Η συγχώνευση της PSA και της FCA, που έφερε τη δημιουργία της νεοσύστατης Stellantis, ήταν βέβαιο πως θα δημιουργούσε έναν νέο, πολύ ισχυρό Όμιλο στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που φυσικά θα άλλαζε τα δεδομένα σε ότι αφορά τον χάρτη των πωλήσεων στα νέα οχήματα.
Μάλιστα αποδεικνύεται πως οι αλλαγές αυτές άρχισαν να φαίνονται με το «καλημέρα» του νέου έτους, αφού η Stellantis το δίμηνο Γενάρη-Φλεβάρη του 2021 βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη αναφορικά με τα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία που δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για το προαναφερθέν διάστημα, η Stellantis πούλησε 480.888 αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα σε 30 χώρες, ενώ το ίδιο διάστημα ο Όμιλος VW 452.400.
Ο γερμανικός Όμιλος παραμένει πρώτος στο επιβατικά αυτοκίνητα με 419.855 μονάδες, αλλά είχε μόνο 32.545 πωλήσεις στα ελαφρά επαγγελματικά. Στον αντίποδα η Stellantis είχε 377.244 πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, αλλά 103.644 ελαφρών επαγγελματικών με αποτέλεσμα στο σύνολο να προσπεράσει τη VW και να βρεθεί στην πρώτη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί πως παρά την κυριαρχία της VW στην κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων έναντι της Stellantis, την πρωτιά στις ευρωπαϊκές πωλήσεις για τον μήνα Φεβρουάριο του 2021 κατέλαβε το μικρό Peugeot 208. Κλείνοντας να αναφέρουμε πως πέρυσι η VW κατείχε το ευρωπαϊκό στέμμα των πωλήσεων με 3.228.655 πωλήσεις, σε σύγκριση με 3.038.827 πωλήσεις των PSA και FCA, συνδυαστικά.