- Παρά τις εξαγγελίες για τέλος του Swift Sport, ιαπωνικά Μέσα το θέλουν να επιστρέφει
- Ισχυρότερο και ελαφρύτερο 135 κιλά το επόμενο Swift Sport
- 165 άλογα από τον turbo κινητήρα 1,4 λτ. με mild hybrid 48V
- Ντεμπούτο στα τέλη της χρονιάς με αρχές του 2025
Παρά τις εξαγγελίες για τέλος του Swift Sport, ιαπωνικά Μέσα το θέλουν να επιστρέφει
Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που υψηλόβαθμο στέλεχος της Suzuki ανακοίνωσε πως θα «κοπούν» μερικά μοντέλα από τη γκάμα, όπως το Swift Sport, προκειμένου οι Ιάπωνες να επενδύσουν περρισότερο στην παραγωγή νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και, σήμερα, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας νέες πληροφορίες από ιαπωνικά Μέσα που ανατρέπουν την κατάσταση. Συγκεκριμένα, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που περίμεναν την άφιξη της ισχυρότερης έκδοσης του Swift από όταν παρουσιάστηκε η τέταρτη γενιά του μοντέλου, στα τέλη του 2023, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ. Πλέον, φαίνεται να ξεπροβάλλει λίγο φως στο τούνελ για το νέο Swift Sport, εφόσον βέβαια επιβεβαιωθούν οι φήμες που έρχονται από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Ισχυρότερο και ελαφρύτερο 135 κιλά το επόμενο Swift Sport
Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν, η επερχόμενη τέταρτη γενιά Swift Sport αναμένεται να έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη από αυτή την 129 ίππων του προηγούμενου μοντέλου, ωστόσο εντύπωση προκαλεί η πληροφορία σχετικά με το -μικρό- βάρος του γιαπωνέζικου μικρού. Αναλυτικότερα, το επερχόμενο Swift Sport, όπως και το «απλό» Suzuki Swift, θα βασιστεί στην πλατφόρμα Heartect της Suzuki, αλλά μετά από αρκετή «δίαιτα» θα ζυγίζει περί τα 135 κιλά λιγότερα σε σχέση με το προηγούμενο, καθώς οι πληροφορίες για το βάρος του αναφέρουν ότι θα αγγίζει τα 960 κιλά. Από πλευράς διαστάσεων, το Swift Sport θα έχει μήκος περί τα 3,99 μέτρα, πλάτος 1,75 μ. και ύψος 1,5 μ., ενώ το μεταξόνιο θα ορίζεται στα 2,45 μέτρα.
Μεγαλύτερες ζάντες, δύο «μπούκες» για την εξάτμιση και ο αεροδυναμικός διαχύτης φανερώνουν τις sport διαθέσεις του ιαπωνικού μικρού.
150+15 άλογα από τον turbo κινητήρα 1,4 λτ. με mild hybrid 48V
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο Boosterjet Hybrid τετρακύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης των 1,4 λτ., ο οποίος θα συνεπικουρείται από το ήπια υβριδικό σύστημα SHVS 48V της Suzuki που σε συνθήκες επιτάχυνσης δίνει επιπλέον boost. Σε αυτή την υλοποίηση ωστόσο, η απόδοση θα αγγίζει τα 165 άλογα (150+15 boost) με 299 Nm ροπής (240+59 Nm boost), ήτοι συνολικά 31 άλογα παραπάνω από το προηγούμενο ήπια υβριδικό Swift Sport των 129 ίππων. Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω είτε ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή εντός αυτόματου με ίδιο αριθμό ταχυτήτων.
Ντεμπούτο στα τέλη της χρονιάς με αρχές του 2025
Κλείνοντας, η επίσημη αποκάλυψη του νέου Suzuki Swift Sport αναμένεται προς τα τέλη του 2024, ωστόσο δεν αποκλείεται να μετακυλίσει στους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς, εφόσον πάντα επιβεβαιωθούν τα λεγόμενα των ιαπωνικών Μέσων.