Το νέο ευρωπαϊκό Subaru Impreza θα λανσαριστεί με κάθε επισημότητα στις 12 Σεπτεμβρίου στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Έρχεται το νέο Impreza
8.059 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2017)
Πλησιάζει η ώρα για το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του νέου Impreza, καθώς η Subaru θα μας το παρουσιάσει στις 12 Σεπτεμβρίου στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Ας θυμηθούμε τι αλλάζει στη νέα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου…
Μπορεί το νέο Subaru Impreza να έχει παρουσιαστεί πριν από έναν και πλέον χρόνο και να κάνει ήδη «καριέρα» στις Η.Π.Α., όμως το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο δεν έχει γίνει ακόμα. Ο καιρός όμως φτάνει, καθώς το νέο μοντέλο των Ιαπώνων, θα λανσαριστεί με κάθε επισημότητα στις 12 Σεπτεμβρίου στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Σημεία αναφοράς παραμένουν το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive και οι boxer κινητήρες, η γκάμα των οποίων δεν είναι ακόμα γνωστό το πώς θα εμπλουτιστεί στην ευρωπαϊκή εκδοχή του οχήματος.
Για τη νέα γενιά του Subaru Impreza σας έχουμε μιλήσει στο παρελθόν αναλυτικά. Υπενθυμίζουμε πως πατάει στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα Subaru Global Platform, η οποία είναι πιο άκαμπτη κατά 70%, ενώ απορροφά 40% καλύτερα την ενέργεια που παράγεται σε μία σύγκρουση. Η Subaru ξαναδούλεψε την ανάρτηση και κατέβασε περαιτέρω το κέντρο βάρους του Impreza.
Το παρόν στο νέο Subaru Impreza δίνει η δέσμη συστημάτων ασφάλειας EyeSight, που περιλαμβάνει τις τεχνολογίες Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking, Lane Departure, Sway Warning και Lane Keep Assist.
Σημεία αναφοράς παραμένουν το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive και οι boxer κινητήρες, η γκάμα των οποίων δεν είναι ακόμα γνωστό το πώς θα εμπλουτιστεί στην ευρωπαϊκή εκδοχή του οχήματος. Το αμερικάνικο Impreza, πάντως, εξοπλίζεται με το άμεσου ψεκασμού 2λιτρο σύνολο βενζίνης των 152 ίππων.
Εξαιρετικες κριτικες διεθνως με τη μοναδικη τετραδιευθυνση και τους Boxer κινητηρες που εχει πατενταρει! Αψογη συναρμογη και ανωτερα υλικα στο εσωτερικο με ολα τα συγχρονα τεχνολογικα καλουδια. Αποπνεει σιγουρια στο δρομο και δεν πλεει στις στροφες οπως τα μερκελικα του γερμανοτσολια που το γυρισε σε γερμανοτρολιας και καποια στιγμη θα το γυρισει και σε ιαπωνοφιλος! Αγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μελι...
Ειναι λεει 70 με 100% πιο ακαμπτο!!!Δηλαδη το προηγουμε τι ητανε,τσιχλα;;
Τεσπα,καλες τιμες να εχει!!
Δηλαδη 16 χιλ με 1.6 115ps και 20-21 χιλ με 1.6 170ps!!!
Εξαιρετικες κριτικες διεθνως με τη μοναδικη τετραδιευθυνση και τους Boxer κινητηρες που εχει πατενταρει! Αψογη συναρμογη και ανωτερα υλικα στο εσωτερικο με ολα τα συγχρονα τεχνολογικα καλουδια. Αποπνεει σιγουρια στο δρομο και δεν πλεει στις στροφες οπως τα μερκελικα του γερμανοτσολια που το γυρισε σε γερμανοτρολιας και καποια στιγμη θα το γυρισει και σε ιαπωνοφιλος! Αγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μελι...
Μπροστινα φωτιστικα σωματα αλά Opel Insignia.
Ας ήταν να δω μια φορά στη ζωή μου ένα όμορφο SUBARU και τι στο κόσμο. Κακάσχημο από όπου κι αν το κοιτάξεις.
Ειναι λεει 70 με 100% πιο ακαμπτο!!!Δηλαδη το προηγουμε τι ητανε,τσιχλα;; Τεσπα,καλες τιμες να εχει!! Δηλαδη 16 χιλ με 1.6 115ps και 20-21 χιλ με 1.6 170ps!!!