2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Fiesta VS Ibiza VS Fabia
48.326 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2017)
Συγκρίνουμε τρία από τα γρηγορότερα μικρά τα οποία χαρακτηρίζονται από τους ισχυρούς τους κινητήρες βενζίνης και την χαμηλή αναλογικά τιμή αγοράς τους.
Τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού μας επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι για να αποκτήσει κανείς αξιοπρεπές «γκάζι» δεν χρειάζεται να δαπανήσει μια μικρή περιουσία. Με κόστος λιγότερο από 15.000 ευρώ τα Ford Fiesta, SEAT Ibiza και Skoda Fabia είναι σε θέση να καλύψουν με άνεση όλες τις ανάγκες που ορίζει η κατηγορία που ανήκουν προσφέροντας ωστόσο και ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε επίπεδο επιδόσεων. Το πιο ισχυρό Ford Fiesta εφοδιάζεται με 1,000άρη τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 125 ίππων, ενώ ο αντίστοιχος TSI κινητήρας του Ibiza αποδίδει 15 ίππους λιγότερους. Αντίστοιχα ο 1,2 TSI κινητήρας της Fabia αποδίδει και εκείνος 110 ίππους με το καθένα ωστόσο να διαθέτει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα.
Εμφάνιση: Πιο ενδιαφέρον το Fiesta, σπορτίφ το Ibiza
Η βασικότερη διαφορά των τριών αυτοκινήτων εστιάζεται στο αισθητικό προφίλ του καθενός, με το Ford Fiesta να δείχνει και να είναι πιο φρέσκο αισθητικά συνδυάζοντας σπορ και εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά στην σχεδίασή του, ενίοτε με περισσότερη ένταση στο ένα από τα δύο στοιχεία του, ανάλογα με την έκδοση. Οι έντονες ακμές στο αμάξωμα του Ibiza του χαρίζουν επιθετική όψη και το καθιστούν και αυτό σπορτίφ αισθητικά στο σύνολό του, ενώ από την άλλη έχουμε την Skoda Fabia στην τρίτη της γενιά που παραμένει αισθητικά αποδεκτή χωρίς να έχει να επιδείξει κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά μέσω του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματος που διατίθεται.
Value for money: Πιο προσιτή η Fabia αλλά το Ibiza καλύτερο σε VFM
Με τιμή εκκίνησης τα 12.900 ευρώ, η Skoda Fabia αποτελεί το πιο προσιτό αυτοκίνητο με 110 άλογα στην αγορά με τον εξοπλισμό της βασικής του έκδοσης (Αctive) να είναι καλός περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, ηλεκτρικές ευκολίες, αιρ-κοντίσιον και ηχοσύστημα με MP3 και θύρα USB. Το SEAT Ibiza κοστίζει ελαφρώς περισσότερο στην βασική του 5θυρη έκδοση Style (13.300 ευρώ), ενώ και μόνο το γεγονός ότι εφοδιάζεται με το «νέας κοπής» TSI μηχανικό σύνολο που διακρίνεται για την χαμηλότερη κατανάλωση έναντι του 1,2 λίτρων TSI αρκεί για να το επιλέξει κανείς, άσχετα με το ότι η SEAT το προσφέρει και με αυτό το μοτέρ (ίδιο με του Fabia επί της ουσίας) με κόστος 13.100 ευρώ, αλλά σε πιο πλούσια έκδοση (Style). Από το Ibiza πάντως απουσιάζουν οι περισσότεροι των 4 αερόσακων στο εσωτερικό του, με το Fiesta να διαθέτει 7 και η Fabia 6 από τις βασικές τους εκδόσεις. Το Fiesta είναι το πιο ακριβό ανάμεσα στα τρία με την τιμή του στην πεντάθυρη έκδοση Titanium (πιο πλούσιο εξοπλιστικά από των άλλων δύο) να ανέρχεται στα 15.299 ευρώ, τιμή που είναι και πάλι πολύ καλή αναλογικά με την απόδοση, τον εξοπλισμό και την γενικότερη εικόνα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Μπραβο Autotriti αναλυτικες οι παρουσιασεις των μοντελων με τα τουρμποβενζινακια ,η επιλογη μου θα ηταν το Fiesta ασυζητητα.Για εμενα οτι ειπατε ειναι αληθεια και ο κοσμος δεν χρειαζεται να παρει ντιζελ θα μεινει κερδισμενος σε αυτα τα συγκεκριμενα.
Μ αυτα τα λεφτα παιρνει κανεις το 1500 ντιζελ ρενω κλιο με ΜΗΔΕΝΙΚΑ τέλη κυκλοφοριας,ετσι κι αλλιως ολα αυτα που παρουσιαζεις για γκαζακια ...γκαζακια(μπρίκια) για καφέ ειναι