Ήρθε και η σειρά του Fiesta να εφοδιαστεί με το νέο Duratorq πετρελαιοκινητήρα της Ford, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.
Test: Fiesta 1,5 TDCi
39.124 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2016)
To Fiesta φοράει τον νέο 1,5 Euro6 TDCi πετρελαιοκινητήρα της Ford και ενισχύει την θέση του στην αγορά, προτάσσοντας ένα ακόμα πιο πλήρες και οικονομικό προφίλ.
What is new
Με 1,5 diesel 95 ίππων
Από 13.947 ευρώ με απόσυρση
Ροπή 215 Νm
+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση,
εξοπλισμός, κατανάλωση
- Στενά καθίσματα, ορατότητα, 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ταμπούρα πίσω
Μετά το Focus ήρθε και η σειρά του Fiesta να εφοδιαστεί με το νέο Duratorq πετρελαιοκινητήρα της Ford, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Mε μόλις 100 κ.εκ. μικρότερη χωρητικότητα, ο νέος αυτός κινητήρας παρουσιάζει την ίδια απόδοση ισχύος και ελαφρώς αυξημένη ροπή, έχει όμως πιο ραφιναρισμένη και ελαφρώς πιο οικονομική λειτουργία. Κατά τα άλλα, το Fiesta και σε αυτή την έκδοση συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα καλύτερα μικρά αυτοκίνητα της αγοράς συνολικά, με βασικά του όπλα την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, την καλή ποιότητα κατασκευής αλλά και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Η τιμή του ξεκινά από τα 14.639 ευρώ με απόσυρση για την έκδοση με τους 95 ίππους. Ενημερωτικά υπάρχει και η βασική έκδοση με τον ίδιο κινητήρα αλλά με απόδοση 75 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Fiesta διατίθεται και στην έκδοση ECOnetic με τους 95 ίππους, η οποία έχει πιο οικονομικό προφίλ (με σύστημα Start/Stop, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.α.), με κόστος 13.947 ευρώ με απόσυρση.
Καμιά αισθητική διαφορά, παραμένει κομψό
Σχεδιαστικά το νέο Fiesta 1,5 TDCi δεν διαφέρει από την υπόλοιπη σειρά του δημοφιλούς μικρού της Ford, παραμένοντας κομψό με δυναμικά χαρακτηριστικά. Η σχεδιαστική γλώσσα Kinetic Design της εταιρείας εκφράζεται μέσω της μεγάλης μάσκας της εταιρείας που προσδίδει εκλεπτυσμένο προφίλ εκεί, ενώ ο δυναμισμός πηγάζει από την όμορφη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω και των δυναμικών γραμμών που χαρακτηρίζουν το αμάξωμα σε όλες του τις επιφάνειες.
Φίλε Βασίλη στην ερώτηση σου που αναφέρεις γιατί είανι μειονέκτημα το 5άρι κιβώτιο και στο golf όχι να σου απανντήσω εγώ γιατί δεν πρόκειται να πάρεις καμιά σοβαρή απάντηση από το αουτοτριτη,ότι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο γκρούπ οι απίθανοι τύποι του αουτοτριτη δεν το θεωρούν μειονέκτημα,είναι σαν το Ιερό Δισκοπότηρο,το σύνθημα τους είναι vw uber alles γιατί από εκεί τρώνε ψωμί και επιζούνε,χέρι που σε ταίζει δεν το δαγκώνεις,και για αυτό βλέπεις όταν πέις κάτι εναντίον του γκρούπ αμέσως σου κόβουν ή παραφράζουν τα σχόλια σου,αυτό σε σοβαρές όμως Χώρες θα επερχόντουσαν μηνήσεις εναντίον τους για παραβίαση της ελευθεροτυπίας,αυτά για να ξέρουμε που ζούμε και τι παίζεται στο κρατίδιο αυτό.Μέχρι και σε σύγκριση με καμιά Rolls Royse θα βγάλουν το γκρούπ καλύτερο σε ποιότητα ο εδώ τραγικοί <<συντάκτες>>αυτοκινήτου.Αντε <<δημοκράτες>>κόφτε το ή παραφράστε το κείμενο πάλι μιας και είναι η προσφιλή σας τακτική.
Κάτοχος του 1,4 βενζίνη , έκδοση προ facelift, 6 χρόνια, 70000 km , απολύτως 0 προβλήματα, ούτε λαμπάκι καμένο.
Δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένους που τους ενοχλεί το 5άρι σασμάν???εγώ είχα βενζίνη με 6άρι και τώρα έχω Ντίζελ με 5άρι!!!!Το Ντίζέλ δουλεύει εντελώς διαφορετικά!!!Εξάλλου τι σας νοιάζει αν έχει 5άρι ή 6άρι εφόσον στο τέστ στην εθνική π.χ. με 130 αν παρατηρήσετε τόσο το golf στο προηγούμενο τεστ, όσο και το fiesta εχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση!!!! Μπορεί να χάνουν λίγο σε επιδόσεις ενδιάμεσα αλλά στο θέμα της οικονομίας δεν βλέπω διαφορά γιατί αυτοί που τα έφτιαξαν φρόντισαν ώστε το γρανάζωμα να είναι μακρύ (απλωμένο)!!!!Μάλλον ψυχολογικό είναι το πρόβλημα παρά πρακτικό!!!!Όποιος θέλει γκάζια ας μην πάρει Ντίζελ να πάρει βενζίνη με 200 άλογα!!!!
Ορατότητα προς τα πίσω,γιατί όσον αφορά μπροστά έχει την καλύτερη θέση οδήγησης στην κατηγορία,επίσης γιατί μονο τ fiesta είναι μειονέκτημα που εχει 5ταχυτο κιβώτιο και όχι τ golf ας πούμε που κανατε τις προαλλες?
ευχαριστώ για την στήριξη παιδιά ειλικρινά,απλά θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμη,συγνώμη αν φανεί λίγο υποκειμενικό αλλά νομίζω είναι πολυ αδικημένη εταιρεία η ford στην ελλάδα,δεν είναι τυχαίο που για 5 στη σειρά χρονια είναι το fiesta πρώτο στην ευρώπη,και σε επίπεδα αξιοπιστίας έχει βελτιωθεί πάρα πολυ,για οδηγικό χαρακτήρα δεν μιλάω καν...
Τελικα εχει γινει μοδα να τα βαζουν ολοι με τους κορυφαιους απλα για να βρισκομαστε σε λογια.Ηθελα να ηξερα ποια ειναι καλυτερα επιτελους απο τα VW?
τα ιδια λεφτα κανει