ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιών της Rosenbauer κατασκευάστηκε ειδικά για περιπτώσεις φωτιάς σε ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιών της Rosenbauer κατασκευάστηκε ειδικά για περιπτώσεις φωτιάς σε ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά.

Έτσι θα σβήνουν οι φωτιές σε ηλεκτρικά & Plug-in στο πι & φι

42.017 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2021)

Μετά από πολλές φωτιές σε ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά εμφανίζεται ένα νέο σύστημα πυρόσβεσης ειδικά για τέτοιες περιπτώσεις. Κατάσβεση σε δύο μέτωπα: Πυροσβεστήρας μπαίνει κάτω από το αμάξι και ρίχνει νερό απευθείας στην μπαταρία, όσο οι πυροσβέστες ρίχνουν νερό με τον παραδοσιακό τρόπο.

Οι αποκαλύψεις σχετικά με τα περιστατικά φωτιάς σε ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά μοντέλα στην Ευρώπη προκάλεσαν ανησυχία σε δεκάδες χιλιάδες κατόχους, ιδιαίτερα μετά την αποκάλυψη που έκανε λίγο καιρό πριν ο επικεφαλής της Πυροσβεστικής στο Ώστιν του Τέξας στον «Independent». Σύμφωνα με δηλώσεις του, τα αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες (ηλεκτρικά ή Plug-in υβριδικά) χρειάζονται έως και 40 φορές περισσότερο νερό για να σβήσουν σε σχέση με τα «απλά» με θερμικούς κινητήρες. Συγκεκριμένα, για κατάσβεση σε αυτοκίνητα με συμβατικό κινητήρα βενζίνης ή diesel χρειάζονται 2 με 4 τόνοι νερού, ενώ για τα ηλεκτρικά και Plug-in το νούμερο εκτοξεύεται στους 110 έως και 150 τόνους. Συμπληρώστε ότι η πλήρης κατάσβεση μπορεί να πάρει έως και 24 ώρες, καθώς υπάρχει κίνδυνος αναζοπύρωσης μέσα σε αυτό το διάστημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Μπαίνει κάτω από το φλεγόμενο αυτοκίνητο & σβήνει τη φωτιά

Αυτός είναι και ο λόγος που οι πυροσβεστικές δυνάμεις σε όλο τον κόσμο βουτάνε το αυτοκίνητο σε δεξαμενή νερού για να σβήσει, ακόμα και αφότου έχει σβήσει φαινομενικά η φωτιά, ώστε να αποφύγουν τις αναζοπυρώσεις. Ωστόσο, ένα νέο σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιών, ειδικά για περιπτώσεις ηλεκτρικών ή Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων, παρουσιάστηκε από την Rosenbaeur, σκοπεύοντας να φέρει την επανάσταση για τέτοιες δύσκολες περιπτώσεις φωτιάς.

Η νέα πατέντα του μεγάλου, παγκόσμιου προμηθευτή πυροσβεστικού εξοπλισμού χωρίζεται σε δύο μέρη: μία μονάδα εκτόξευσης νερού και τη μονάδα ελέγχου, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με εύκαμπτους, πυράντοχους σωλήνες. Το πρώτο εξάρτημα, που θυμίζει στην όψη κάπως σαν μεγάλος γρύλος, μπαίνει κάτω από το φλεγόμενο όχημα και εκτοξεύει νερό με πίεση στο πάτωμα του, εκεί όπου σε όλα τα ηλεκτρικά βρίσκεται η μπαταρία. Το δεύτερο τμήμα του συστήματος είναι ο πίνακας ελέγχου, μέσω του οποίου ο πυροσβέστης-χειριστής μπορεί από απόσταση 8 μέτρων να ρυθμίσει την πίεση, την ροή και άλλες λειτουργίες για την βέλτιστη κατάσβεση. Με αυτό τον τρόπο πέφτει νερό απευθείας πάνω στις κυψέλες των μπαταριών και τις ψύχει ούτως ώστε να γίνεται πιο εύκολη η δουλειά των πυροσβεστών που ρίχνουν νερό με τις μάνικες περιμετρικά και κατ΄ επέκταση χρειάζεται τελικά λιγότερο νερό για την πλήρη κατάσβεση. Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL