Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό από το όνομα η νέα ιταλίδα «καλλονή» έχει άμεση σχέση με την πρωτεύουσα της γειτονικής χώρας και σύμφωνα με τη μάρκα, «επιδιώκει να συνδέσει το παρών με τον ξέγνοιαστο και ευχάριστο τρόπο ζωής που στη Ρώμη της δεκαετίας του 1950 και 1960».
Η Ferrari ήταν ιδιαιτέρως λακωνική κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου, το οποίο χαρακτηρίζεται από σχεδίαση που ευνοεί την αεροδυναμική, ενώ παράλληλα αφήνει μία ρετρό αίσθηση που παρέχει κυρίως η γρίλια. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε τα καπό να παίρνει μία απότομη κλίση, ενώ στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός γίνεται πιο επιθετικός. Τα διογκωμένα φτερά μαζί με τα μικρά και λεπτά φωτιστικά σώματα δημιουργούν αντίθεση, ενώ τα δύο ζευγάρια των απολήξεων του συστήματος εξάτμισης δίνουν το κάτι παραπάνω.
Στο εσωτερικό, οι οδηγοί θα συναντήσουν μία καμπίνα με ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα μοναδικό σύστημα ψυχαγωγίας.Ακόμα και ο συνοδηγός έχει το δικό του σύστημα ψυχαγωγίας ακριβώς μπροστά του, αν και δεν είναι σαφές εάν θα είναι στάνταρ ή προαιρετική αυτή η δυνατότητα. Η κεντρική κονσόλα συνεχίζει την πορεία της κάθετα τοποθετημένης οθόνη αφής, με τον επιλογέα ταχυτήτων να έχει μεταλλικά χαρακτηριστικά, ενώ την καμπίνα ολοκληρώνει το δέρμα Alcantara.
Η νέα Ferrari Roma παίρνει ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 των 3,9 λίτρων (3.855 κ.εκ) που προσφέρει 620 ίππους και 760 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδέεται με το ίδιο οκτατάχυτητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που βρίσκουμε και στην SF90 Stradale. Αυτό καθιστά δυνατή την επιτάχυνση του coupe των 1.472 κιλών από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ από στάση για τα 200 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα οριοθετείται στα 320 χλμ./ώρα.
Το διθέσιο κουπέ έχει μήκος 4.656 χιλιοστά, πλάτος 1.974 χιλιοστά και ύψος 1.301 χιλιοστά , ενώ το μεταξόνιο του μετράται στα 2.670 χιλιοστά.