Σε συνέντευξή του στο Παρίσι, ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της Ferrari, Michael Hugo Leiters, επιβεβαίωσε πως η εταιρεία θα επιμείνει στα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, για λόγους επιδόσεων.
Ferrari & μηχανικό κιβώτιο
3.274 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2016)
Κανένα μηχανικό κιβώτιο δεν μπορεί να κερδίσει σε επιδόσεις ένα αυτόματο, οπότε η Ferrari αποφάσισε να παραμείνει στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ποτέ ξανά, που λέμε…
Αν και κάποιοι κατασκευαστές όπως η Porsche και η Ford, επιμένουν στο μηχανικό κιβώτιο για τα μοντέλα επιδόσεων, η Ferrari λέει πως δεν θα επιστρέψει στον παραδοσιακό επιλογές.
Σε συνέντευξή του στο Παρίσι, ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της Ferrari, Michael Hugo Leiters, επιβεβαίωσε πως η εταιρεία θα επιμείνει στα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, για λόγους επιδόσεων.
Είπε χαρακτηριστικά: «Η Ferrari είναι σχεδίαση, απόδοση και καινοτόμες τεχνολογίες. Δεν υπάρχει μηχανικό κιβώτιο που να μπορεί να κερδίσει σε επιδόσεις, οπότε αποφασίσαμε να μείνουμε στο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο.».
Η τελευταία Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο ήταν η πρώτης γενιάς California του 2009, ένα μοντέλο που πουλήθηκε σε μόλις πέντε αντίτυπα, ένα από τα οποία βρίσκεται στο μουσείο της Ferrari στο Maranello.