Ξεκινώντας από την αγορά της Αμερικής το 2011 η Ford, δύο χρόνια μετά, το 2013, λάνσαρε στην Ευρώπη το Focus Electric, το οποίο ωστόσο δεν ενθουσίασε το άγουρο στην ηλεκτροκίνηση κοινό, τότε. Το αμιγώς ηλεκτρικό Focus έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2017 και στη συνέχεια αποσύρθηκε αφού είχε καταφέρει να πουλήσει μόλις 61 μοντέλα τον τελευταίο χρόνο κατασκευής του. Μάλιστα τότε ένας εκπρόσωπος της μάρκας είχε σημειώσει πως η μάρκα θα αφοσιωθεί εκ νέου στο μοντέλο, όταν η αγορά είναι πιο ώριμη για κάτι τέτοιο.
Σκέφτεται να το επαναφέρει η Ford
Σήμερα, με την ηλεκτροκίνηση να έχει κάνει δυναμικό μπάσιμο και τα επόμενα χρόνια να αναμένεται η περεταίρω εξάπλωσή της, η αμερικανική φίρμα κάνει σκέψεις να επαναφέρει στα μεγάλα ηλεκτρικά πλάνα που έχει ένα συμπαγές ηλεκτρικό οικογενειακό μοντέλο που θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στις πωλήσεις της. Πολλά Μέσα του εξωτερικού αναφέρουν πως αυτό συζητείται στα υψηλά κλιμάκια της μάρκας. Ταυτόχρονα η φημολογία αναφορικά με αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο «κράχτης» στις πωλήσεις της Ford έχει συνδεθεί άρρηκτα με το ηλεκτρικό Focus. Τίποτα δεν είναι επίσημο έως τώρα, αλλά δεν είναι λίγες στο παρελθόν οι φορές που οι φήμες έχουν επιβεβαιωθεί και στην πράξη.
Τα πρώτα ανεξάρτητα σχέδια του Focus Electric
Μάλιστα τογερμανικό περιοδικό «Auto motor und sport», προχωρά ένα βήμα παραπέρα, δημοσιεύοντας ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες μέσω των οποίων θέλει να δώσει τη δική του εκδοχή για την ενδεχόμενη εξωτερική εμφάνιση που θα έχει το ηλεκτρικό Focus. Σε αυτές παρατηρούμε πως οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές έχουν δώσει την κλειστή μάσκα που βρίσκουμε στην Mustang Mach-E, συνοδευόμενη από τους LED προβολείς και το τρέχον αμάξωμα του μοντέλου.
Στην πλατφόρμα ΜΕΒ της VW με επιδόσεις α λα ID.3
Δεν είναι πλέον μυστικό ότι η Ford είναι η πρώτη εταιρεία εκτός του VW Group που μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα ηλεκτρικών ΜΕΒ της Volkswagen. Το πρώτο προϊόν αυτού του τεχνολογικού «γάμου» είναι το ηλεκτρικό crossover Explorer, αλλά η Ford έχει ανακοίνωσει ότι θα κατασκευάσει και δεύτερο μοντέλο που δεν αποκλείεται να αντανακλά στο ηλεκτρικό Focus. Μία μελλοντική ηλεκτρική έκδοση θα μπορούσε να ταιριάζει σε απόδοση και αυτονομία με το ανανεωμένο ID.3 της VW, που θα μεταφράζεται σε 204 ίππους και 550 χιλιόμετρα, αντίστοιχα.
Μόνο ηλεκτρικά στην Ευρώπη το 2030 η Ford
Η Ford έχει σκοπό το 2030 να πουλάει στην Ευρώπη μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένα από αυτά πιθανότατα να είναι και το ηλεκτρικό Focus. Ίδωμεν.