ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ford Fiesta ST vs Opel Corsa OPC

Ford Fiesta ST vs Opel Corsa OPC

Fiesta ST vs Corsa OPC

13.694 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2016)

Είναι τα πυραυλάκια της διπλανής πόρτας τα οποία χωρίς να κοστίζουν μία περιουσία σου ανεβάζουν την αδρεναλίνη και σου φτιάχνουν τη διάθεση. Πώς να τα καταφέρνουν άραγε στην πίστα;

Ford Fiesta ST

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

• 1,6 turbo
• 182 PS
• 0-100 σε 6,9 δλ.
• Κοστίζει 18.798 ευρώ

Opel Corsa OPC
• 1,6 turbo
• 207 PS
• 0-100 σε 6,8 δλ.
• Με μπλοκέ διαφορικό
• Κοστίζει 22.300 ευρώ

Τα Ford Fiesta ST και Opel Corsa OPC ανήκουν στην κατηγορία των αυτοκινήτων που σε κάνουν να νιώθεις παιδί, σου χαρίζουν φαρδιά-πλατιά χαμόγελα, σου ανεβάζουν την αδρεναλίνη και σου φτιάχνουν την διάθεση, πριν καν καθίσεις στο μπάκετ κάθισμά τους. Απλά και μόνο κοιτώντας τα από μακριά ή ακούγοντας το… beep - beep άπαξ και πατήσεις το κουμπί στο κλειδί τους.

Εκτός από τη σπορ και νεανική τους εμφάνιση -το ποιο είναι το ομορφότερο είναι υποκειμενικό, αν και το OPC είναι πιο «πολεμικό»- έχουν και άλλες κρυμμένες αρετές. Για παράδειγμα είναι στημένα έτσι ώστε να κυκλοφορείς καταπονώντας μεν τη μέση, όμως από την άλλη αυτό να σε κάνει να αισθάνεσαι ακόμη πιο όμορφα, έχουν μπάσο ήχο που «σκοτώνει» και σε κάνει να θέλεις να πυροβολείς συνεχώς με το δεξί σου πόδι, και επιδόσεις εκρηκτικές αφού και ολοκληρώνουν το 0-100 χλμ./ώρα μέχρι να πεις… κύμινο, ή για να είμαστε πιο ακριβείς σε λιγότερο από 7,0 δλ. Αν, τώρα, βάλεις κάτω και την παράμετρο «τιμή», ότι δηλαδή δεν κοστίζουν μία περιουσία αλλά κοντά στα 20.000 ευρώ, τότε η απόλαυση γίνεται ακόμη μεγαλύτερη.

Στο δρόμο… σκέτη απόλαυση
Με το που κουμπώσεις την αγκράφα της ζώνης, βάλεις πρώτη και πατήσεις το γκάζι, ένα πλατύ χαμόγελο ζωγραφίζεται στο πρόσωπό σου πίσω από το τιμόνι τους.

Το Ford Fiesta ST είναι πολύ απολαυστικό και ταυτόχρονα εθιστικό. Μπορεί να χάνει σε επιδόσεις, όμως είναι ένας πύραυλος εδάφους-εδάφους που κατευθύνεται με την σκέψη. Το τιμόνι του είναι εξαιρετικά γρήγορο σε βαθμό που απαιτεί την εξοικείωση ενός λιγότερου έμπειρου οδηγού (2,3 στροφές), το ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC συνδυάζεται με το ESP, προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μηχανικού μπλοκέ, και ενεργοποιείται - απενεργοποιείται σε τρία στάδια (On, Off και Sport) με την τελευταία επιλογή σε αφήνει παίξεις με την ουρά του ανεβάζοντας την οδηγική σου ευχαρίστηση, ενώ η ανάρτησή του είναι σκληρή και παρότι σε ταλαιπωρεί στις καθημερινές διαδρομές, τελικά σου αρέσει...

Και το Opel Corsa OPC, όμως, κάνει «παπάδες» στην άσφαλτο. Το μπλοκέ κάνει θαύματα, οι κλίσεις είναι ελάχιστες και στρίβει αποτελεσματικά δίνοντας την αίσθηση σε κάθε στροφή πως είχες τη δυνατότητα για πιο γρήγορο πέρασμα. Σημαδεύεις το apex, νιώθεις το μπλοκέ να κρατάει τη μούρη μέσα και χωρίς ιδιαίτερα δράματα αφήνεις πίσω μία-μία τις στροφές. Το τιμόνι σε πληροφόρηση δεν είναι σαν του Fiesta ST και η συμμετοχικότητα και η ρυθμισιμότητα του πλαισίου ελαφρώς μικρότερες, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, το Corsa OPC χτυπάει κορυφή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL