Στο μέγεθος του VW Golf θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας και θα έχει αυτονομία 500 χλμ.
Ηλεκτρικό VW με 500 χλμ. αυτονομία
3.044 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2016)
Στην προσεχή διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού η VW θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 500 χλμ. με φόρτιση 15 λεπτών. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο 2019.
Αποκαλυπτικός ήταν ο πρόεδρος της VW Herbert Diess σε δηλώσεις του στο γερμανικό, εβδομαδιαίο περιοδικό WirtschaftWoche, καθώς είπε πως η γερμανική μάρκα θα παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση στο Παρίσι (ξεκινά 1η Οκτωβρίου) το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου του προέδρου της VW, το αυτοκίνητο, που αρχικά θα το δούμε ως πρωτότυπο και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τις πωλήσεις τέλη 2018 με αρχές του 2019, θα έχει το μέγεθος ενός Golf και τους χώρους ενός Passat.
Από την άλλη ο CEO της μάρκας Matthias Muller δήλωσε πως "στόχος των μηχανικών μας είναι να φτιάξουν ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με αυτονομία 500 χλμ. με χρόνο φόρτισης μόλις 15 λεπτά". Μάλιστα στόχος της μάρκας, είναι το αυτοκίνητο να μην ξεπερνά σε τιμή αυτήν ενός συμβατικού μοντέλου, αντίστοιχων επιδόσεων και διαστάσεων.
Όπως φαίνεται λοιπόν η VW βάζει πολύ ψηλά τον πήχη και θέλει να ηγηθεί στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μένει να δούμε αν θα τα καταφέρει.
Αν ακολουθησουν και στα ηλεκτρικα την ιδια πορεια που εχουν στην μεχρι σημερα ιστορια τους με τα βενζινοκινητα...προβληματα ποιοτητας αξιοπιστιας σχεδιο προιστορικο μετρια κατασκευη αθλια αντιπροσωπευση και αμετρητα σκανδαλα...προβλεπω να ζουμε νεες σελιδες δοξας του group.
Παλι στης μεγαλοστομες εξαγγελιες κενες περιεχομενου θα μεινουμε και θα πεσει αφθονο γελιο!!
Αυτή τη μόδα με τα ηλεκτρικά δεν τη καταλαβαίνω. Για να φορτιστούν χρειάζονται ρεύμα που παράγεται κυρίως στην Ελλάδα με λιγνίτη ή πετρέλαιο και πολύ λιγότερο από φωτοβολταϊκά ή ανεμογεννήτριες. Αλλά και πυρηνική ενέργεια να ειχαμε, πάλι θα υπήρχαν τα ραδιενεργά απόβλητα και άλλοι κίνδυνοι. Επίσης οι μπαταρίες μόνο του ηλεκτρικού οχήματος είναι τόσο ακριβές που δεν συμφερουν να αντικαθίστανται. Τέλος, το ηλεκτρικό είναι πολύ πολύ ακριβότερο απο το συμβατικό. Για ποιο λογο να το προτιμήσει κάποιος. Και κάτι τελευταίο προς τους αγαπητούς toyotaδες και γενικώς αντί vw... Το diesel gate είναι μια βρώμα της apple που θελει να εκτοπίσει τη vw απο την αγορά της Αμερικής γιατί θέλει να εμπλακεί στη κατασκευή ηλεκτρικού οχήματος στην Αμερική. Η vw αντέδρασε με το πρόστιμο που πρόσφατα επέβαλε η ευρωπαϊκή ένωση στην apple για μη καταβολή φόρων. Δεν είχα ποτε vw και δεν ξέρω αν καίνε λάδια ή σβήνουν. Όμως σε ποιότητα κατασκευής είναι ασυναγωνιστα και δεν συγκρίνονται με τα γιαπωνέζικα. Επίσης η toyota τώρα τελευταία αρχίζει να παιζει με τούρμπο στις βενζινες όταν η vw άρχιζε πριν απο 10+ χρόνια.
Αν ακολουθησουν και στα ηλεκτρικα την ιδια πορεια που εχουν στην μεχρι σημερα ιστορια τους με τα βενζινοκινητα...προβληματα ποιοτητας αξιοπιστιας σχεδιο προιστορικο μετρια κατασκευη αθλια αντιπροσωπευση και αμετρητα σκανδαλα...προβλεπω να ζουμε νεες σελιδες δοξας του group. Παλι στης μεγαλοστομες εξαγγελιες κενες περιεχομενου θα μεινουμε και θα πεσει αφθονο γελιο!!
Προφανώς η πρώτη θέση του Group ξυπνά σε ορισμένους εφιάλτες...δεν πειράζει γυρίστε από την άλλη πλευρά και συνεχίστε έτσι.
Αυτή τη μόδα με τα ηλεκτρικά δεν τη καταλαβαίνω. Για να φορτιστούν χρειάζονται ρεύμα που παράγεται κυρίως στην Ελλάδα με λιγνίτη ή πετρέλαιο και πολύ λιγότερο από φωτοβολταϊκά ή ανεμογεννήτριες. Αλλά και πυρηνική ενέργεια να ειχαμε, πάλι θα υπήρχαν τα ραδιενεργά απόβλητα και άλλοι κίνδυνοι. Επίσης οι μπαταρίες μόνο του ηλεκτρικού οχήματος είναι τόσο ακριβές που δεν συμφερουν να αντικαθίστανται. Τέλος, το ηλεκτρικό είναι πολύ πολύ ακριβότερο απο το συμβατικό. Για ποιο λογο να το προτιμήσει κάποιος. Και κάτι τελευταίο προς τους αγαπητούς toyotaδες και γενικώς αντί vw... Το diesel gate είναι μια βρώμα της apple που θελει να εκτοπίσει τη vw απο την αγορά της Αμερικής γιατί θέλει να εμπλακεί στη κατασκευή ηλεκτρικού οχήματος στην Αμερική. Η vw αντέδρασε με το πρόστιμο που πρόσφατα επέβαλε η ευρωπαϊκή ένωση στην apple για μη καταβολή φόρων. Δεν είχα ποτε vw και δεν ξέρω αν καίνε λάδια ή σβήνουν. Όμως σε ποιότητα κατασκευής είναι ασυναγωνιστα και δεν συγκρίνονται με τα γιαπωνέζικα. Επίσης η toyota τώρα τελευταία αρχίζει να παιζει με τούρμπο στις βενζινες όταν η vw άρχιζε πριν απο 10+ χρόνια.
Θα είναι μόνιμα συνδεδεμένο στην πρίζα των συνεργείων! χαχαχα
Αυτό το αμάξι θα έχει πειραγμένο τιμολόγιο της ΔΕΗ
Τους έχω ικανούς να ξεσπάσει σκάνδαλο και με τα ηλεκτροκίνητα...τόσο ξεφτιλισμένοι είναι...θίασος κανονικός είναι το group....