ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Wet Mode δεν περιορίζει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα ή την τελική ταχύτητα και συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ασφάλεια για την πολύ γρήγορη οδήγηση. Αντ αυτού, θα πρέπει να θεωρηθεί ως σύστημα βοήθειας με την πραγματική έννοια

Το Wet Mode της Porsche 911 (+vid)

2.457 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2019)

Τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το wet mode, με το οποίο έχει εξοπλίσει τη νέα 911 γνωστοποίησε η Porsche.

Όπως σας έχουμε ενημερώσει από τη στιγμή της επίσημης παρουσίασης της νέας Porsche 911, η γερμανική μάρκα έχει εξοπλίσει το νέο μοντέλο με το οδηγικό mode «wet».  Μάλιστα η εταιρεία προχώρησε σε αυτή την κίνηση σε μία προσπάθεια για να εξαλείψει το λεγόμενο aquaplaning.
 
Το γεγονός πως το σπορ μοντέλο διαθέτει χαμηλό βάρος αλλά και μεγάλους τροχούς και ελαστικά, το καθιστούν περισσότερο επιρρεπές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Έτσι η Porsche εγκατέστησε ένα σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί μικροσκοπικούς αισθητήρες που μετρούν την ένταση του νερού έτσι όπως αυτή χτυπά στις καμάρες των εμπρός τροχών κατά την κίνηση στο βρεγμένο οδόστρωμα.
 
Αν λοιπόν οι υπολογιστές του οχήματος θεωρούν πως ο οδηγός πρέπει να ενεργοποιήσει το οδηγικό mode «wet», τότε ενημερώνεται αμέσως για να προβεί σε αυτή την κίνηση και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο υδρολίσθησης.
 
Μπαίνοντας σε λειτουργία το mode, αυξάνει τη διανομή ισχύος στους μικρότερους μπροστινούς τροχούς, μειώνει τη συσσώρευση ροπής κινητήρα και ενεργοποιεί ένα σύνολο αεροδυναμικών στοιχείων προκειμένου να αυξήσει την κάθετη δύναμη. Ταυτόχρονα προσαρμόζει τα συστήματα της Porsche, Stability Management και Traction Management.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη δεκαετία του 1990 ως μέρος ενός ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος η Porsche είχε αναπτύξει ένα παρόμοιο σύστημα ασφάλειας, ωστόσο ο August Achleitner, επίσης γνωστός ως «Mister 911», αποφάσισε να μην εφαρμόσει το σύστημα την εποχή εκείνη.

Τέλος και προτού δείτε το επεξηγηματικό βίντεο, σε δηλώσεις του αναφορικά με το Wet Mode, ο Achleitner, επικεφαλής της ομάδας μηχανικών της 911 είπε: «Η λειτουργία Wet Mode αναπτύχθηκε για να παρέχει στον οδηγό συνεχή υποστήριξη σε συνθήκες υγρού οδοστρώματος. Δεν περιορίζει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα ή την τελική ταχύτητα και συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ασφάλεια για την πολύ γρήγορη οδήγηση. Αντ  αυτού, θα πρέπει να θεωρηθεί ως σύστημα βοήθειας με την πραγματική έννοια».

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA