Eνα από τα πιο ικανά μοντέλα της κατηγορίας σε όλους τους τομείς είναι το Peugeot 308 το οποίο στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων των 130 ίππων ξεχωρίζει για τις επιδόσεις και την οδική του συμπεριφορά. Το 308 είναι σύγχρονο σχεδιαστικά με νεανικό αέρα και διαθέτει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, μεγάλους χώρους και προσφέρει αυξημένα επίπεδα άνεσης μέσω της ανάρτησής του.
Kάθε 25.000 χλμ. Service η 184,5 ευρώ το χρόνο Στον τομέα της συντήρησης το Peugeot 308 1,2 PureTech διακρίνεται για τα αραιά διαστήματα Service του που σημαίνει πως σε βάθος 5ετίας μπορεί να έχει διανύσει έως και 125.000 χλμ.. Αυτό όπως είναι λογικό μειώνει το κόστος του ανά χιλιόμετρο και έτσι παρά τα 922 ευρώ που απαιτεί συνολικά για την συντήρησή του στα 5 χρόνια, παραμένει και εδώ μια συμφέρουσα επιλογή.
Εχω το fiat tipo 1.3 mtj αναθεωρήστε λιγο την πηγη σας για το κοστος του service ειναι εκτος πραγματικων στοιχειων.
31 € δεν κοστιζουν ουτε τα λαδια μονο για την αλλαγη. Το αμαξι χρειαζεται 3.6 λιτρα και καθε λιτρο με τιμες αντιπροσωπείας εχει 15 € !
Επιπλεον το φιλτρο λαδιου εχει 25 € !!!
Μπράβο autotriti!! Τέτοιες ερευνες έχουν πολύ ενδιαφέρον γιατί μερικοί έχουν λάθος αντίληψη με αποτέλεσμα να κάνουν και λάθος επιλογές...
Εχω το fiat tipo 1.3 mtj αναθεωρήστε λιγο την πηγη σας για το κοστος του service ειναι εκτος πραγματικων στοιχειων. 31 € δεν κοστιζουν ουτε τα λαδια μονο για την αλλαγη. Το αμαξι χρειαζεται 3.6 λιτρα και καθε λιτρο με τιμες αντιπροσωπείας εχει 15 € ! Επιπλεον το φιλτρο λαδιου εχει 25 € !!!
Στο αγαπημένο σας γκρουπ ηταν αδύνατο οι αναλυτικές τιμές ανα επίσκεψη στο συνεργείο ετσι;