Ήταν το 1974 όταν ήρθε στην αγορά το πρώτης γενιάς Scirocco, το οποίο βασιζόταν πάνω στο Golf και είχε την υπογραφή του Giorgetto Giugiaro. Επτά χρόνια αργότερα, το 1981, ήρθε στην αγορά η δεύτερη γενιά του, η οποία παρέμεινε στην αγορά μέχρι το 1992 στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Η μεγάλη του επιστροφή έγινε το 2008, όταν παρουσιάστηκε στην Γενεύη η τρίτη του γενιά, η οποία βασιζόταν για μια ακόμη φορά στην πλατφόρμα του Golf (πέμπτης γενιάς), αλλά υιοθετούσε μοναδική σχεδίαση, ειδικά από τις πρώτες κολόνες και πίσω. Η τρίτη γενιά ανανεώθηκε το 2014 αλλά το 2017, η Volkswagen αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του, χωρίς να φέρει κάποιον διάδοχο.
Ψηφιακή εικόνα που δείχνει πως θα μπορούσε να μοιάζει ένα νέο VW Scirocco.
Μπροστά μοιάζει με Golf, πίσω κλέβουν την παράσταση οι δύο διπλές μπούκες
Παρά το γεγονός πως η παραγωγή του Scirocco έχει σταματήσει εδώ και χρόνια, το μοντέλο συνεχίζει να έχει πολυάριθμους φίλους που εκτίμησαν την γοητευτική του εμφάνιση, τον σπορ χαρακτήρα του και τα πολλά του γκάζια (για τα λεφτά του). Γνωρίζοντας πως δεν είναι λίγοι αυτοί που θα ήθελαν να δουν ένα νέο Scirocco, το kolesa.ru παρουσίασε την πρότασή του για το πως θα μπορούσε να μοιάζει μια νέα γενιά.
Το σχέδιο βασίζεται πάνω στο νέας γενιάς Golf που έκανε ντεμπούτο το 2019 και για αυτό υιοθετεί τον ίδιο πρόβολο με τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τον επιβλητικό προφυλακτήρα με τους μεγάλους αεραγωγούς. Από τις πρώτες κολόνες και πίσω, το Scirocco στις φωτογραφίες διαφοροποιείται από το τωρινό Golf καθώς λαμβάνει ενισχυμένα φτερά, έχει δύο αντί για τέσσερις πόρτες, ενώ πίσω, τα φώτα έχουν ρετρό σχεδιασμό και αυτή τη φορά ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής μπάρας LED. Πιο χαμηλά, το μάτι δεν γίνεται να μην πέσει στις δύο διπλές μπούκες του συστήματος εξάτμισης.
Με πλήθος επιλογών όπως το Golf
Το νέο Scirocco θα μπορούσε να υιοθετήσει τα κινητήρια σύνολα του τωρινού Golf, το οποίο αυτή την στιγμή εφοδιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρων 110 ίππων και έναν 1.500άρη με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία στα 150 άλογα. Tο γερμανικό μικρομεσαίο προσφέρεται επίσης σε έκδοση διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο, σε diesel με 2λιτρο TDI και 150 άλογα αλλά και με Plug-in υβριδική έκδοση με 204 άλογα. Φυσικά, διαθέσιμες είναι ακόμη οι ισχυρές GTI, GTD και GTE εκδόσεις.
Πιθανός ο ερχομός του αλλά...
Πόσο πιθανό είναι να δούμε ένα νέο Scirocco; Αυτή την στιγμή, δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση πως η Volkswagen εργάζεται πάνω στην επιστροφή του, ωστόσο στο παρελθόν, υπήρχαν φήμες πως η εταιρεία σκέφτεται να επαναφέρει το όνομα στην γκάμα της, όχι όμως με κάποιο θερμικό μοτέρ (χωρίς δηλαδή τις μπούκες των εικόνων) αλλά με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο...