ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρχεται η νέα γενιά του ηλεκτρικού VW ID.3

1.500 Επισκέψεις στο άρθρο (2/1/2025)
Έρχεται η νέα γενιά του ηλεκτρικού VW ID.3
2 Φωτογραφίες »

Θα έρθει μετά το νέο ID.Polo το 2025
Με σχεδίαση που θυμίζει πολύ το VW Golf
Με αναβαθμίσεις στο εσωτερικό
Θα διαθέτει νέα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα

Θα έρθει μετά το νέο ID.Polo το 2025

Η Volkswagen έχει βάλει στόχο την ανανέωση της γκάμας της, με το πρώτο μοντέλο που θα έρθει να είναι το ID.Polo το 2025. Μετά από αυτό θα ακολουθήσει η νέα γενιά του ηλεκτρικού hatchback ID.3, με την VW να υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις και πολλές αλλαγές. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα είπε ο υπεύθυνος εξέλιξης της VW Kai Grünitz, η νέα γενιά του ID.3 θα θυμίζει πολύ σε σχεδίαση τα παλιά μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Με σχεδίαση που θυμίζει πολύ το VW Golf

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η νέα γενιά του ID.3 θα διαθέτει σχεδίαση παραδοσιακού hatchback, με τη μάσκα του να βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος από το πίσω μέρος του αμαξώματος. Αρχικά, θα διαθέτει στρογγυλοποιημένο μπροστά μέρος, το οποίο αναμένεται να διαθέτει μια ενιαία LED μπάρα φωτιστικών σωμάτων, που θα ενώνει τα δύο μεγάλα, μυτερά φώτα. Το αμάξωμα θα διαθέτει αρκετά κοψίματα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, κυρτό παρμπρίζ και οροφή. Τέλος, το πίσω μέρος θα χαρακτηρίζεται και αυτό από μια ενιαία μπάρα φωτών, αλλά και μια μικρή και σπορτίφ αεροτομή.

Με αναβαθμίσεις στο εσωτερικό

Όσον αφορά το εσωτερικό, η μάρκα από το Wolfsburg, υπόσχεται ότι το νέο ηλεκτρικό, θα αναβαθμιστεί σε πολυτέλεια και τεχνολογία. Το ταμπλό θα ανασχεδιαστεί, ενώ θα διαθέτει μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα συστήματα infotainment. Η καμπίνα θα ντυθεί σε μαλακά υλικά, ενώ η VW μετά από λαϊκή απαίτηση θα επαναφέρει κάποια παραδοσιακά μπουτόν, για μερικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Θα διαθέτει νέα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, η VW υποσχέθηκε, ότι θα αναβαθμιστούν. Η νέα γενιά θα βασίζεται, όπως και η παλιά στην MEB πλατφόρμα της VW και θα είναι πισωκίνητη. Ακόμα, δεν έχουμε πληροφορίες για τα κινητήρια σύνολα, με τη γενιά που έρχεται, να προβλέπεται να έχει ακόμα υψηλότερες επιδόσεις από την παλιά. Για την ιστορία, η παλιά γενιά διέθετε 4 επιλογές μεγεθών μπαταρίας, οι οποίες κυμαίνονταν από 52kWh στη βασική, έως 79kWh στην υψηλότερη. Παλιά η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού ID.3 έφτανε τα 594 χλμ., με τις αναβαθμίσεις η νέα γενιά πόσα λέτε να φτάνει;

Toyota
Mototriti.gr