Το GR Yaris φαίνεται πως αποτελεί τον προπομπό και άλλων καυτών εκδόσεων από τα μοντέλα που βρίσκονται στη γκάμα της Toyota και όλα δείχνουν πως η GR Corolla είναι στο δρόμο για να κάνει την εμφάνισή της.
Είναι γεγονός πως πριν από περίπου έξι μήνες, στις αρχές του 2020, η ιαπωνική φίρμα είχε προχωρήσει στην κατοχύρωση του ονόματος «GR Corolla» και όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές το γεγονός αυτό δεν ήταν καθόλου τυχαίο. Σήμερα, δημοσιεύματα από την Ιαπωνία κάνουν λόγο πως η Toyota εξελίσσει την «καυτή» έκδοση της Corolla η οποία αρχικά θα διατεθεί και στην αμερικανική αγορά, στην οποία δεν προσφέρεται το GR Yaris.
Για τα μέρη μας και την Ευρώπη συγκεκριμένα, δε γίνεται καμία αναφορά από τις ασιατικές πηγές περί ερχομού της GR Corolla, όμως το σενάριο αυτό δε θα πρέπει να φαντάζει απίθανο. Ένας λόγος που συνηγορεί σε αυτό είναι πως o 1.600άρης turbo κινητήρας των 261 ίππων με τον οποίο εφοδιάζεται το GR Yaris έχει λάβει το χρίσμα για να βρεθεί και στο μηχανοστάσιο της GR Corolla που θα πάρει επίσης το σύστημα τετρακίνησης και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της φίρμας.
Αξίζει να σημειωθεί πως για την περίπτωση της GR Corolla η ισχύς του μοτέρ θα αυξηθεί στους 272 ίππους, ενώ οι Ιάπωνες υπολογίζουν πως το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα συμβεί από το φθινόπωρο του 2020 έως την άνοιξη του 2021.
Στελέχη της Toyota στην αγορά των ΗΠΑ που είναι και η πρώτη ενδιαφερόμενη, δεν θέλησαν να σχολιάσουν το γεγονός, ωστόσο όπως όλα δείχνουν ο ερχομός της GR Corolla βρίσκεται προ των πυλών. Πλέον μένει να δούμε αν το «καυτό» μικρομεσαίο θα συστηθεί και στην Ευρώπη.
Περισσότερες πληροφορίες αναμένουμε το επόμενο χρονικό διάστημα. Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr
Όνειρα θερινής νυκτός. Μόνο το yaris θα κυκλοφορήσει και μόνο στους αριθμούς που ορίζουν οι κανονισμοί ώστε να τρέξει στο wrc. Η toyota χρόνια τώρα, έχει επικεντρωθεί στο target group που της δίνει φήμη και κέρδη. Τα σπορ μοντέλα της, ανήκουν στο παρελθόν. Αν δεν υπήρχε η συμμετοχή της subaru, αμφιβάλω αν κυκλοφορούσε καν το gt-86.
το περσινο 1800 τι έγινε? ουτε το 1600 θα το βαλουν κιαν το βαλουν θα βγαλουν 100 αντίτυπα...45χιλ το ενα
Όνειρα θερινής νυκτός. Μόνο το yaris θα κυκλοφορήσει και μόνο στους αριθμούς που ορίζουν οι κανονισμοί ώστε να τρέξει στο wrc. Η toyota χρόνια τώρα, έχει επικεντρωθεί στο target group που της δίνει φήμη και κέρδη. Τα σπορ μοντέλα της, ανήκουν στο παρελθόν. Αν δεν υπήρχε η συμμετοχή της subaru, αμφιβάλω αν κυκλοφορούσε καν το gt-86.