Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Euro NCAP: 3 αστέρια για τα Dacia Duster και Suzuki Swift

 Σχολιάστε 
6.457 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2024)
Euro NCAP: 3 αστέρια για τα Dacia Duster και Suzuki Swift

- Χαμηλή βαθμολογία στις δοκιμές ασφαλείας για τα Duster και Swift
- «Μέτρια επίπεδα και μικρές φιλοδοξίες στην προστασία ενηλίκων»
- «Οριακή έως κακή η προστασία παιδιών του Swift»
- Πέντε αστέρια για τα Mercedes E-Class, VW Passat, Skoda Kodiaq και Superb

Έξι νέα αυτοκίνητα στο μικροσκόπιο του Euro NCAP

Έξι νέα μοντέλα πέρασαν από το μικροσκόπιο του Euro NCAP. Ο λόγος για τα Mercedes E-Class, VW Passat, Skoda Kodiaq, Skoda Superb, Suzuki Swift και Dacia Duster, με τα πρώτα τέσσερα να αποσπούν την κορυφαία βαθμολογία των πέντε αστέρων, κάτι που απέτυχαν να κάνουν τα δύο τελευταία, όπου βαθμολογήθηκαν χαμηλά με μόλις τρία (!) αστέρια.

Χαμηλή βαθμολογία για τα Duster και Swift

Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP, όπως συνηθίζει μετά από κάθε δοκιμή που κάνει ανέλυσε τα στοιχεία που τον οδήγησαν στην τελική βαθμολογία. Αναφορικά με τα Suzuki Swift και Dacia Duster, ο Euro NCAP στη γενική του Έκθεση αναφέρει μεταξύ άλλων: «Η στρατηγική πωλήσεων της Dacia είναι γνωστή, καθώς η μάρκα είχε προηγουμένως αποφύγει την τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας υπέρ της οικονομικής τιμής. Η Suzuki είναι εδώ και καιρό κατασκευαστής μικρών, απλών και προσιτών αυτοκινήτων. Τότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Duster και το Swift βγαίνουν από τις δοκιμές του Euro NCAP με τρία αστέρια.

Το Duster και το Swift εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις της νέας νομοθεσίας ασφαλείας στην Ευρώπη αλλά κάνουν λίγα περισσότερα, παρά το γεγονός ότι έχουν τοποθετηθεί οι τεχνολογίες. Για την ενεργητική ασφάλεια, τα πρότυπα του Euro NCAP για τις αξιολογήσεις 5 αστέρων είναι σημαντικά υψηλότερα από αυτά της νομοθεσίας. Η προστασία των επιβατών αυτών των αυτοκινήτων δείχνει επίσης περιορισμένες φιλοδοξίες, με παρόμοια, μέτρια επίπεδα προστασίας των ενηλίκων επιβατών. Η προστασία των επιβατών αυτών των αυτοκινήτων δείχνει επίσης περιορισμένες φιλοδοξίες, με παρόμοια, μέτρια επίπεδα προστασίας των ενηλίκων επιβατών. Για την προστασία των παιδιών το Duster ξεπερνά το Swift. Το τελευταίο παρέχει προστασία που κυμαίνεται από οριακή έως κακή σε ορισμένες πτυχές της απόδοσής του».

Dacia Duster - 3 αστέρια

Κοιτώντας πιο αναλυτικά τις επιμέρους βαθμολογίες για το Dacia Duster. Το ρουμανικό SUV κατάφερε να φτάσει το 70% στην προστασία ενηλίκων, ενώ στο 84% κυμάνθηκε η βαθμολογία του στην προστασία παιδιών. Μόλις 60% ήταν η βαθμολογία του στην προστασία πεζών και με το χαμηλό 57% βαθμολογήθηκε στην κατηγορία των συστημάτων ασφαλείας Safety Assist, με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας.

Suzuki Swift - 3 αστέρια

Χαμηλή ήταν και η βαθμολογία του Suzuki Swift, όπως επιβεβαιώνεται και από τις τέσσερις επιμέρους κατηγορίες του Euro NCAP. Το μικρό της ιαπωνικής μάρκας και αυτό με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας απέσπασε 67% στην προστασία ενηλίκων, 65% στην προστασία παιδιών, 76% στην προστασία πεζών και 62% στην κατηγορία Safety Assist. Τελικός απολογισμός ήταν τα τρία αστέρια.

Πέντε αστέρια για τα Mercedes E-Class, VW Passat, Skoda Kodiaq και Superb

Από κει και πέρα, στην ίδια φουρνιά των δοκιμών του Euro NCAP είχαμε και την Mercedes E-Class, το Volkswagen Passat, όπως και δύο μοντέλα της Skoda, τα Kodiaq και Superb. Κοινό χαρακτηριστικό ήταν τα πέντε αστέρια που απέσπασαν και τα τέσσερα αυτοκίνητα, όλα εξοπλισμένα με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας.

Στη γενική του Έκθεση για τα τέσσερα μοντέλα ο Euro NCAP αναφέρει μεταξύ άλλων: «Τα γερμανικά και τα τσεχικά αυτοκίνητα έχουν γενικά καλή απόδοση σε όλα τα επίπεδα, αποσπώντας πέντε αστέρια. Και τα τέσσερα παρέχουν υποδειγματικά επίπεδα προστασίας των επιβατών, τα Passat και Superb προσφέρουν καλή προστασία σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος τόσο των ενηλίκων όσο και των παιδιών και στις τέσσερις δοκιμές πρόσκρουσης πλήρους κλίμακας».

Mercedes E-Class - 5 αστέρια

Η Mercedes E-Class για να φτάσει στην κορυφαία βαθμολογία των πέντε αστέρων απέσπασε 92% στην προστασία ενηλίκων, 90% στην προστασία παιδιών, 84% στην προστασία πεζών και 87% στην κατηγορία Safety Assist. Όπως προαναφέραμε το γερμανικό μοντέλο δοκιμάστηκε με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Ford