Η κατηγορία των μίνι είναι η 3η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά. Τα σύγχρονα μίνι προσφέρουν πρακτικότητα, αφού οι compact διαστάσεις τους υποστηρίζουν το αστικό τους προφίλ.
Ωστόσο, δε μένουν μόνο εκεί, αφού, πλέον, προσφέρουν και πολλά περισσότερα, όπως ασφάλεια, άνεση, ευχάριστη οδική συμπεριφορά και υψηλή τεχνολογία. Το Toyota Aygo, έρχεται, πανίσχυρο, να «παίξει» σε αυτό το πλάσιο και τίθεται αντιμέτωπο με τα δημοφιλή Fiat Panda και VW up!. Παρακάτω προσπαθούμε να ανακαλύψουμε ποιο από τα τρία «μαζέυει» τους περισσότερους πόντους, σε όλους τους τομείς ενδιαφέροντος.
Το νέο Toyota Aygo, απέκτησε πιο δυναμική εμφάνιση συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Βέβαια το πιο έντονο μέρος του είναι το εμπρόσθιο, όπου και ξεχωρίζει το μεγάλο Χ, αλλά και τα LED ημέρας.
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.
Αν δεν ενδιαφέρεστε για το ''μπραντ'' το ίδιο ακριβως αυτοκίνητο η σκοντα το δίνει 1000 περίπου ευρώ φτηνότερα και με 4 Χρόνια εγγύηση...
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.