ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

Το μοτέρ περνά από τρία στάδια δοκιμών.

Έτοιμος ο W12 της πρώτης Bentley Bacalar

2.913 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2021)

Έτοιμο είναι το πρώτο... «έργο τέχνης» που δημιούργησαν οι μηχανικοί της Bentley για να αποτελέσει την πηγή ισχύος της Bacalar. Ο λόγος για τον W12 κινητήρα που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, αφού ολοκλήρωσε όλα τα απαιτητικά τεστ.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»


Η Bentley Bacalar θα παραχθεί σε μόλις 12 μονάδες, όλες εφοδιασμένες από τον ίδιο W12 κινητήρα. Μάλιστα η βρετανική μάρκα πριν από λίγο ανακοίνωσε πως η πρώτη από τις 12 μονάδες ισχύος που αναμένεται να κατασκευαστούν για τις ανάγκες του μοντέλου ολοκληρώθηκε. Η κατασκευή του εν λόγω μοτέρ έλαβε χώρα στο εργοστάσιο της πόλης Crewe και το πιο σημαντικό, είναι πως έχει ήδη ολοκληρώσει τις δοκιμές που διαιρούνται σε τρία διαφορετικά στάδια.
 
Σύμφωνα με τη μάρκα ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο πιο προηγμένος 12-κύλινδρος κινητήρας στην ιστορία. Θυμίζουμε πως πρόκειται για ένα twin-turbo 6,0 λίτρων μοτέρ που στην Bacalar είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει 659 ίππους και 900 Nm ροπής. Σε σύγκριση με το πρώτο W12 μοτέρ της φίρμας το 2003, η τελευταία έκδοση, η οποία κυκλοφόρησε στην Bentayga το 2016, έχει αυξημένη ισχύ έως 27%, ροπή κατά 38% και μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά 28%.
 
Η Bentley υποβάλλει κάθε κινητήρα W12 σε αυστηρές δοκιμές τριών διαφορετικών σταδίων. Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει τον έλεγχο διαρροών καυσίμου, νερού και λαδιού. Το δεύτερο τεστ είναι το πιο προηγμένο και ονομάζεται «Cold Test». Σε αυτό οι μηχανικοί ελέγχουν 600 διαφορετικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά του κινητήρα κατά τη διάρκεια ενός κύκλου δοκιμών που διαρκεί 15 λεπτά. Ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές (120 σ.α.λ,) επιτρέποντας την αναγνώριση μικρών λεπτομερειών και τυχών προβλημάτων προκειμένου να διορθωθούν. Το τρίτο και τελευταίο στάδιο λέγεται «Hot Test» και ουσιαστικά πρόκειται για έναν πλήρη έλεγχο όταν το μοτέρ είναι 100% έτοιμο να ενσωματωθεί στο αμάξι.   
 
Αξίζει να σημειωθεί, πάνω από 100.000 κινητήρες W12 έχουν ήδη κατασκευαστεί στο Crewe από το 2002, με κάθε κινητήρα να περνά από τα χέρια 45 τεχνιτών, ενώ χρειάζεται πάνω από 6,5 ώρες παραγωγής.

Autotriti.gr
NEXEN VS MICHELIN