Το αφεντικό της Renault Sport αποκάλυψε πως κάθε νέο μοντέλο που φτιάχνει η Renault, εξετάζεται για το αν είναι «αντάξιο» του λογότυπου «RS», τονίζοντας παράλληλα πως το τμήμα του προτιμά ένα SUV επιδόσεων.
Στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου Megane RS στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το αφεντικό της Renault Sport, Patrice Ratti, μίλησε και για το πώς θα διαμορφωθεί στα επόμενα χρόνια η γκάμα μοντέλων με το λογότυπο «RS».
Και αν το παραπάνω σηματάκι δεν πρόκειται να κολληθεί σε κάποιο MPV μοντέλο, κάποιο SUV ή sedan θα μπορούσε να αποκτήσει μια έκδοση επιδόσεων. Ανάμεσα στα δύο πιο πάνω αμαξώματα, το πρώτο είναι αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες.
Ο Patrice Ratti γνωρίζει καλά πως τα γρήγορα SUV είναι αρκετά χρόνια στους δρόμους, αλλά προέρχονται από premium φίρμες, οι οποίες έχουν περισσότερα χρήματα να ξοδέψουν σε ιδιαίτερα οχήματα. Για μια mainstream εταιρεία όπως η Renault, θα είναι πιο δύσκολο, καθώς θα πρέπει να το κάνει με μικρότερο προϋπολογισμό.
Υπάρχει και το ζήτημα πως πρέπει να κάνουν ένα SUV «αντάξιο» του λογότυπου «RS», ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με το κράτημα και την ανάρτηση. Το αφεντικό της Renault Sport τόνισε πως πρέπει να είναι ευχάριστο και στην οδήγηση, αλλιώς δεν θα υπάρξει ένα RS SUV. Ο Patrice Ratti ξεκαθάρισε πως κάθε νέο μοντέλο που φτιάχνει η Renault, εξετάζεται από το τμήμα του κομμάτι κομμάτι, ώστε ν α διαπιστωθεί να μπορεί να ενταχθεί στην RS οικογένεια.
Σε σχετικά νέα, επισημοποιήθηκε πως το Sandero RS θα παραμείνει στη Ν. Αμερική, καθώς ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός του κινητήρας δεν έχει καμία ελπίδα στην «αυστηρή» Ευρώπη. Επιπλέον το αφεντικό απέκλεισε το ενδεχόμενο ενός 3θυρου Megane RS, καθώς ο τύπος αυτός αμαξώματος δεν είναι πλέον δημοφιλής. Τέλος, αποκάλυψε πως το επόμενης γενιάς Renault Megane RS θα διαθέτει κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα.