ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Explorer: Mε 570 χλμ. παίρνει πρωτάθλημα αυτονομίας

3.305 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2025)
Ford Explorer: Mε 570 χλμ. παίρνει πρωτάθλημα αυτονομίας
3 Φωτογραφίες »

Από τα κορυφαία στο test με 570 χλμ. αυτονομία και το κορυφαίο σε αυτονομία ταξιδιού (407 χλμ.).
Μας βόλεψε στα στενά. Με κύκλο στροφής μόλις 9,7 μέτρα, είναι πιο ευέλικτο και από Fiesta.
Είναι το καλύτερο οικογενειακό SUV στην αξιολόγησή του Test Center.
Χωράει επιβάτες μέχρι 1,90 μ. ύψος και έχει κρυφή θήκη πίσω από τη 15άρα συρόμενη οθόνη.

autotriti team

Το Explorer, η πρόταση της Ford στα οικογενειακά SUV, είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα στην κατηγορία του. Παρουσιάζει πληρότητα σε όλους τους τομείς και μάλιστα σε πολύ καλό βαθμό, καθώς σύμφωνα με την αξιολόγηση του Test Center του AutoΤρίτη, είναι το καλύτερο οικογενειακό SUV.

Η active εμφάνισή του συνδυάζεται με ένα πολύ πρακτικό εσωτερικό γεμάτο μικροαποθηκευτικούς χώρους και έναν κρυφό αποθηκευτικό χώρο, ο οποίος εμφανίζεται σύροντας την 15άρα οθόνη αφής προς τα πάνω. Μένοντας στην καμπίνα του Explorer, η ευρυχωρία είναι ένα από τα ατού του, αφού χάρη στο μεταξόνιο των 2,8 μέτρων και το εσωτερικό φάρδος, ακόμη και 3 ενήλικοι επιβάτες θα καθίσουν πολύ άνετα στο 1,42 μέτρων φαρδύ πίσω κάθισμα, με 21 εκ. αέρα για τα πόδια τους και 8,8 εκ. για το κεφάλι τους (δηλαδή ως 1,92 μ. χωράνε).

Από τα κορυφαία στο test μας με 570 χλμ. και το κορυφαίο σε αυτονομία ταξιδιού (407 χλμ.).

Το ηλεκτρικό σύνολο του Explorer που είχαμε στο Mega Test μας αποδίδει 286 άλογα και 550 Nm ροπής, όντας ένα από τα ισχυρότερα μοντέλα που είχαμε μαζί μας. Βέβαια αυτό δεν εμπόδισε το SUV της Ford να πετύχει μία από τις κορυφαίες επιδόσεις με την αυτονομία στους δρόμους και τις λεωφόρους της Αττικής να φτάνει τα 570 χλμ.. Ανάλογα βέβαια και τη χρήση που θα του κάνεις, όπως και το οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλέξεις. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν 3 διαθέσιμα drive modes (Eco, Normal, Sport), καθένα εκ των οποίων ρυθμίζει διαφορετικά την ένταση απόκρισης του συστήματος, όπως και η επιλογή «B», για ανάκτηση στα… όρια του one-pedal. Μάλιστα το Explorer είναι εξαιρετικό και στην αυτονομία ταξιδιού, υπολογίστε πως θα μπορέσει να κάνει μέχρι και 410 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, αποδεικνύοντας πως είναι ένα φειδωλό σε κατανάλωση μοντέλο. Μάλιστα η δυνατότητα για ταχυφόρτιση με 175 kW (φορτίζει από το 10-80% σε λιγότερη από μισή ώρα) του δίνει έξτρα πόντους στο κομμάτι της φόρτισης.

Ford Explorer Long Range 286 PS RWD
Αυτονομία στην πόλη χλμ. 570
Αυτονομία στο ταξίδι χλμ. 407
Μπαταρία (ωφέλιμη) kWh 82 (77)
Τιμή έκδοσης 34.700
 

Ας επικεντρωθούμε ωστόσο στο τεστ μας, όπου το Explorer πέρα από την αυτονομία του μας εξέπληξε ευχάριστα και με την ευκολία που ελισσόταν στην κίνηση, την οποία εξασφαλίζει ο μικρός κύκλος στροφής (9,7 μ.) σε σχέση με το μέγεθός του. Αυτό συμβαίνει λόγω της πίσω κίνησης και της αντίστοιχης τοποθέτηση του κινητήρα στον πίσω άξονα που αφήνει περιθώριο στο τιμόνι να «κόβει» εντυπωσιακά. Μέχρι και αναστροφή στο μουσείο επί της Πατησίων κάναμε με άνεση…

Παράλληλα το Ford Explorer προσφέρει αρκετά ποιοτική κύλιση, με την ανεξάρτητη σε κάθε τροχό ανάρτηση να καταπίνει κάθε κακοτεχνία, όπως αντιληφθήκαμε ιδιαίτερα στα Εξάρχεια και το κέντρο, αθόρυβα και ισοπεδωτικά. Σε συνδυασμό πάντα με την καλή ηχομόνωση και τα αναπαυτικά καθίσματα, αποδεικνύεται από τα πιο «αγχολυτικά» SUV, όταν είσαι κολλημένος στην Κηφισίας και τη Βουλιαγμένης. Έτσι τα σχεδόν 100 χλμ. της διαδρομής έγιναν αρκετά ξεκούραστα και με συντροφιά την playlist από το κινητό, μιας που το Εxplorer διαθέτει τεχνολογία android auto.

Ford
Autotriti.gr