ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κάποιες μάρκες επιστρέφουν στα πισωκίνητα, άλλες προσθέτουν στην γκάμα τους προσθιοκίνητα. Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποια μοντέλα θα θέλατε πισωκίνητα;

Κάποιες μάρκες επιστρέφουν στα πισωκίνητα, άλλες προσθέτουν στην γκάμα τους προσθιοκίνητα. Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποια μοντέλα θα θέλατε πισωκίνητα;

Επιστροφή πίσω

3.561 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2016)

Τη θυμάστε την εποχή που η πίσω κίνηση δεν ήταν αποκλειστικότητα των premium μαρκών; Που σε κάθε σχεδόν κατασκευαστή υπήρχε και ένα πισωκίνητο μοντέλο; Μήπως είναι καιρός κάποιες μάρκες να επιστρέψουν στη φιλοσοφία αυτή;

Εντάξει, δεν περιμένει κανείς ένα νέο μεσαίο ή μεγάλο Peugeot, με την κίνηση πίσω, όπως το 504 40 χρόνια πριν. Ούτε ελπίζει κανείς να δει ξανά πισωκίνητα μικρά μοντέλα όπως το θρυλικό Starlet της Toyota, που εξαιτίας της πίσω κίνησής του κυκλοφορεί ακόμη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όμως σίγουρα θα θυμάστε την χρυσή δεκαετία του `90 όπου οι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν μοντέλα με κίνηση σε όλους τους άξονες. Η Nissan είχε τα προσθιοκίνητα μικρά, μικρομεσαία, και μεγάλα μοντέλα με κίνηση πίσω. Πιο παλιά βέβαια, ως Datsun είχε αρκετά πισωκίνητα, ακόμη και μικρά, ταπεινά μοντέλα. Είχε επίσης και σπορ πισωκίνητα μοντέλα, όχι τα πολύ ακριβά της, μεσαίας τιμής, όπως το 200SX.

Το ίδιο έκανε και η Mazda μέχρι να γυρίσει στην κίνηση εμπρός (με εξαίρεση τα αυτοκίνητα με μοτέρ Wankel), ενώ πρώτη η Toyota επέστρεψε σε αυτή τη φιλοσοφία, με ένα πισωκίνητο μοντέλο εδώ και πολλά χρόνια για την Ευρώπη, το GT86. Αν και σε συνδυασμό με την Lexus, η Toyota ποτέ δεν εγκατέλειψε την πισωκίνηση.

Ποιος άλλος; Ποιος κατασκευαστής μπορεί να θέλει να γυρίσει πισωκίνητος; Η Hyundai έχει πλέον ξεχωριστή πισωκίνητη μάρκα, την Genesis, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα δούμε κάτι με την κίνηση πίσω από τους κορεάτες σύντομα.

Από Γαλλία μεριά, το μόνο πισωκίνητο μοντέλο που περιμένουμε θα είναι το νέο Alpine από τη Renault που δεν μπορεί να είναι και αλλιώς, λόγω αρχιτεκτονικής.

Η Alfa Romeo έκανε μία δυνατή επιλογή με την επιστροφή στην πίσω κίνηση, αρχικά με τη Giulia, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα της. Φυσικά BMW και Mercedes-Benz θα διατηρήσουν πολλά μοντέλα τους πισωκίνητα, αν και πλέον ακόμη και αυτοί τα πιο μικρά τους αυτοκίνητα τα κάνουν προσθιοκίνητα πλέον.

Αρα ποιος άλλος; Το πιθανότερο είναι κανείς. Αφού οι πισωκίνητες πλατφόρμες είναι πανάκριβες, η οικονομία κλίμακας μικρή, το κόστος εξέλιξης τεράστιο και η απαίτηση για πίσω κίνηση ελάχιστη. Η μόνη σωτηρία θα είναι η ηλεκτροκίνηση, που θα απελευθερώσει τους κατασκευαστές να τοποθετούν τον άξονα κίνησης όπου θέλουν και στην ίδια πλατφόρμα θα έχουμε εμπρός, πίσω ή κίνηση παντού. Εύκολα!

Μέχρι τότε, η συζήτηση είναι φιλοσοφική. Ακόμη και έτσι όμως... Ποιες μάρκες ή ποια μοντέλα θα θέλατε να δείτε πισωκίνητα και γιατί; Τι λέτε; Τελικά έχει νόημα σε ποιον άξονα είναι η κίνηση; Εσας σας ενδιαφέρει; Θα επιλέγατε αυτοκίνητο με αυτό το κριτήριο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
DIAGONISMOS N FERA SPORT NEXEN