ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ετοιμάζεται για εμπορικό λανσάρισμα μέσα στο 2018 η κορυφαία Ferrari 488 GTO των 700 ίππων (στη φωτό η αγωνιστική Ferrari 488 Challenge).

Ferrari 488 GTO 700 ίππων

2.320 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2017)

Θέλοντας να κοιτάξει στα μάτια τις Porsche 911 GT2 RS και McLaren 720S, η Ferrari ετοιμάζει πυρετωδώς την 488 GTO. Με χαμηλότερο βάρος και ισχύ 700 ίππων, αναμένεται να κάνει το 0-100 σε 2,7 δλ., ανακατεύοντας εκ νέου την «τράπουλα» στα supercars.

Πάνε δύο χρόνια από τότε που η Ferrari παρουσίασε την 488 GTB και ακόμα περιμένουμε με αγωνία το μοντέλο που θα διαδεχθεί την 458 Speciale. Από ότι φαίνεται, όμως, δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε για πολύ ακόμα, καθώς η νέα κορυφαία έκδοση βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης, ενώ αναμένεται να λανσαριστεί κάποια στιγμή του χρόνου.
 
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η σκληροπυρηνική έκδοση της 488 GTB θα ονομαστεί 488 GTO, φέρνοντας στο νου τη θρυλική 288 GTO, η οποία στηριζόταν στην 308 GTB και έφερε και η ίδια ένα twin-turbo V8 σύνολο. Φυσικά το GTO (Gran Turismo Omologato) χρησιμοποιήθηκε και στην 599 GTO, αλλά και στην εμβληματική 250 GTO που αξίζει το βάρος της σε χρυσό.
   
Η επερχόμενη 488 GTO θα ακολουθήσει τη συνταγή «περισσότερη δύναμη, λιγότερο βάρος», συνεχίζοντας την παράδοση των 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia και της προαναφερθείσας 458 Speciale. Λέγεται, μάλιστα, πως θα προσφέρει ισχύ 700 ίππων, αφήνοντας πίσω την Lamborghini Huracan 640-4 Performante και μπαίνοντας στα «χωράφια» της McLaren 720S, αλλά και της Porsche 911 GT2 RS.
 
Η μείωση του βάρους θα επιτευχθεί με την απογύμνωση του κόκπιτ από οτιδήποτε περιττό και τα λεπτότερα κρύσταλλα, ενώ το παρόν θα δώσουν τα αναβαθμισμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης. Η GTB χρειάζεται 3,0 δλ. για το 0-100, μια επίδοση που αναμένεται να πέσει στα 2,7 δλ. στην GTO.
 
Το Side Slip Angle Control θα λάβει νέο software, ενώ θα φροντιστεί ιδιαιτέρως και η αεροδυναμική. Η κανονική 488 παράγει 325 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, αλλά η Porsche 911 GT2 RS φτάνει στα 340 κιλά, μια επίδοση που σίγουρα η Ferrari θα θέλει να ξεπεράσει.

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA