6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το «θηριώδες» Ford Edge με τον 2λιτρο turbo diesel κινητήρα απόδοσης 210 ίππων με τετρακίνηση. Πόσο καίει και πως τα καταφέρνει στο δρόμο;
Test: Ford Edge Sport
74.693 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2017)
Τhe beauty in the beast! Mε όπλα την τεχνολογία, την επιβλητική εμφάνιση και την αμερικάνικη αύρα του, το… πληθωρικό σε όλα Ford Edge ασκεί τη δική του ιδιαίτερη γοητεία.
Τα θεόρατα μετατρόχια και η άκρως αποτελεσματική τετρακίνηση απογειώνουν τα περιθώρια πρόσφυσης σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Το μεγάλο SUV της Ford
- Biturbo diesel μοτέρ με 210 άλογα
- 4Χ4 & στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Premium τεχνολογία και εξοπλισμός
- Από 72.240 ευρώ
Η απόβαση της Ford στην Ευρώπη συνεχίζεται: Μετά το επίσημο λανσάρισμα της νέας Μustang, η φίρμα του μπλε οβάλ φέρνει στο προσκήνιο των μεγάλων και πολυτελών SUV, το Edge. Αυτό πλέον αποτελεί την κορωνίδα στην ευρωπαϊκή γκάμα των SUV της Ford πάνω από το μικρό EcoSport και το μεσαίο Kuga. To Edge δεν είναι φρέσκο φρούτο, καθώς κυκλοφορεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού από το 2007, ενώ το 2015 παρουσιάστηκε η 2η γενιά του, την οποία και δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα. Η αντιπροσωπεία προφανώς και δεν περιμένει να ξεπουλήσει, ωστόσο λανσάρει το μεγάλο και πολυτελές SUV για να τονίσει μεταξύ άλλων και τη νέα δυναμική της μάρκας. Ας αφήσουμε όμως τις φιλοσοφίες και ας περάσουμε στην πράξη, που θα δείξει πόση τύχη μπορεί να έχει το Edge απέναντι στον premium γερμανικό ανταγωνισμό.
Πληθωρικό και επιβλητικό
Το τετρακίνητο Ford Edge, που κατασκευάζεται στο Οντάριο του Καναδά και βασίζεται στην πλατφόρμα των Mondeo, S-MAX και Galaxy (Ford Global CD-Car Platform), έχει τον τρόπο να επιβάλλεται και να ξεχωρίζει. Το να περάσεις απαρατήρητος με το Edge είναι το ίδιο εύκολο με το να ισορροπήσεις σε τεντωμένο σχοινί φορώντας παπούτσια αλειμμένα με γράσο. Ψάχνοντας να βρούμε μια λέξη για να το περιγράψουμε καταλήξαμε στο «επιβλητικό». Η μεγάλη εξαγωνική μάσκα, τα «νεύρα» στο πλάι και στο καπό, τα μεγάλα φώτα με τα πίσω να είναι LED και να ενώνονται μεταξύ τους με πλαστική φάσα, οι τροχοί των 20 ιντσών και οι σπορ λεπτομέρειες της έκδοσης Sport, καθώς και ο ιδιαίτερος χρωματισμός Electric Spice δεν αφήνουν περιθώρια για άλλο χαρακτηρισμό. Επιβλητική δεν είναι όμως μόνο η σχεδίαση του Edge, αλλά και η παρουσία του: Mε μήκος 4.808 χλστ., πλάτος 1.928 χλστ. και ύψος 1.692 χλστ. μιλάμε για… πολύ αυτοκίνητο.
Κακά τα ψέματα
Με 73.790 ευρώ που στοιχίζει η συγκεκριμένη έκδοση Sport (72.240 ευρώ η Τitanium), η μάχη που έχει να δώσει απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό θα είναι δύσκολη, παρά τον premium χαρακτήρα του μοντέλου και την πληρότητα του εξοπλισμού του. Ο τελευταίος περιλαμβάνει 9 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες και αυτοματισμούς, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, σπορ ανάρτηση, όλα τα γνωστά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και μάλιστα με στοιχεία ημιαυτόνομης οδήγησης (πχ. ενεργό σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, ενεργό cruise control, αυτόματο παρκάρισμα, σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης κτλ), καθώς και σύστημα infotainment SYNC II με οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, φωνητικές εντολές και κάμερες εμπρός-πίσω. Η βασική έκδοση Trend του Ford Edge με τον 2,0 TDCi κινητήρα των 180 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο είναι στις 60.660 ευρώ, ενώ η κορυφαία έκδοση Vignale με τον κινητήρα των 210 ίππων φτάνει στις 78.788 ευρώ.
«Το να περάσεις απαρατήρητος με το Edge είναι το ίδιο εύκολο με το να ισορροπήσεις σε τεντωμένο σχοινί φορώντας παπούτσια αλειμμένα με γράσο»
Ομορφο αμαξι, με χωρους και επιδοσεις αλλα 60 και 70 χιλιαρικα για Ford, πολλα δεν ειναι;