Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Pininfarina στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Bosch Engineering και την Benteler για την από κοινού ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ετοιμάζει πλατφόρμα για ηλεκτρικά η Pininfarina

1.248 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2019)

Η Pininfarina στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Bosch Engineering και την Benteler για την από κοινού ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλής απόδοσης που θα στηρίξει τα μελλοντικά μοντέλα της Automobili Pininfarina.

Όπως αναφέρθηκε οι τρεις εταιρείες θα αξιολογήσουν την καλύτερη πλατφόρμα από διάφορα πρωτότυπα και στη συνέχεια θα εξετάσουν αν θα την προσφέρουν σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων προκειμένου να «επιτύχουν πρόσθετες συνέργιες και να επιτρέψουν ταχύτερη υιοθέτηση» ηλεκτρικών οχημάτων σε όλα τα τμήματα της αγοράς.  
 
Η Pininfarina αναπτύσσει επί του παρόντος το ηλεκτρικό hypercarcar Battista, το οποίο χρησιμοποιεί τα περισσότερα εξαρτήματα του Rimac C Two. Ωστόσο μέσω της νέας πλατφόρμας σκοπεύει να επεκταθεί και σε άλλα τμήματα με νέα ηλεκτρικά μοντέλα υψηλής απόδοσης.
 
Ενώ αναπτύσσονται και άλλες πλατφόρμες ηλεκτρικών, αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί την πρωτοβουλία μεταξύ τριών εταίρων παγκόσμιας κλάσης για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ειδικά προσαρμοσμένης στα σχέδια ηλεκτροκίνητων οχημάτων πολυτέλειας και απόδοσης της Automobili Pininfarina και ενδεχομένως άλλων κατασκευαστών αυτοκινήτων που επιθυμούν να σημειώσουν πρόοδο στον τομέα αυτό», δήλωσε ο Michael Perschke, Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Pininfarina.
 
Τα μελλοντικά σχέδια της Pininfarina περιλαμβάνουν την εισαγωγή τριών νέων SUV και ενός ακόμα μοντέλου μυστήριο που θα αναπτυχθεί με βάση το πρωτότυπο Pura Vision της μάρκας αλλά και τους τρεις πυλώνες στους οποίους βασίζεται: όμορφο σχέδιο, εξαιρετική πολυτέλεια και συναρπαστική απόδοση.
 
Η εταιρεία δεν αποκάλυψε περαιτέρω τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με την προγραμματισμένη αρχιτεκτονική, ωστόσο έδωσε στη δημοσιότητα μία πρώτη εικόνα την οποία μπορείτε να δείτε πιο πάνω. Η εικόνα παρουσιάζει μια κλασική πλατφόρμα με τη μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο μεταξύ των αξόνων και των κινητήρων στον μπροστινό και στον πίσω άξονα.

Mercedes
OPEL