινες ραφές

Στην καμπίνα, το LBX Morizo ​​RR εξοπλίζεται με σπορ καθίσματα. Τα αλουμινένια πεντάλ είναι επίσης στάνταρ, ενώ υπάρχουν και ένθετα από Alcantara συνδυαστικά με κόκκινες ραφές, όπως για παράδειγμα στο υποβραχιόνιο.

Με 305 άλογα από το μοτέρ του Toyota GR Yaris

Το Lexus LBX Morizo RR φοράει έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λτ. Είναι ο ίδιος του Toyota GR Yaris, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει 305 άλογα και 400 Nm ροπής. Το μοτέρ μπορεί να συνδυαστεί είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο οκτώ σχέσεων. Ανεξάρτητα από την επιλογή κιβωτίου, η ισχύς διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς. Σύμφωνα με τη Lexus, το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,2 δευτερόλεπτα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL