ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Formula 1 παρουσίασε τρία πρωτότυπα μονοθέσια, το καθένα με τις δικές του διαφοροποιήσεις, με αφορμή τις επικείμενες αλλαγές που θα γίνουν το 2021.

Και τα τρία μονοθέσια έχουν ενσωματωμένο το halo.

Concept 1

Concept 2

Concept 3

Έτσι θα είναι τα μονοθέσια σε 4 χρόνια

2.755 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2018)

Τρία πρωτότυπα μονοθέσια έφερε στη δημοσιότητα η Formula 1, δίνοντας μια πρώτη γεύση στο κοινό για το πως θα δείχνουν στο άμεσο μέλλον μετά και τις αλλαγές που λέγεται πως θα γίνουν στους κανονισμούς του μηχανικίνητου αθλήματος.

Λίγες ώρες πριν διέρρευσε σε Μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πρώτη εικόνα ενός πρωτότυπου μονοθεσίου με τα χρώματα της Ferrari, η οποία τραβήχτηκε μέσα από κάποια κλειστή συνεδρίαση που έγινε στη Σιγκαπούρη, εκεί που αυτό το Σαββατοκύριακο συνεχίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα με το Grand Prix στην Marina Bay μήκους λίγο άνω των 5 χλμ..

Η διοργανώτρια αρχή δεν άφησε για πολύ καιρό κλειστά τα χαρτιά της και έδωσε στο φως της δημοσιότητας τις επίσημες εικόνες και πληροφορίες για τα τρία πρωτότυπα μονοθέσια τα οποία ονομάζει Concept 1, Concept 2 και Concept 3 και σχεδιάστηκαν βάσει των επικείμενων αλλαγών που συζητούνται να γίνουν στη Formula 1 το 2021.

Αναλύοντας ένα-ένα τα concept συναντούμε διαφορετικές προσεγγίσεις, όσον αφορά στο halo, την αεροδυναμική, τους τροχούς κ.α. Ας τα δούμε όμως ξεχωριστά.
 

Όσον αφορά στο Concept 1 παρατηρούμε τη μέγιστη δυνατή ενσωμάτωση του halo στο αμάξωμα του μονοθεσίου, κάτι που το κάνει και πιο εύπεπτο στο μάτι από τα υπάρχοντα μονοθέσια, ενώ από εκεί και πέρα δεν συναντούμε μεγάλες αλλαγές στη δομή. Το Concept 2 από την άλλη εφοδιάζεται με τροχούς 18 ιντσών, ενώ σε σύγκριση με τα σημερινά μονοθέσια βλέπουμε να υπάρχει ένας πιο εξορθολογισμένος σχεδιασμένος με περισσότερος καμπύλες, ωστόσο η «μύτη» φαίνεται πιο επιθετική. Παρατηρούμε επίσης ότι το κάλυμμα του κινητήρα και η αεροτομή στο πίσω μέρος φαίνεται να είναι σαν ένα μεγάλο κομμάτι, κάτι που αν όντως συμβαίνει εγείρει το ερώτημα αν το σύστημα DRS βρίσκεται ακόμα στη θέση του, μιας και έχουν υπάρξει πληροφορίες πως ο Brawn έχει στα «θέλω» του την απαλλαγή του εν λόγω συστήματος.

Κλείνουμε με το Concept 3 το οποίο χαρακτηρίζεται ως το πιο πρόσφατο σχέδιο και μας δίνει μια πρόγευση από τα επιμέρους στοιχεία που ενδέχεται να εγκατασταθούν κοντά στους τροχούς για την διαχείριση του αέρα που περνά παραπλεύρως. Αλλωστε, σύμφωνα με το αφεντικό της F1, Ross Brawn, οι τροχοί είναι το πιο «βρώμικο» τμήμα του μονοθεσίου (σ.σ. εννοεί από αεροδυναμικής πλευράς) και έχουν αρχίσει να ψάχνουν τρόπους για να σταθεροποιήσουν τις ροές του αέρα που προέρχονται από εκεί.

Toyota
LINGLONG VS GOODYEAR