Διαβάστε την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου πεντάθυρου Fiat Tipo με τον 1.600άρη diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 31/1.
Πρώτη δοκιμή: Fiat Tipo
13.612 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2017)
Oχι τύποις, πραγματικό Tipo! Η πεντάθυρη έκδοση του νέου Fiat Tipo είναι ουσιαστικά αυτή που αναβιώνει το όνομα Tipo στη σύγχρονη γκάμα της Fiat, ξαναβάζοντάς την παράλληλα στην καρδιά της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Μετά την σεντάν έκδοση του Fiat Tipo, την γκάμα του ενισχύει η πιο δυναμική πεντάθυρη έκδοσή του η οποία ξαναβάζει την Fiat στο παιχνίδι των μικρομεσαίων μετά από αρκετά χρόνια απουσίας της από την συγκεκριμένη κατηγορία.
Κινητήρας – Κιβώτιο: Iκανός και οικονομικός αλλά και τραχύς
Ο ισχυρότερος κινητήρας στην γκάμα του νέου Fiat Tipo hatchback είναι ο γνωστός μας και από άλλες εφαρμογές σε μοντέλα της εταιρείας, 16βάλβιδος diesel κινητήρας με την ονομασία MultiJet II, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 320 Nm ροπής.
Εσωτερικό: Ικανοποιεί πλήρως σε εικόνα, αποδεκτό ποιοτικά
Το εσωτερικό της πεντάθυρης έκδοσης του Fiat Tipo δανείζεται όπως είναι λογικό αρκετά στοιχεία της σχεδίασης της σεντάν έκδοσης όχι όμως όλα.
Χώροι: Καλοί χώροι για επιβάτες, μεγάλο πορτ μπαγκάζ
Οι χώροι επιβατών του Fiat Tipo στην hatchback έκδοση είναι ικανοποιητικοί για 4 επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Οδική συμπεριφορά: Σταθερό, ασφαλές και ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα
Το Fiat Tipo στην πεντάθυρη έκδοσή του δεν μεταβάλλεται σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς από το sedan «αδελφάκι» του τουλάχιστον στις εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα.
Διαβάστε την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου πεντάθυρου Fiat Tipo με τον 1.600άρη diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 31/1.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κινητήρας – Κιβώτιο: Iκανός και οικονομικός αλλά και τραχύς
Ο ισχυρότερος κινητήρας στην γκάμα του νέου Fiat Tipo hatchback είναι ο γνωστός μας και από άλλες εφαρμογές σε μοντέλα της εταιρείας, 16βάλβιδος diesel κινητήρας με την ονομασία MultiJet II, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 320 Nm ροπής.
Εσωτερικό: Ικανοποιεί πλήρως σε εικόνα, αποδεκτό ποιοτικά
Το εσωτερικό της πεντάθυρης έκδοσης του Fiat Tipo δανείζεται όπως είναι λογικό αρκετά στοιχεία της σχεδίασης της σεντάν έκδοσης όχι όμως όλα.
Χώροι: Καλοί χώροι για επιβάτες, μεγάλο πορτ μπαγκάζ
Οι χώροι επιβατών του Fiat Tipo στην hatchback έκδοση είναι ικανοποιητικοί για 4 επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Οδική συμπεριφορά: Σταθερό, ασφαλές και ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα
Το Fiat Tipo στην πεντάθυρη έκδοσή του δεν μεταβάλλεται σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς από το sedan «αδελφάκι» του τουλάχιστον στις εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα.
Διαβάστε την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου πεντάθυρου Fiat Tipo με τον 1.600άρη diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 31/1.
Συγνώμη, αλλά, μην τρελλαθούμε κιόλας. Το να μην αρέσει, είναι απόλυτα αποδεκτό και κατανοητό, αλλά τι εξοπλισμό περιμένουμε να έχει για να μην θεωρείται φτηνιάρικο, ένα αυτοκίνητο που χωρά και μεταφέρει μια οικογένεια και κοστίζει 12.900 ευρώ ; Έχουμε κοιτάξει καθόλου να δούμε τι ακριβώς αγοράζεις με αυτά τα χρήματα, με τι κινητήρα, σε τι μέγεθος και με τι εξοπλισμό ; Όσο για το ότι είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία, ε, ναι, είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία, τι να κάνουμε τώρα. Ας είχαμε μυαλό να κρατήσουμε και να διατηρήσουμε εδώ τα μικρά εργοστάσια που ξεκίνησαν το '70 και το '80, αλλά μυαλό γιόκ. Είχαμε, τότε, ξεκινήσει, εδώ στην Ελλαδίτσα, με συναρμολόγηση (από κάπου ξεκινάς) σε Nissan, Opel, σε Ι.Χ. και Fiat, Mazda, Renault, σε μικρά αγροτικά και βανάκια, μαζί με τα Pony/Citroen αλλά ... Όπως είχαμε τότε και GoodYear και Pirelli αλλά ... Άλλωστε, μήπως είναι το μόνο αυτοκίνητο, που αγοράζουμε και κατασκευάζεται στην Τουρκία ; Έχετε ακουστά για Hyundai, Toyota, Ford, Renault, κτλ που παράγονται εκεί, σε συνεργασία με Τουρκικούς ομίλους εταιρειών ; Όσο για το TIPO, αυτό είναι, ακριβώς ότι που λέει η FIAT ότι είναι και βέβαια πουθενά δεν λέει ότι είναι premium και σχετικά με το αν είναι ζημιάρικα τα FIAT έχω να πω το εξής ''και που να δείς κάτι άλλες ονομαστές μάρκες, όσο ζημιάρικες είναι''. Σημείωση, δεν τα γράφω αυτά επειδή έχω FIAT, γιατί FIAT δεν έχω !!!
einai omorfo alla fthniariko kai me xamhla standard paragwghs. Sth tourkia einai ftiagmeno kai den 8a to agoraza.
Αν αυτό θεωρείται φτηνιάρικο,εγώ απορώ πως οι περισσότεροι θεωρούν ότι τα Hyundai,Nissan και ορισμένα αλλά φτηνό Ασιάτικα μοντέλα ίδιας κατηγορίας με το Tipo ότι είναι πολύ καλά με όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό και καλή ποιότητα κατασκευής.Όλα αυτά είναι για τα μαύρα κλάματα. Σίγουρα για εμάς δεν είναι αρεστό που φτιάχνονται στην Τουρκία αλλά δεν είναι τα μόνα.Και άλλοι εκεί τα φτιάχνουν και σας αρέσουν πολύ.Toyota,Hyundai,Honda,Opel Κ.τ.λ. Απλά να είμαστε πιο δίκαιοι.Η Fiat είναι μία από τις παλιότερες εταιρείες στον χώρο(1899),και έχει κάνει πολύ όμορφα και αξιόλογα αυτοκίνητα,όπως έχει κατασκευάσει και κάποια που δεν ήταν τόσο σπουδαία.Αυτό όμως συμβαίνει με όλες τις εταιρείες.Δείτε τι λεφτά θέλετε αν σας χαλάσει κάτι σε μια Mercedes ή μια Bmw και πόσα θα δώσετε για το Φιατάκι.Μετά μην παραπονιέστε γιατί ξέρεις τι θα σας πούνε..Mercedes ήθελες,πλήρωνε τώρα.Και αυτό ισχύει απόλυτα.
ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ,ΕΝΩ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΟ. ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΓΙΑΤΙ Η FIAT ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΑΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Ειμαι εν δυναμη για αγορα οικογενειακου προσιτου, αλλα καθυστερησα γιατι μια οι φήμες πως τα νεα αυτοκίνητα θα φτηνήνουν από την αλλαγη του υπολογισμού του φόρου, μια πως το ντιζελ καταργε'ιται και ενδεχομένως θα πωλουνται φτηνότερα ...εν τελη πηγα και ειδα τι τιπο. το χατσ 1,4βεντζινη με 95 δύναμη με εξοπλισμό ΠΟΠ είναι εντελώς φτηνιαρικο..ακόμη και οι χειρολαβες είναι μαυρες πλαστικες και όχι οιμεταλλικες που εχουμε δει στις διαφιμηστικες φωτο και στα αλλα μοτελα του γκρουπ πχ τζουλιετα...με τιμη 14200, πού είναι οι προσφορα; μετα πάνω από 15 χιλιαρικα πάμε σε άλλες μαρκες μακρυα από τουρκικες κατασκευες....δυστυχως για τη ΦΙΑΤ το έχασε το παιγνίδι....Μπραβο στην Νισσαν ..τελικα μονο ο Θεοχαράκης υπαρχει στην ΕΛΛΑδα;
Παρά πολύ καλό.το ειδά από κοντά.
Μα κ η Fiat diesel? Παρακαλώ κάποιος από το autotriti να τους ενημερώσει ότι το diesel πέθανε.
Μονο αν εκανε 15.000€ με τον 1.6 ντιζελ 120 ιππων θα ειχε λογο υπαρξης!Σε αυτες τις τιμες που εχει δινεις αλλα 2χιλιαρικα και παιρνεις τα κορυφαια της κατηγοριας με ολοκαινουργιες πλατφορμες και made in Europe golf,Astra,308,megane!!!Και 5αστερα! Μεγαλο κοροιδο οποιος δωσει αυτα τα λεφτα για το χειροτερο αυτοκινητο της κατηγοριας...
Η τιμή στο 5θυρο ..είναι από 14200 ευρώ......στην πρώτη, στην ΠΟΠ εκδοση.....!
Γερμανοτσολιά!!! τι να λέμε τώρα, όταν λέμε πρέμιουμ εννοούμε Γερμανικά, αλλά μέχρι εκεί! ΔΕν έχουν αντίπαλο ειδικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου!! ΔΕΝ μπορω να διαθέσω 30 χιλιαρικα για αμάξι τη σημερον ημέρα, ! απογοητεύτικα από την σιτροεν στο c4 και στο κάκτους! δεν μουάρεσαν τα 301 και Ελυζε για μένα εχουν τυχη μονο σαν εταιρικά! Είδα και το νταστερ της ντάτσια..απαράδεκτο ..μεσα εξω, εχει πλαστικούς προφυλακτήρες με ποιότητα κατασκευης περασμένων δεκαετιών αν και τότε υπ'ηρχαν προφυλακτήρες με μεταλλο και με χρωμιο!! Μου άρεσε το κορόλλα και η σειρα 500 της ΦΙΑΤ, το μεγκαν δεν το είδα ακόμη Πάντως προσιτο με πολύ καλη ποιοτητα εσωτερικου χώρου για μενα παραμενει το Φορντ φοκους!!!
@Stavros:Αν εχεις δει και αλλα μοντελα, κανε μας μια καταταξη τους με βαση τη ποιοτητα του εσωτερικου τους.
Γιατί δεν κανετε ένα ομαδικό τεστ , με το σκόντακαι ρο σεατ κορντοβα, με το πεζω 301 και το σιτροεν ελυζε, και με αυτοκίνητα της Ντάτσια...βεβαια απουσιάζει η λαντα, αλλά νομιζω πως μονο αυτές τις εταιρίες θα μπορούμε σε λιγο καιρό να αγοράζουμε οι περισσότεροι από εμας..όπως την δεκαετία του 70 και του 80! Τα ηλεκτρικα είναι ακριβα , εκτός και αν αναπτυχθεί καμια ελληνικη εταιρία με ηλεκρτικα αυτο΄κινητα και να τα συνδιασουμε με τα φωτοβολταικα.....
FIAT =Fix It Again Tony.. Προ ετων κατοχος FIAT TIPO DGT.
Την Σεατ την απορίπτω γιατι μου μοιάζει ή όντως είναι β κατηγορία vw!!! Δεν με εμπέουν τα Ιβιζα και Λεόν, ειναι πολύ αυστηρα στην εμφάνιση, χωρις να σε ελκειει κάτι νέο τεχνολογικά...δεν μιλαω για τις εκδόσεις με τη μεγάλη ισχύ! Λυπάμαι επίσης που η σουζούκι δεν εχει ένα σοβαρο σενταν..το νέο ψευδοσενταν της το Μπαλενο, με πισω ταμπούρα και ακαμπτο άξονα με μικρές διαστασεις..δεν μου κανει! Το τζιπ της είναι πολύ καλυτερο . αλλα σε άλλη κατηγορία για μένα...Θα κοιτάξω το σεντάν το φόκους και θα περιμένω να δω το σενταν οπελ αστρα.. και αν ερθει νωρίς το σεντάν μεγκάν..με 3,5 μετρα μηκος θα είναι εντυπωσιακό...! αργοτερα και το νέο Οκταβια αλλά μάλλον στα από 20 χιλιάρικα για Σκόντα, θα είναι ακριβο για μένα.... δεν νομίζω να υπάρχουν αλλα αυτοκίνητα