H Toyota παρουσίασε το δεύτερης γενιάς Aqua, το αντίστοιχο για την ιαπωνική αγορά αυτοκίνητο πόλης Prius C, το οποίο προσφέρεται με βελτιωμένη αποδοτικότητά και καλύτερη τεχνολογία στην μπαταρία του. Διαθέσιμο σε προαιρετικό πακέτο τετρακίνηση «E-Four».
Ξεκινώντας από τα βασικά χαρακτηριστικά του,το νέο Toyota Aqua αλλάζει πλατφόρμα και βασίζεται στην TNGA GA-B του 4ης γενιάς Toyota Yaris. Παρά την συγκεκριμένη αλλάγή και το μεγαλύτερο κατά 50 χλστ. μεταξόνιο οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ίδιες. Την ίδια στιγμή, η ευρυχωρία της καμπίνας για τους πίσω επιβάτες είναι μεγαλύτερη. Σχεδιαστικά, το δεύτερης γενιάς ιαπωνικό μικρό ξεχωρίζει για τα πιο μυώδη πίσω φτερά, τις σπορτίφ λεπτομέρειες στο design στα παράθυρα και τα πιο λειτουργικά LED φώτα.
Σχεδιαστικά, το δεύτερης γενιάς ιαπωνικό μικρό ξεχωρίζει για τα πιο μυώδη πίσω φτερά, τις σπορτίφ λεπτομέρειες στο design στα παράθυρα και τα πιο λειτουργικά LED φώτα.
Πιο κομψό είναι το εσωτερικό του νέου μοντέλου. Σε περίοπτη θέση βρίσκονται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία οθόνη αφής 10,5 για το σύστημα infotainment. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει την πιο σύγχρονη έκδοση συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων Cruise Control με radar ανεξαρτήτως ταχύτητας, Lane Tracing Assist και συστήματα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
. Σε περίοπτη θέση βρίσκονται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία οθόνη αφής 10,5 για το σύστημα infotainment.
Πιο αποδοτικό και με προηγμένη τεχνολογία μπαταρίας
Σημείο αναφοράς στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό είναι η βελτιωμένη απόδοση σε ποσοστό 20% αλλά και οι προηγμένες τεχνολογίες μπαταρίας. Πιο συγκεκριμένα, αντικαθίσταται η μπαταρία υδρίδιων μετάλλων νικελίου (NiMH) από μία ισχυρότερης έκδοσης, μέσω της οποίας υπάρχει διπλάσια απόδοση για το Toyota Aqua. Στην πράξη, το αυτοκίνητο λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά για περισσότερη ώρα, προτού αναλάβει την κίνηση του οχήματος ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρου (μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ). Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του Aqua στα πρότυπα των e-cars και των Plug-in hybrid βασίζεται στην λειτουργία οδήγησης «Power+» η οποία χρησιμοποιεί αξιοποιείται την λειτουργία ανάκτησης ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Toyota αναφέρει τιμές 2,79 λίτρων βενζίνης ανά 100 χιλιομέτρων.
Εκτός των παραπάνω το Aqua ξεχωρίζει για δύο ακόμη λόγους. Αρχικά, για πρώτη φορά το συγκεκριμένο μοντέλο έχει προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης «E-Four» για περισσότερη πρόσφυση σε κακοτράχαλους δρόμους. Εκτός αυτού, μπορεί να λειτουργήσει και ως γεννήτρια εξωτερικής τροφοδοσίας εναλλασσόμενου ρεύματος AC 100 volt / 1.500 watt.
Στην ιαπωνική αγορά το νέο Toyota Aqua κοστίζει στην μπροστοκίνητη έκδοσή του κάτι λιγότερο από 18.000 δολάρια, ενώ το προαιρετικό πακέτο E-Four τετρακίνησης έχει αρχική τιμή περίπου 23.500 δολάρια.