- Έχει την χαμηλότερη τιμή από όλα τα plug-in οικογενειακά SUV
- Με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης 152 ίππων και έναν ηλεκτρικό 163 ίππων
- Με αμορτισέρ που μαλακώνουν στις λακκούβες και σφίγγουν στις στροφές
- Του λες που θα πας και το C-HR αποφασίζει πως θα πας (ρεύμα ή βενζίνη) για μεγαλύτερη οικονομία
Με δύο κινητήρες, βενζίνης 152 ίππων και ηλεκτρικό 163
Το νέο Toyota C-HR στη δεύτερή του γενιά προσφέρεται και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο ήρθε η στιγμή να δοκιμάσουμε και να δούμε πόσο διαφορετικό είναι από το δίλιτρο υβριδικό των 197 ίππων, αλλά και από το βασικό υβριδικό 1.800άρι με τα 140 άλογα.
Το C-HR λοιπόν φέρει το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota που περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ισχύος 152 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων που είναι τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα, με τη συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 223 άλογα.
Έχει την χαμηλότερη τιμή από όλα τα plug-in οικογενειακά SUV
To C-HR είναι αυτή τη στιγμή το φθηνότερο PHEV οικογενειακό SUV στην ελληνική αγορά με κόστος από 36.800 ευρώ και πάντα με 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία.
Μάλιστα είναι και το μοναδικό κάτω από το ψυχολογικό όριο των 40 χιλιάδων. Αξίζει να αναφέρουμε μάλιστα ότι προφέρεται από το επίπεδο εξοπλισμού C-ULT, το οποίο είναι υπερπλήρες με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη 8 ιντσών. Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
To C-HR είναι αυτή τη στιγμή το φθηνότερο PHEV οικογενειακό SUV στην ελληνική αγορά με κόστος από 39.470 ευρώ και πάντα με 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία.
Με αμορτισέρ που μαλακώνουν στις λακκούβες και σφίγγουν στις στροφές μόνα τους
Στο στάνταρ εξοπλισμό του Toyota C-HR θα συναντήσουμε τα εξελιγμένα αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά (δεν μπορεί να επιλέξει με κουμπί ο οδηγός την λειτουργία τους όπως στις ενεργητικά ρυθμιζόμενες ανάρτησης). Τα αμορτισέρ αυτά έχουν την ιδιότητα να μαλακώνουν όταν περνάτε από κάποιο λακκούβα για να γίνονται πιο απορροφητικά και να σφίγγουν στις στροφές για καλύτερο κράτημα και αυξημένη πρόσφυση.
Του λες που θα πας και το C-HR αποφασίζει πως θα πας (ρεύμα ή βενζίνη) για μεγαλύτερη οικονομία
Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του C-HR PHEV είναι η ικανότητα του να επιλέγει την πηγή ενέργειας για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Οι τεχνολογίες Predictive EV Drive και Geofencing συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της χρήσης της μπαταρίας. Εσείς εισάγετε έναν προορισμό στην πλοήγηση και το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ EV λειτουργίας και υβριδικής κίνησης για να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα και την αυτονομία σας.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του νέου plug-in υβριδικού Toyota C-HR με τους 140 ίππους
Σελίδα 2 | «Πρωτότυπο» απΆ έξω, σε premium χνάρια μέσα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Βενζίνη θα χρειαστείς μόνο στο ταξίδι |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πετυχημένη συνταγή με τα «μαγικά» αμορτισέρ |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |