ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εταιρεία τηλεπικοινωνιών «τρόλαρε» το νέο σήμα της Jaguar

(26/11/2024)
Εταιρεία τηλεπικοινωνιών «τρόλαρε» το νέο σήμα της Jaguar

- Η Jaguar παρουσίασε το νέο της λογότυπο
- Η εταιρεία nothing αντέγραψε στο X το νέο λογότυπο της μάρκας
- Η μάρκα ανακοίνωσε ότι αποτελεί το πρώτο βήμα στη νέα της εποχή

Η Jaguar παρουσίασε το νέο της λογότυπο

Η Jaguar ετοιμάζεται να μπει στη νέα της εποχή, κάτι που θα συμβεί επίσημα στις 2 Δεκεμβρίου με την αποκάλυψη του νέου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, που επί του παρόντος συνεχίζει τις δοκιμές. Πριν από αυτό όμως η βρετανική μάρκα παρουσίασε το ανασχεδιασμένο της λογότυπο, το οποίο όμως δεν πήρε και τις καλύτερες αντιδράσεις, ενώ δημοσίευεσε και τη νέα της καμπάνια με το σλόγκαν copy nothing.

Η εταιρεία nothing αντέγραψε στο X το νέο λογότυπο της μάρκας

Η  Jaguar δημιούργησε μία νέα γραμματοσειρά για την καινούργια της υπογραφή, η οποία όμως βρέθηκε στο στόχαστρο πολλών αντιδράσεων. Όπως αναφέρει η μάρκα, σκοπός της ήταν να αναδείξει την γεωμετρική μορφή, τη συμμετρία και την απλότητα, παρόλο που στην ονομασία, συνυπάρχουν κεφαλαία και μικρά γράμματα. Την γραμματοσειρά «τρόλαρε» όμως μια βρετανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών με το όνομα Nothing, η οποία έσπευσε να αλλάξει το σήμα της στο X και να αντιγράψει τη νέα γραμματοσειρά της μάρκας αυτοκινήτων.
 

Η μάρκα ανακοίνωσε ότι αποτελεί το πρώτο βήμα στη νέα της εποχή

H βρετανική μάρκα υποστήριξε το ανασχεδιασμένο της λογότυπο και τη νέα της εταιρική ταυτότητα, που θα τη συνοδεύσουν στη νέα, ηλεκτροκίνητη εποχή, που βρίσκεται στο κατώφλι της. Σύμφωνα με τα όσα είπε, το νέο λογότυπο αποτελεί μια νέα αρχή γεμάτη αλλαγές και τολμηρή σχεδίαση για την μάρκα και αποτελεί το πρώτο βήμα στην νέα της εποχή.
 

Toyota
MEDIUM VANS ANALYSIS