Νέες πληροφορίες αναφορικά με την επιστροφή του Renault 4 ως αμιγώς ηλεκτρικό κάνουν την εμφάνισή τους, δείχνοντας την κατεύθυνση την οποία σκοπεύει να ακολουθήσει η γαλλική μάρκα με την αναγέννηση ενός ακόμα ιστορικού της μοντέλου.
Η Renault μετά το 5 έχει αποφασίσει να φέρει πίσω στη ζωή και το 4 ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Ο στόχος της Renault με το νέο 4 είναι διπλός αφού η εταιρεία αφενός θα μεγαλώσει τη γκάμα των ηλεκτρικών της, αφετέρου θα αναβιώσει ένα παγκοσμίως γνωστό μοντέλο με ότι και αν αυτό συνεπάγεται ως προς την ώθηση που θα του δώσει στις αγορές. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν το ηλεκτρικό 4 θα έχει ως στόχο να ακολουθήσει το αρχικό προσφέροντας ευρύχωρη μεταφορά για οικογένειες, αλλά με ξεχωριστή εμφάνιση.
Σχεδίαση με ρετρό χαρακτηριστικά Το επερχόμενο 4 θα ακολουθήσει ρετρό σχεδιαστική γραμμή και αυτό φαίνεται και στο ανεξάρτητο σχέδιο που έχουμε στη διάθεση μας. Το μοντέλο θα διατηρήσει τον τετραγωνισμένο σχεδιασμό που παρουσιάστηκε και στις εικόνες διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που διέρρευσαν στο παρελθόν, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά από σεντάν και SUV. Η κλειστή γρίλια μπροστά συνοδεύεται από πολύ λεπτά LED φωτιστικά σώματα με κυκλικό σχεδιασμό. Η απόσταση του μοντέλου από το έδαφος θα είναι ικανοποιητική για να το καθιστούν ικανό και σε χωμάτινες διαδρομές, αφού σκοπός της Renault είναι να παρουσιάσει ένα μοντέλο άνετο στην πόλη και «σκληρό» στην ύπαιθρο. Παράλληλα βλέπουμε πως ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας «κουβαλά» ρετρό στοιχεία.
Με 136 ίππους και 400 χλμ. αυτονομία Το Renault 4 θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων CMF-BEV της εταιρείας. Το μήκος του θα είναι στο φάσμα των 4 μέτρων, ενώ η ισχύς του ηλεκτρικού κινητήρα που θα το εξοπλίσει, σύμφωνα με τη φημολογία θα κυμαίνεται στα 136 άλογα. Αν και μέχρι στιγμής η εταιρεία δεν έχει γνωστοποιήσει πληροφορίες σχετικά με το σύστημα κίνησης σε ότι αφορά την αυτονομία, αυτή θα βρίσκεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα και θα προέρχεται από μία νέα μπαταρία ιόντων λιθίου.
Στις αγορές το 2025 Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως όταν το αμιγώς ηλεκτρικό Renault 4 εισαχθεί στις αγορές της Ευρώπης το 2025, το κόστος απόκτησης με τις σημερινές ισχύουσες επιδοτήσεις από τις χώρες, θα ορίζεται κάτω από τις 20.000 ευρώ, ενώ είναι πολύ πιθανό να υπάρξει και μία επαγγελματική βαν έκδοση με τροποποιημένο το πίσω μέρος για να προσφέρει μέγιστη ικανότητα φόρτωσης.
Με κόστος κάτω από τις 20.000 ευρώ; Νέες πληροφορίες αναφορικά με την επιστροφή του Renault 4 ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο κάνουν την εμφάνισή τους. Συμφωνείς με τη λογική της Renault να αναβιώσει ιστορικά μοντέλα της ως ηλεκτρικά; Θα βοηθήσει αυτό την αύξηση των πωλήσεων;