Απίθανο φαίνεται στον CEO της Ferrari, Louis Camilleri, το ενδεχόμενο να εξηλεκτριστεί η γκάμα της Ferrari στο σύνολό της, ενώ δεν δίστασε να προσθέσει πως θα πρέπει να περάσουν πολλές δεκαετίες ακόμα ώσπου οι ηλεκτρικές Ferrari να αποτελέσουν το 50% των πωλήσεων της φίρμας.
Ενώ η Ferrari δεν είναι μία από τις μάρκες που βιάζεται να παρουσιάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η γκάμα της αυτή την στιγμή έχει στην κορυφή την SF90 Stradale, ένα Plug-in υβριδικό supercar που συνδυάζει ένα V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων με λιγότερα από τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Ακόμα, η Ferrari φημολογείται πως αναπτύσσει ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο με βάση κάποιο V6 μοτέρ, ωστόσο περισσότερες πληροφορίες δεν έχουν αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής.
Σύμφωνα με τον Camilleri, η Ferrari δεν θα λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της πριν από το 2025. Αυτό επιβεβαιώνεται από υποστηρίχθηκαν από έγγραφα που εμφανίστηκαν τον Ιανουάριο του 2020 και προέβλεπαν τον ερχομό μιας ηλεκτρικής Ferrari με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Βεβαίως, τα έγγραφα αυτά ανέφεραν πως το «κουαρτέτο» των ηλεκτρικών κινητήρων θα μπορούσε να λειτουργήσει σε συνδυασμό με έναν παραδοσιακό κινητήρα.
Ενώ πολλές μεγάλες εταιρείες σπεύδουν να δημιουργήσουν ηλεκτρικούς στόλους, η Ferrari δεν βιάζεται και έχει στα σχέδιά της την κατασκευή κάποιου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, εκτός εάν αυτό θελήσουν οι πελάτες της.