ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσύ πώς ξανακάνεις μαύρα τα ξεθωριασμένα πλαστικά στο αμάξι σου;

1.160 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2025)
Εσύ πώς ξανακάνεις μαύρα τα ξεθωριασμένα πλαστικά στο αμάξι σου;

Ξεθωριασμένοι πρώην μαύροι προφυλακτήρες και πλαστικά κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει παλιό.
Το ξάσπρισμα δεν φεύγει με το πλύσιμο και θέλει ειδική φροντίδα.
Γιατροσόφια και πατέντες του Youtube δεν κάνουν δουλειά ή δεν κρατάνε.
Τα ειδικά προϊόντα είναι ακριβά αλλά κάνουν δουλειά με βάθος χρόνου.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ξεθωριασμένοι πρώην μαύροι προφυλακτήρες και πλαστικά κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει παλιό

Τίποτα δεν κάνει ένα αμάξι να δείχνει παλιό όσο τα ξασπρισμένα πρώην μαύρα άβαφα πλαστικά. Προφυλακτήρες, καθρέπτες, τα τριμ γύρω γύρω και οι λαβές πρώτα γκριζάρουν, μετά ασπρίζουν και στο τέλος αποσυντίθεται. Μήπως να τα επαναφέρεις και να δεις τη διαφορά;
 
Ειδικά στα αυτοκίνητα που είναι δεκαετίας και βάλε και είχαν μαύρα άβαφα πλαστικά, το πρόβλημα είναι μεγάλο. Ο ελληνικός ήλιος και η υπεριώδης ακτινοβολία που αναπόφευκτα «λούζει» τα πλαστικά μέρα με τη μέρα, πρώτα στεγνώνει τα πλαστικά από τα φυσικά τους έλαια, και κατόπιν τα ξεραίνει κάνοντάς τα από μαύρα άσπρα. Η εικόνα ενός αυτοκινήτου με ξασπρισμένα πλαστικά είναι ιδιαίτερα κακή, αλλά είναι και αναστρέψιμη, αρκεί να προσπαθήσεις.

Το ξάσπρισμα δεν φεύγει με το πλύσιμο και θέλει ειδική φροντίδα

Το πρόβλημα εδώ είναι πως μιλάμε για φυσική φθορά των πλαστικών. Το μαύρο ή σκούρο γκρι αρχικό χρώμα δεν είναι κάποια βαφή, αλλά το φυσικό χρώμα του πλαστικού, το οποίο χάνεται με τον καιρό, κυρίως με την χρόνια έκθεση στον ήλιο. Όταν τα πλαστικά πλένονται, και όσο το νερό είναι πάνω τους, θυμίζουν τον παλιό καλό τους εαυτό πριν ξασπρίσουν, όταν όμως το νερό στεγνώσει επιστρέφουν στο ανοιχτό γκρί, ξεθωριασμένο χρώμα τους.

Γιατροσόφια και πατέντες του Youtube δεν κάνουν δουλειά ή δεν κρατάνε

Μια βόλτα στο Youtube και θα βρεις ένα σωρό πατέντες που τα επαναφέρουν στο αρχικό τους μαύρο χρώμα. Όμως όλα αυτά τα γιατροσόφια είτε δεν κάνουν απολύτως τίποτα, είτε κρατάνε πολύ λίγο. Για παράδειγμα η γλυκερίνη, σκέτη ή σε υγρό σαπούνι, κάνει δουλειά, όμως κρατάει το πολύ μερικές ώρες πριν στεγνώσει. Δεν απορροφάται, και σίγουρα θα φύγει στο πρώτο πλύσιμο, αν κρατήσει και τόσο. Το ίδιο ισχύει και για το WD40 ή άλλα σπρέι με βάση τη σιλικόνη, ή το… ελαιόλαδο αλλά και πολλά προϊόντα του εμπορίου, κυρίως αυτά από άγνωστες μάρκες στα σούπερ μάρκετ. Κρατάνε το πολύ μερικές ώρες.

Τα ειδικά προϊόντα είναι ακριβά αλλά κάνουν δουλειά με βάθος χρόνου

Το μαύρισμα των ξασπρισμένων πλαστικών επιτυγχάνεται σίγουρα με καμινέτο ή πιστόλι καυτού αέρα, που φέρνει τα φυσικά έλαια του πλαστικού ξανά στην επιφάνεια. Όμως και αυτό δεν κρατάει πολύ, εβδομάδες ή μήνες, και το χειρότερο είναι πως όταν τα έλαια αυτά πάλι ξεραθούν, δεν υπάρχουν άλλα για να τα «ζωντανέψεις» πάλι με το καμινέτο. Aντε μια φορά ακόμη, δύο το πολύ. Από τα ειδικά προϊόντα, αυτά με βάση το λίθιο φαίνεται πως κρατάνε αρκετά, μέχρι και χρόνο, ενώ κάποια πιο ειδικά κεραμικά μαντηλάκια που περιέχουν και υπεριώδη προστασία, φτάνουν και τα δύο χρόνια. Φυσικά υπάρχει και η λύση του βαψίματος των πλαστικών, όμως το κόστος ανεβαίνει, και η διαδικασία είναι πιο δύσκολη.
 
Εσύ τι κάνεις για τα άβαφα πλαστικά του αυτοκινήτου; Έχεις ασχοληθεί να δεις πως μπορεί να βελτιωθεί η εικόνα του εξωτερικού με μια απλή σχετικά διαδικασία; Και τι έχεις δοκιμάσει; Ποια προϊόντα πήρες και τι πέτυχες;

Autotriti.gr
GRIP MASTER 4S