Είναι τόσο σημαντικό να διαχειρίζεστε τα αυτοκίνητά σας μέσω του smartphone ή είναι απλά μια «άκυρη» μόδα;
Έχουν νόημα οι εφαρμογές τηλε-ελέγχου;
2.116 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2015)
Είναι τόσο σημαντικό να διαχειρίζεστε τα αυτοκίνητά σας μέσω του smartphone ή είναι απλά μια «άκυρη» μόδα;
Η νέα τάση που επικρατεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και σε αρκετές εταιρείες προγραμματισμού, είναι η δημιουργία εφαρμογών για κινητά και ταμπλέτες, μέσω των οποίων θα μπορούμε να διαχειριζόμαστε τα αυτοκίνητά μας. Βέβαια για τη χρήση τους υπάρχει χρέωση που συνήθως πρόκειται για ένα τριψήφιο ποσό ετησίως.
Τι εννοούμε όμως με τον όρο διαχείριση αυτοκινήτου; Στις περισσότερες από αυτές τις εφαρμογές οι κάτοχοί τους μπορούν να ενεργοποιήσουν/απενεργοποιήσουν τον κινητήρα, να θέσουν σε λειτουργία το σύστημα κλιματισμού, καθώς επίσης να ελέγξουν και διάφορες ακόμα λειτουργίεςΠροφανώς αυτές οι λειτουργίες αποσκοπούν στην παροχή άνεσης, όμως κατά πόσο την προσφέρουν, ή για να τεθεί ορθότερα, κατά πόσο αξίζουν το αντίτιμο που απαιτείται; Από τη μία, να εκκινήσετε το aircondition είναι πρακτικό, αφού δε θα χρειαστεί να περιμένετε, μέχρι να έχετε την επιθυμητή θερμοκρασία στην καμπίνα. Από την άλλη όμως πόσο διαφορά σας κάνει να αγγίξετε το εικονίδιο του application, από το να πιέσετε το κουμπί στο μπρελόκ για να ξεκλειδώσετε την πόρτα;Μια σημαντική παράμετρος επίσης είναι η ασφάλεια αυτών των συστημάτων. Η επικοινωνία κινητού-αυτοκινήτου δε γίνεται ποτέ άμεσα, αφού μεσολαβεί κάποιος ασφαλής διακομιστής για να αποτραπεί η πιθανότητα «ξένης» εισβολής. Ωστόσο η παραβίαση ενός τέτοιου συστήματος αποτελεί για επίδοξους προγραμματιστές hackers πρόκληση. ¶λλωστε έχουν έρθει στη δημοσιότητα περιπτώσεις που hackers πήραν στα χέρια τους τον έλεγχο οχημάτων μέσω των συστημάτων infotainment.Εσείς όμως τι πιστεύετε, είναι χρήσιμες αυτές οι εφαρμογές ή δημιουργήθηκαν λόγω του lifestyle και της μόδας που θέλει να χειριζόμαστε τα πάντα μέσω κινητού; Εσείς θα αισθανόσασταν «ασφαλής» με αυτή την εφαρμογή και πόσο θα κοστολογούσατε τη χρήση της;
Δεν έχω αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας, ούτε και smartphone και δεν με απασχολεί καθόλου το θέμα. Όσο για το θέμα να θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου, από μακρυά, σκεφθήκατε τι θα γίνει αν το έχουμε παρκάρει με ταχύτητα στο κιβώτιο, συνήθως πρώτη ή όπισθεν, ανάλογα αν έχουμε παρκάρει σε ανηφόρα ή κατηφόρα, για μια επιπλέον ασφάλεια, πλέον του χειροφρένου; Εγώ πάντα βάζω και ταχύτητα, για να είμαι σίγουρος.
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την χρήση της τεχνολογίας σε κάθε επίπεδο,οπότε και η αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να μείνει πίσω.
Στο Car-Net της VW υπάρχουν πολλές εφαρμογές που είναι χρηστικές για όσους θεωρούν το όχημα τους συνέχεια του Smartphone ή το αντίθετο και προσωπικά το χρησιμοποιώ καθημερινά με κυριότερη την άμεση (μέσω GPS) εύρεσης parking στο κέντρο της πόλης ή τον σχεδιασμό της διαδρομής (π.χ. εκδρομής) στην πλατφόρμα του PC και μετάπτωσης δεδομένων μόλις ανοίξεις το WLAN του οχήματος.
Σε κάθε περίπτωση είμαστε στην αρχή της εποχής που τα αυτοκίνητα θα μετατραπούν σε Smartphones με ρόδες.
Δεν έχω αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας, ούτε και smartphone και δεν με απασχολεί καθόλου το θέμα. Όσο για το θέμα να θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου, από μακρυά, σκεφθήκατε τι θα γίνει αν το έχουμε παρκάρει με ταχύτητα στο κιβώτιο, συνήθως πρώτη ή όπισθεν, ανάλογα αν έχουμε παρκάρει σε ανηφόρα ή κατηφόρα, για μια επιπλέον ασφάλεια, πλέον του χειροφρένου; Εγώ πάντα βάζω και ταχύτητα, για να είμαι σίγουρος.
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την χρήση της τεχνολογίας σε κάθε επίπεδο,οπότε και η αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να μείνει πίσω. Στο Car-Net της VW υπάρχουν πολλές εφαρμογές που είναι χρηστικές για όσους θεωρούν το όχημα τους συνέχεια του Smartphone ή το αντίθετο και προσωπικά το χρησιμοποιώ καθημερινά με κυριότερη την άμεση (μέσω GPS) εύρεσης parking στο κέντρο της πόλης ή τον σχεδιασμό της διαδρομής (π.χ. εκδρομής) στην πλατφόρμα του PC και μετάπτωσης δεδομένων μόλις ανοίξεις το WLAN του οχήματος. Σε κάθε περίπτωση είμαστε στην αρχή της εποχής που τα αυτοκίνητα θα μετατραπούν σε Smartphones με ρόδες.