Η Ford διάλεξε να εφοδιάσει το Fiesta με το νέο της αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ακούει στο όνομα Powershift.
Τεστ: Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 100 PS Powershift
90.353 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2015)
Το Ford Fiesta με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, Poweshift, διατηρεί τα γνώριμα θετικά του χαρακτηριστικά, όπως η ευχάριστη οδική συμπεριφορά και οι καλές επιδόσεις και τα συνδυάζει με την άνεση και την ευχρηστία κατά την κίνηση μέσα στην πόλη.
- Κατανάλωση, Καταβολή τελών κυκλοφορίας σε σχέση με το χειροκίνητο
Το Fiesta αφενός, ο Ecoboost κινητήρας των 1.000 κυβικών αφετέρου, είναι δύο από τα δυνατά χαρτιά της Ford. Στην προκειμένη περίπτωση όμως προστίθεται ένα ακόμη το οποίο είναι το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ακούει στο όνομα Powershift. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση των 100 ίππων με σκοπό να ανακαλύψουμε κατά πόσο το μοντέλο διατηρεί τα θετικά του χαρακτηριστικά, όπως η μειωμένη κατανάλωση, οι καλές επιδόσεις και η ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Από 14.284 ευρώ
Η τιμή του μοντέλου στην έκδοση Trend, η οποία είναι πλούσια τόσο από εξοπλισμό άνεσης, όπως και ασφάλειας αφού μεταξύ άλλων διαθέτει 7 αερόσακους, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και καθρέφτες, air condition, ηχοσύστημα και το έξυπνο κλειδί της Ford MyKey, ξεκινά από τα 14.284 ευρώ με απόσυρση και κρίνεται άκρως ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Εξωτερικά δεν υπάρχει κάτι που να δηλώνει πως πρόκειται για την αυτόματη έκδοση. Έτσι, το Fiesta παραμένει ένα άκρως δυναμικό και νεανικό σε εμφάνιση μοντέλο.
φιλε Γιώργος Μ,επειδη ειμαι κοντα στο να κλεισω το fiesta 1.0 100ps titanium,μπορεις να μου πεις τις εντυπωσεις σου σε καταναλωση,επιδοσεις,αξιοπιστια,οδηγικη συμπεριφορα? Το οδηγησα 2 φορες και μου αρεσε.
Ίσως η διαφορά στην κατανάλωση να μην είναι τόσο μεγάλη στην πράξη, γιατί στο χειροκίνητο 100-άρι που οδηγώ, και επειδή ο κιντήρας ανεβάζει αβίαστα στροφές, μου συμβαίνει συχνά να ξεχνιέμαι με μια σχέση κάτω.
το αμάξι είναι άπαιχτο σε ομορφιά και σε καινοτομίες ένα φιεστα ποιο φουσκωτό με το χαμόγελο Άστον Μάρτιν απλά τα σπάει .τα κατά για μένα είναι 1 το κόστος του αυτόματου 2 χινες επάνω 2 τι 0-100 κοντά στα 11 από γοητευτικό η κατανάλωση 7.8 για χιλιάρι μαχαίρια στην καρδιά συμπέρασμα επιδη και το 125 hp είναι κάπως η black και Red edition με τα 140 hp είναι μονόδρομος!!!!!! Αλλά να μην έχεις επιλογή σε όλα τα μοντέλα να τα έχει και αυτόματα μόνο στην φορτ γίνετε αυτό!!!
Καλημέρα, η μέση (τσιμπημένη) κατανάλωση του τεστ ποια είναι? Νίκος
φιλε Γιώργος Μ,επειδη ειμαι κοντα στο να κλεισω το fiesta 1.0 100ps titanium,μπορεις να μου πεις τις εντυπωσεις σου σε καταναλωση,επιδοσεις,αξιοπιστια,οδηγικη συμπεριφορα? Το οδηγησα 2 φορες και μου αρεσε.
Ίσως η διαφορά στην κατανάλωση να μην είναι τόσο μεγάλη στην πράξη, γιατί στο χειροκίνητο 100-άρι που οδηγώ, και επειδή ο κιντήρας ανεβάζει αβίαστα στροφές, μου συμβαίνει συχνά να ξεχνιέμαι με μια σχέση κάτω.
το αμάξι είναι άπαιχτο σε ομορφιά και σε καινοτομίες ένα φιεστα ποιο φουσκωτό με το χαμόγελο Άστον Μάρτιν απλά τα σπάει .τα κατά για μένα είναι 1 το κόστος του αυτόματου 2 χινες επάνω 2 τι 0-100 κοντά στα 11 από γοητευτικό η κατανάλωση 7.8 για χιλιάρι μαχαίρια στην καρδιά συμπέρασμα επιδη και το 125 hp είναι κάπως η black και Red edition με τα 140 hp είναι μονόδρομος!!!!!! Αλλά να μην έχεις επιλογή σε όλα τα μοντέλα να τα έχει και αυτόματα μόνο στην φορτ γίνετε αυτό!!!