H έκδοση Ecomotive του SEAT Mii διαθέτει σύστημα Start/Stop και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Εσείς τι παραχωρήσεις θα κάνετε για να πετύχετε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας;
6.968 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2013)
Με την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας να ξεκινάει, είναι μάλλον η στιγμή που όλοι θα εύχονταν να είχαν αγοράσει ένα αυτοκίνητο με μηδενικά τέλη. Τι είστε όμως έτοιμοι να θυσιάσετε για να το πετύχετε;
Ένα αυτοκίνητο όμως που κινείται μέσα στην πόλη 350 μέρες το χρόνο, γιατί να κουβαλάει τον όγκο που χρειάζονται οι χώροι για τις υπόλοιπες 15 μέρες; Και να πληρώνει και τέλη;.
Ευτυχώς όμως η θυσία των χώρων δεν είναι μονόδρομος. Υπάρχουν αρκετά μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, κυρίως μικρά αλλά και μικρομεσαία, που δεν πληρώνουν φράγκο για το αυτοκόλλητο του 2014.
Εδώ φυσικά υπάρχουν άλλες παραχωρήσεις. Πρόκειται κυρίως για μοντέλα ντίζελ, που στην μικρή κατηγορία επιφέρουν ένα κόστος παραπάνω στην τιμή αγοράς. Στα μικρομεσαία όμως η διαφορά αυτή είναι μικρότερη. Αλλο δύο χιλιάρικα παραπάνω σε ένα μοντέλο των 11.000 ευρώ, και άλλο σε ένα των δεκαοκτώ.
Και πάλι όμως μιλάμε για αυτοκίνητα που οι κατασκευαστές έχουν κάνει προσπάθεια για να πετύχουν τέτοιες εξαιρετικές επιδόσεις. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μαζί με τους χαμηλούς ρύπους που οδηγούν στα μηδενικά τέλη, πάει πακέτο και η χαμηλή κατανάλωση. Αν καις πολύ, εξάλλου, ρυπαίνεις και πολύ.
Πρόκειται για εκδόσεις λοιπόν που έχουν ειδικά χαρακτηριστικά. Μιλάμε για ένα πακέτο που μπορεί να περιλαμβάνει από ειδική έκδοση κινητήρα, συνήθως με μειωμένη απόδοση, μέχρι ειδικά ελαστικά, ή άλλη μάσκα στο καπό για καλύτερη αεροδυναμική. Μέχρι και οι ζάντες διαφέρουν σε αρκετά τέτοια μοντέλα, κλειστές για να μην δημιουργούν αεροδυναμικές τριβές.Οπότε μιλάμε για επιδόσεις, ίσως και αισθητική. Μικρομεσαία με μηδενικά τέλη θα βρείτε, και μάλιστα αρκετά, όμως οι παραχωρήσεις για κάποιους είναι πολλές.
Για εσάς; Ποιες παραχωρήσεις είναι λογικές και ποιες ξεφεύγουν; Πόσο ποθείτε ένα αυτοκίνητο με μηδενικά τέλη ώστε να θυσιάσετε κάποια στοιχεία από τον χαρακτήρα του που θα αποκτούσατε σε μία έκδοση με τέλη κυκλοφορίας; Τι λέτε;
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λέγονται τέλη κυκλοφορίας. Αφού κάθε αυτοκίνητο κυκλοφορεί θα έπρεπε να πληρώνει και τέλη ανάλογα με τα χλμ που διανύει. Εδώ τώρα πληρώνουμε τέλη για αυτοκίνητα με ίδιο κυβισμό αλλά διαφορετικής εργοστασιακής αξίας. Π.χ. ένα LADA 1600 cc πληρώνει ίδια τέλη με μια BMW 316. Αυτό κι άν είναι κλέψιμο!!!! όπως και πολλές άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.Αλλά είπαμε εδώ είναι Ελλάδα, κράτος απατεώνων και κλεφτών χαρτογιακάδων.
καμια παραχωρηση ουτε σε χωρους ουτε σε επιδοσεις ουτε τελη κυκλοφοριας ουτε τσιμπημενη τιμη !! αγοραζεις ενα ford fiesta 1.0 ecoboost και εχεις την πιο ολοκληρωμενη προταση .
Εγώ πάλι ο μόνος λόγος που δεν αγοράζω καινούριο αυτοκίνητο είναι για να μην δίνω τους τόκους από τις δόσεις στις τράπεζες. Μια βόλτα που έκανα πριν λίγο καιρό είδα στις αντιπροσωπείες ειδα τρελά επιτόκια. Κάπου εκεί ξενέρωσα. Τώρα προτιμώ να πληρώνω τέλη.
Καμμία παραχώρηση, γιατί πολύ απλά δεν θα υπάρχουν για πολύ μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.Θα φορολογηθούν όλα τα κυβικά και όλες οι εκπομπές ρύπων με σκοπό την είσπραξη έμμεσων φόρων.Δικαιοσύνη ως γνωστό δεν υπάρχει στο σύστημα αυτό και η λογική του κράτους είναι να τα πάρω από όσους περισσότερους μπορώ.Επομένως αγοράζεις το αυτοκίνητο που θέλεις-μπορείς και συμβιβάζεσαι ότι θα πληρώσεις τα τέλη που του αναλογούν.
Και βέβαια εννοείται, πως σταθερό φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα για τα ΠΑΝΤΑ δεν υπάρχει, έτσι και στο χώρο των οχημάτων.Κάποια στιγμή και τα οχήματα κάτω των 1000 κυβικών, να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, επειδή τα πολλά κυβικά πλέον δεν κυκλοφορούν, όπως επίσης και όσα κυκλοφορούν δεν ανήκουν φορολογικά σε ιδιώτες, αλλά κατά κύριο λόγο σε επιχειρήσεις, κ.τ.λ.
Συμφωνώ με τον κύριο steve να καθοριστεί το πόσο πρέπει να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ένα όχημα, ανάλογα του πόσο κοστίζει.Αυτό μπορεί να γίνει σε επίπεδο υπαλλήλων υπουργείου και όχι του υπουργού, κ.τ.λ.Το θέμα είναι ποιοί θα κάτσουν κάτω να τα κάνουν, να τα γράψουν να τα οργανώσουν, κ.τ.λ.Και οι ιδιοκτήτες μεγάλων κυβικών και κάποιων αρκετών ευρώ οχημάτων, δεν χάλασε ο κόσμος αν εκτός του φ.π.α. δίνουν κάτι παραπάνω σε σχέση με τα πιο φθηνά οχήματα...
Δεν γίνεται hyundai 2000 κυβικά και 19500 ευρώ αξία να υπάρχει φόρος πολυτελείας, μεγάλο τεκμήριο, τέλη, κ.τ.λ. και μία mercedes 1800 κυβικά και αξία 60000 ευρώ, να μην έχει φόρο πολυτελείας, κ.τ.λ.Κάτι φταίει!Φταίει η ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΜΑΣ, και του να μας ενδιαφέρει μόνον το τομάρι μας.
Δεν συμφωνώ με τον κύριο steve στα πόσα χιλιόμετρα διανύει η κάθε μια και ο καθένας μας.Δεν ενδιαφέρει κανέναν και καμία το πόσα χιλιόμετρα κάνω προσωπικά και οι όποιοι άλλοι.Ούτε με ενδιαφέρει αν εφαρμόζεται στο εξωτερικό.Από την στιγμή που με τεχνολογικά μέσα γίνεται αυτό, μου παραβιάζει τις ελευθερίες μου.Δεν θέλω να γνωρίζουν το που πάω, γιατί, πως, κ.τ.λ. είναι θέμα μου, πρόβλημα μου, κ.τ.λ. όπως κια όλων μας.Γιατί θα πρέπει να μου καθορίζουν κάποιοι ότι για όσα χιλιόμετρα κάνω και αυτό θα με παρακολουθούν να πληρώνω τόσα;Σκεφτήκατε όλοι, αν αυτό το μέτρο εφαρμοστεί παντού;Αν κάποιοι παν πάνω από 10 φορές στην τουαλέτα να πληρώνουν φόρο!Και πόσα άλλα αν.Οι δρόμοι ανήκουν σε όλους και πολλά άλλα πράγματα.Μην φτάσουμε να θεωρούμε λογικό και φυσιολογικά επειδή κάποιοι περπατάν 60 χρόνια να πληρώνουν φόρο!Η πόσα μέτρα περπατάν!ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.Το η λογική να θεωρείτε υποκειμενική, εμένα προσωπικά με τρομάζει.Σιγά σιγά θα θεωρείτε φυσιολογικό να μείνουν στη γη οι μισοί, γιατί δήθεν δεν μπορεί η γη να μας θρέψει όλους!Και αυτά λέγονται σιγά σιγά!Δεν λεν όμως ότι η γη φτάνει να θρέψει και 21 δις κόσμο!
Τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας είναι κάτι θετικό, αλλά μάλλον δεν θα κρατήσει για πολύ ακόμη. Το κράτος θα βρει τρόπο να βάλει κάποιους φόρους. Όμως δεν νομίζω ότι χρειάζονται παραχωρήσεις για να πετύχεις μηδενικά τέλη, αγοράζοντας καινούριο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα σχεδόν όλη η γκάμα του νέου Peugeot 208 από τον χιλιάρι με 68 ΗΡ, μέχρι τα diesel με 68, 92 και 115 ΗΡ δεν πληρώνουν τέλη. Όπως και αρκετά μικρομεσαία diesel δεν πληρώνουν τέλη. Για παράδειγμα τα Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107 κυκλοφορούν τόσα χρόνια στην αγορά και υπάρχουν χιλιάδες ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες τους. Το ότι τώρα μπορούν οι νέοι αγοραστές, τα ίδια ελαφρώς βελτιωμένα αυτοκίνητα, να τα πάρουν και με μηδενικά τέλη, είναι αυτό παραχώρηση;
Συμφωνώ απόλυτα με τη Λουκία. Επιπλέον να προσθέσω, σε όσα λέτε, ότι τα τέλη κυκλοφορίας αλλάζουν κάθε τόσο και κανείς δεν μας βεβαιώνει ότι στο εγγύς μέλλον δεν θα καταργηθούν οι απαλλαγές από τα τέλη των μικρών αυτοκινήτων. Σήμερα απαλλάσσονται από τα τέλη, όσα αυτοκίνητα εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα κάτω από 100 g/km. Όμως σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τύπο, το αρμόδιο επιτελείο μελετά την επιβολή τελών κυκλοφορίας και σε αυτά τα οχήματα για να αντισταθμιστεί η τρύπα στα έσοδα από τα οχήματα υψηλού κυβισμού που αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία μέσω κατάθεσης πινακίδων στην εφορία για ακινησία.
http://www.gocar.gr/news/feed/10654,Telh_Kykloforias_2014_mazi_me_foro_polyt.html?gclid=CK68qMqr2LoCFcTLtAodHHkAyg
Προσωπικά καμία παραχώρηση δεν κάνω για να πληρώσω μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.Δεν κατηγορώ, κοροϊδεύω, κ.τ.λ. όσες και όσους κάνουν το αντίθετο.Ελευθερία υπάρχει για να έχουμε τις όποιες επιλογές μας, και πρέπει να έχουμε πολλές επιλογές όλοι μας.
Επειδή σε παρόμοια θέματα τα έχουμε ξαναπεί, τα τέλη κυκλοφορίας είναι όσα βλέπει η πεθερά.Ναί μεν είναι ένα ποσό που πρέπει να πληρώνουμε για όσα χρόνια έχουμε στην κατοχή το όχημα μας, αλλά δεν είναι μόνον αυτό το ποσό, ούτε είναι το μεγάλο ποσό όσο τα κυβικά κατεβαίνουν.
Οι εποχές που κάποιοι από εμάς αγόραζαν μεταχειρισμένα και καινούργια οχήματα κατά κόρον μικρά, μεσαία, μεγαλομεσαία, με κάποια αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.Δεν γίνεται να έχει μεταπωλητική αξία ένα όχημα που οι επισκευές του είναι πιο ακριβές απ ότι ολόκληρο το όχημα και όποιοι καταλαβαίνουν, το καταλαβαίνουν.Κατά κύριο λόγο τέτοια είναι τα όποια οχήματα πωλούνται στην μικρή, μεσαία και λίγο μεγαλομεσαία κατηγορία.Λίγοι κατασκευαστές και σε κάποια μοντέλα τους υπάρχει μία αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, οπότε και λιγότερες επισκευές, μεταπωλητική αξία και ας πληρώνουν κάποια τέλη κυκλοφορίας, σε σχέση με το να μην πληρώνουν και να έχουν όλα τα υπόλοιπα.Καθείς κάνει το κουμάντο και τις όποιες επιλογές του.Δεκτά τα πάντα, λέμε και τα θετικά και τα αρνητικά και από τις δύο πλευρές.
Τα μικρά οχήματα είναι μονόδρομος για τα κέντρα των μεγάλων πόλεων.Όλοι βλέπουμε την κίνηση, τα καυσαέρια, τα πολλά προβλήματα που δημιουργεί το όχημα σε αυτά, οπότε δεν θα έλεγα ότι κάνουμε παραχώρηση στα τέλη, αλλά είναι κοινωνική ανάγκη να αλλάξουμε σκέψη, χαρακτήρα, κ.τ.λ. στο θέμα όχημα στο κέντρο μιας μεγάλης πόλης.
Τα ίδια ισχύουν και για πετρελαιοκινητήρες και για βενζινοκινητήρες και για αεριοκινητήρες, κάπου κερδίζουμε και κάπου χάνουμε, το θέμα είναι το πόσο περισσότερο θέλουμε να έχουμε κέρδος από αυτό που θα αγοράσουμε, οπότε κάνουμε την όποια επιλογή μας.Χαρτί και μολύβι υπάρχει να τα λογαριάσουμε όλα.