Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε συνέντευξή του στο Παρίσι, ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της Ferrari, Michael Hugo Leiters, επιβεβαίωσε πως η εταιρεία θα επιμείνει στα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, για λόγους επιδόσε

Σε συνέντευξή του στο Παρίσι, ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της Ferrari, Michael Hugo Leiters, επιβεβαίωσε πως η εταιρεία θα επιμείνει στα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, για λόγους επιδόσεων.

Ferrari & μηχανικό κιβώτιο

3.257 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2016)

Κανένα μηχανικό κιβώτιο δεν μπορεί να κερδίσει σε επιδόσεις ένα αυτόματο, οπότε η Ferrari αποφάσισε να παραμείνει στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ποτέ ξανά, που λέμε…

Αν και κάποιοι κατασκευαστές όπως η Porsche και η Ford, επιμένουν στο μηχανικό κιβώτιο για τα μοντέλα επιδόσεων, η Ferrari λέει πως δεν θα επιστρέψει στον παραδοσιακό επιλογές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σε συνέντευξή του στο Παρίσι, ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της Ferrari, Michael Hugo Leiters, επιβεβαίωσε πως η εταιρεία θα επιμείνει στα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, για λόγους επιδόσεων.
 
Είπε χαρακτηριστικά: «Η Ferrari είναι σχεδίαση, απόδοση και καινοτόμες τεχνολογίες. Δεν υπάρχει μηχανικό κιβώτιο που να μπορεί να κερδίσει σε επιδόσεις, οπότε αποφασίσαμε να μείνουμε στο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο.».
 
Η τελευταία Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο ήταν η πρώτης γενιάς California του 2009, ένα μοντέλο που πουλήθηκε σε μόλις πέντε αντίτυπα, ένα από τα οποία βρίσκεται στο μουσείο της Ferrari στο Maranello.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
TA 4 THELO PSAXNO