Ford Focus VS Opel Astra VS Toyota Corolla
121.323 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2019)
Ντέρμπι κορυφής: Η νέα Toyota Corolla μαζί με τα Ford Focus και Opel Astra είναι από τα best seller μοντέλα στην κατηγορία τους, στο κομμάτι της λιανικής. Τι πιο λογικό από το να τα δούμε αντιμέτωπα με ένα συγκριτικό θέμα.
Στη μάχη των μικρομεσαίων η νέα Toyota Corolla ήρθε με μοναδικό στόχο να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων. Παρά το γεγονός πως εισήλθε στην αγορά μετά το πρώτο τρίμηνο του 2019 ήδη έχει καταφέρει στις λιανικές πωλήσεις, να υποσκελίσει το οδηγοκεντρικό Ford Focus και το value for money Hyundai i30. Τι του μένει για την κορυφή; Ένας κλασσικός παίχτης της κατηγορίας και διαχρονικά ανάμεσα στα best seller, το Opel Astra.
Παρακάτω λοιπόν θα διαβάσετε ένα συγκριτικό θέμα ανάμεσα στην Corolla, η οποία στη βασική της έκδοση εφοδιάζεται με τον 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 116 ίππων απέναντι στο 1.000άρι Opel Astra των 105 ίππων και στο Ford Focus επίσης με κινητήρα 1,0 λτ., αλλά απόδοση 125 ίππων.
Εμφάνιση: Κάνει τη διαφορά η πιο φρέσκια Corolla
Η σχεδίαση είναι ένα κομμάτι που παίζει μεγάλο ρόλο στη συγκεκριμένη κατηγορία, με τα περισσότερα μοντέλα να παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον και να ενσωματώνουν δυναμικά στοιχεία. Το αισθητικό κομμάτι έχει αρκετό ενδιαφέρον στα τρία μοντέλα, με την Corolla και το Focus να εκφράζουν ένα πιο δυναμικό και προχωρημένο προφίλ που διαμορφώνεται από τις έντονες ακμές των αμαξωμάτων τους σε συνδυασμό με τις καμπύλες τους επιφάνειες. Από την άλλη το Opel Astra αν και βρίσκεται περισσότερα χρόνια στην αγορά (κι ενώ περιμένουμε την ανανεωμένη εκδοχή του), διατηρεί ένα ξεχωριστό αισθητικά προφίλ, προβάλλοντας δυναμισμό, αλλά και εκλεπτυσμένα στοιχεία που συντίθενται από τις έντονες ακμές σε όλες τις επιφάνειές του. Συνολικά πάντως, η Corolla, ως πιο φρέσκια πρόταση είναι και η πιο ενδιαφέρουσα αισθητικά χάση στον τρόπο που «ανακατεύονται» οι όμορφες αναλογίες με τις έντονες λεπτομέρειες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Παρακάτω λοιπόν θα διαβάσετε ένα συγκριτικό θέμα ανάμεσα στην Corolla, η οποία στη βασική της έκδοση εφοδιάζεται με τον 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 116 ίππων απέναντι στο 1.000άρι Opel Astra των 105 ίππων και στο Ford Focus επίσης με κινητήρα 1,0 λτ., αλλά απόδοση 125 ίππων.
Εμφάνιση: Κάνει τη διαφορά η πιο φρέσκια Corolla
Η σχεδίαση είναι ένα κομμάτι που παίζει μεγάλο ρόλο στη συγκεκριμένη κατηγορία, με τα περισσότερα μοντέλα να παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον και να ενσωματώνουν δυναμικά στοιχεία. Το αισθητικό κομμάτι έχει αρκετό ενδιαφέρον στα τρία μοντέλα, με την Corolla και το Focus να εκφράζουν ένα πιο δυναμικό και προχωρημένο προφίλ που διαμορφώνεται από τις έντονες ακμές των αμαξωμάτων τους σε συνδυασμό με τις καμπύλες τους επιφάνειες. Από την άλλη το Opel Astra αν και βρίσκεται περισσότερα χρόνια στην αγορά (κι ενώ περιμένουμε την ανανεωμένη εκδοχή του), διατηρεί ένα ξεχωριστό αισθητικά προφίλ, προβάλλοντας δυναμισμό, αλλά και εκλεπτυσμένα στοιχεία που συντίθενται από τις έντονες ακμές σε όλες τις επιφάνειές του. Συνολικά πάντως, η Corolla, ως πιο φρέσκια πρόταση είναι και η πιο ενδιαφέρουσα αισθητικά χάση στον τρόπο που «ανακατεύονται» οι όμορφες αναλογίες με τις έντονες λεπτομέρειες.
Φίλε Marc....για να κάνεις αλλαγή δεν χρειάζεται να φτάσουν οι στροφές στα κόκκινα χαχαχα
Έχω το νέο Focus 1.0 125 απίστευτο αμάξι! Μιας που γράφετε όμως για την κατανάλωση θα πω και εγώ ότι 8 μήνες που το οδηγώ η μέση κατανάλωση είναι στο 6,8 με κανονική οδήγηση! Το πιο εντυπωσιακό όμως σε διαδρομές στην Αττική οδό πχ Αθήνα - Πόρτο ράφτη έχω δει κατανάλωση 3,9 με αλλαγές όταν μου ζητούσε και ταχύτητες ότι έλεγε η σήμανση! Όταν το πατάω φυσικά ανεβαίνει η κατανάλωση αλλά ποτέ πάνω από 8lt/100km! Όσο για το fiesta που το έχει ένας φίλος μου καίει λίγο παραπάνω γιατί πολύ απλά δεν διαθέτει την απομόνωση του ενός κυλίνδρου όπως το Focus αλλά ούτε την πόλη καλύτερη αεροδυναμική (Focus 0.27, fiesta 0,30 με τα τελευταία δεδομένα).
Δεν υπάρχει περίπτωση το Ford να έχει κατανάλωση 6,6, έχω τον ίδιο κινητήρα στο Fiesta 2019 και το καλύτερο που έχω δει είναι 7,8...
@Marc...φίλε, καμία 'επίσημη' κατανάλωση δεν είναι πραγματική. Εάν είσαι 1-1.5 λίτρα /100 παραπάνω είσαι νορμάλ, από εκεί και πέρα είναι θέμα ποδιού και διαδρομών. Τα μικρά (Fiesta κλπ) καίνε πλέον κοντά στα 6 με τους βασικούς κινητήρες και τα μεσαία κοντά στα 7, ΟΜΩΣ εάν είσαι τυχερός και σχετικά συντηρητικός στην οδήγηση. Οι επίσημες καταναλώσεις πιάνονται στην εθνική (όχι όλες...) και μόνο εάν πηγαίνεις έως 100-110, πάνω από τα 120 όλα καίνε πολύ παραπάνω. Επίσης εξαρτάται πολύ από το σασμάν και από τη χαρτογράφηση. Είχα 508 1.6 diesel μου το έφερνε μικτή στα 6 (πάρα πολύ καλά για τέτοιο αμάξωμα), οδηγάω 308 νεότερο με τον ίδιο diesel και νεότερη έκδοση με χειροκίνητο σασμάν, μου το έφερνε παραπάνω! Fiesta diesel 120 ίπποι νέο άστρωτο μικτή στα 6 - θεωρώ πολύ καλά, φοράει και λάστιχα pilot που είναι από τα πλέον 'αντιοικονομικά', θεωρώ οτι στρωμένο και με άλλα λάστιχα θα το φέρνει 5-5.5 το οποίο θεωρώ καλή κατανάλωση - και για να μην κοροιδευόμαστε, με αυτό τον κινητήρα δεν πας με 110 ούτε επιταχύνεις 'αργά' ... Στην περίπτωσή σου το 7.8 είναι λίγο τσιμπημένο, αλλά εάν είναι κυρίως μέσα σε κίνηση και το 'πατάς' και λίγο και είναι και άστρωτο ακόμη, δεν είναι παράλογο, υποθέτω με πιο προσεκτική οδήγηση θα σου πάει μικτή κοντά στα 7, αλλά δεν περιμένω λιγότερο - 125 άλογα έχει, δεν είναι λίγα...
Στο μόνο μικρό που είχα χαμηλή κατανάλωση ήταν στο corsa E 1,0 με τα 115 hp, στις ίδιες διαδρομές είχε από 1 έως 1,5 /100 κάτω και εκείνο με 17αρια.
Θα έπρεπε να περιμένετε λίγο έως ότου έρθει το νέο Astra Facelift και η δοκιμή να γινόταν με το συγκεκριμένο όπου θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον και θα ήταν πιο εύστοχη για το μέλλον. Οι πρώτες παρουσιάσεις αναφέρουν ότι το νέο Astra Facelift έχει βελτιωθεί σε διάφορους τομείς, όπως η ανάρτηση, ηχομόνωση κλπ.
Εγώ πιστεύω πως παίζει ρόλο και ποια έκδοση έχει ο καθένας γιατί έχω φίλο με st line και 17αρια και η κατανάλωση που βλέπει είναι 7,3.