To Ford Focus στη βασική έκδοση βενζίνης με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα των 125 ίππων αποτελεί ένα από τα πιο αξιόλογα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ξεχωρίζοντας στους τομείς της εμφάνισης και της οδικής του συμπεριφοράς. Προσφέρει επίσης καλές επιδόσεις και σύγχρονο εξοπλισμό, αλλά και ικανούς χώρους για 5 επιβάτες, ενώ όλα αυτά ενισχύονται από το εξαιρετικά χαμηλό κόστος συντήρησής του.
Πληρώνεις δυο φορές μέσα στην 5ετία, συνολικά 384 ευρώ… To χαμηλότερο κόστος συντήρησης στην κατηγορία εμφανίζει το Ford Focus αφού στην 5ετία ο χρήστης του καλείται να πληρώσει μόλις 384 ευρώ. Κάθε 15.000 χλμ. από τη στιγμή της αγοράς γίνεται έλεγχος, ενώ το 2ο και το 4ο έτος γίνονται οι απαραίτητες αντικαταστάσεις λιπαντικών και αναλώσιμων όπως ορίζει ο κατασκευαστής.
Εχω το fiat tipo 1.3 mtj αναθεωρήστε λιγο την πηγη σας για το κοστος του service ειναι εκτος πραγματικων στοιχειων.
31 € δεν κοστιζουν ουτε τα λαδια μονο για την αλλαγη. Το αμαξι χρειαζεται 3.6 λιτρα και καθε λιτρο με τιμες αντιπροσωπείας εχει 15 € !
Επιπλεον το φιλτρο λαδιου εχει 25 € !!!
Μπράβο autotriti!! Τέτοιες ερευνες έχουν πολύ ενδιαφέρον γιατί μερικοί έχουν λάθος αντίληψη με αποτέλεσμα να κάνουν και λάθος επιλογές...
Εχω το fiat tipo 1.3 mtj αναθεωρήστε λιγο την πηγη σας για το κοστος του service ειναι εκτος πραγματικων στοιχειων. 31 € δεν κοστιζουν ουτε τα λαδια μονο για την αλλαγη. Το αμαξι χρειαζεται 3.6 λιτρα και καθε λιτρο με τιμες αντιπροσωπείας εχει 15 € ! Επιπλεον το φιλτρο λαδιου εχει 25 € !!!
Στο αγαπημένο σας γκρουπ ηταν αδύνατο οι αναλυτικές τιμές ανα επίσκεψη στο συνεργείο ετσι;