4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Focus Vs Honda Civic Vs VW Golf
186.311 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2018)
Με ισχυρούς κινητήρες στα 1,5 λίτρα, τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού ξεπερνούν τον εαυτό τους και αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των απλών και των κορυφαίων εκδόσεων των μικρομεσαίων στα οποία βασίζονται.
Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα, ακολουθώντας την λογική του downsizing διαθέτουν στη βάση της γκάμας τους μικρούς σε χωρητικότητα, αλλά ικανούς βενζινοκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις αποτελούν τις πιο δημοφιλείς εκδόσεις, ικανές να αποτελέσουν το καθημερινό αυτοκίνητα μιας οικογένειας που θέλει να κινηθεί σβέλτα και οικονομικά παράλληλα. Μετά από αυτές τις εκδόσεις όμως υπάρχουν και οι εκδόσεις που διατηρούν τον οικογενειακό προσανατολισμό τους μαζί με πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και πιο «καυτές» επιδόσεις, γεφυρώνοντας το χάσμα που δημιουργεί η απόδοση των 300+ ίππων των κορυφαίων τους εκδόσεων πλέον.
Η Ford άνοιξε τον χορό με τον 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρα των 150 και 180 ίππων του Focus, ενώ η VW άφησε πίσω της τους 1,4 λτ. κινητήρες με διπλή υπερσυμπίεση, και προσφέρει σε αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω, τον νέο TSI EVO κινητήρα των 130 και 150 ίππων. Η Honda που πέρασε στην turbo εποχή έστω και καθυστερημένα, τοποθετεί ανάμεσα στο βασικό Civic των 129 ίππων και το πανάκριβο Type R των 320 ίππων, την έκδοση με 1,5 λτ. κινητήρα απόδοσης 182 ίππων. Εμείς συγκρίνουμε τις μεγαλύτερες από άποψης απόδοσης εκδόσεις αυτών των μοντέλων και αναφέρουμε.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Ford άνοιξε τον χορό με τον 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρα των 150 και 180 ίππων του Focus, ενώ η VW άφησε πίσω της τους 1,4 λτ. κινητήρες με διπλή υπερσυμπίεση, και προσφέρει σε αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω, τον νέο TSI EVO κινητήρα των 130 και 150 ίππων. Η Honda που πέρασε στην turbo εποχή έστω και καθυστερημένα, τοποθετεί ανάμεσα στο βασικό Civic των 129 ίππων και το πανάκριβο Type R των 320 ίππων, την έκδοση με 1,5 λτ. κινητήρα απόδοσης 182 ίππων. Εμείς συγκρίνουμε τις μεγαλύτερες από άποψης απόδοσης εκδόσεις αυτών των μοντέλων και αναφέρουμε.
Eμφάνιση: Συμβατικό το Golf, σπορ η έκδοση ST-Line του Focus, ξεχωριστό το Civic
Ανάλογα με την έκδοση του καθενός, ο υποψήφιος μπορεί να συνοδεύσει τις επιδόσεις που χαρίζουν σε κάθε περίπτωση οι κινητήρες, με την ανάλογα σπορτίφ εμφάνιση. Το Honda Civic είναι διαθέσιμο με αυτό τον κινητήρα αποκλειστικά σε έκδοση Sport, γεγονός που συμπληρώνει την ούτως ή άλλως δυναμική και ξεχωριστή του εικόνα, με σπορτίφ στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι δύο μπούκες των εξατμίσεων που βρίσκονται στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα. Το Focus στην έκδοση με τους 180 ίππους του EcoBoost είναι διαθέσιμο από την έκδοση ST-Line, μια έκδοση που ξεχωρίζει από τα σπορ στοιχεία της όπως οι δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρες, τα πλαϊνά μαρσπιέ, η αεροτομή στο πίσω μέρος και οι όμορφες 18άρες ζάντες αλουμινίου. Το VW Golf αντίθετα, στην έκδοση Generation που διατίθεται, δεν προβάλει κάποιο σπορ στοιχείο ενώ και η έκδοση με αυτό τον κινητήρα είναι ίδια με τις μικρότερες εκδόσεις του, παραμένοντας έτσι συμβατικό αλλά καλαίσθητο μέσω του εκλεπτυσμένου χαρακτήρα του.
Value for money: Ξεχωρίζει το Focus
H έκδοση ST-Line του Focus με τον κινητήρα των 180 ίππων είναι σημαντικά φθηνότερη έναντι των άλλων δύο, με τον εξοπλισμό να μην είναι ωστόσο σημαντικά πιο φτωχός. Το Civic είναι το πιο πλήρες πάντως με όλα τα σύγχρονα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας στον εξοπλισμό της έκδοσης Sport, ενώ το Golf έχει και εκείνο πλούσιο εξοπλισμό στην έκδοση Generation και προσφέρει επιπλέον high tech στοιχεία στον προαιρετικό εξοπλισμό του.
Το Civic θα επέλεγα και χωρίς δεύτερη σκέψη. Είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή. Θα το διάλεγα και από BMW σειρά 1, και από Audi A3, και από Mercedes A class.
Civic χωρίς δεύτερη σκέψη. golf= σύμβαση με τα συνεργεία
@Ν. Ναστός. Αγαπητέ Νίκο θα διέλεγες το Golf γιατί έχει αμορτισέρ στο καπώ και επειδή φτιάχνεται στην Γερμανία; Μάλιστα. Η αξιοπιστία δεν σε ενδιαφέρει; Το γεγονός ότι το Civic έχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία (με διαφορά), διθυραμβικά σχόλια στον ξένο τύπο για την οδική συμπεριφορά, δύο κορυφαίους κινητήρες βενζίνης και έρχεται και ο καινούριος Diesel; Πόσους κινητήρες θα ήθελες δηλαδή; Προσωπικά έχω ένα CR-V του 2009, με 142.000km, που το μόνο που έχει βγάλει είναι ένα εξάρτημα στην ανάρτηση που μου κόστισε 50€ με την εργασία. Και τα service είναι φίλτρα, λάδι και ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Μπουζί κάθε 120.000km, φίλτρο βενζίνης κάθε 120.000Km ή 6 χρόνια, λάδια κιβωτίου κάθε 4 χρόνια κλπ. Ούτε ιμάντες ούτε τίποτα...
Αν ήθελα μοτοσυκλέτα, χωρίς δεύτερη σκέψη θα αγόραζα HONDA, καθότι κυριαρχεί στα παγκόσμια πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας. Στα αυτοκίνητα όμως σε καμία περίπτωση δεν θα επέλεγα HONDA. Στην κατηγορία αυτή το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το GOLF, το μόνο με αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα για να το στηρίζει, το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ενώ μαζί με το FOCUS είναι τα μόνα μικρομεσαία που κατασκευάζονται στη χώρα καταγωγής της εταιρείας τους. Επίσης το GOLF έχει πολύ μεγάλη γκάμα κινητήρων, ενώ το civic έχει μόνο δύο διαθέσιμες επιλογές και το type r που απευθύνεται σε περιορισμένο αγοραστικό κοινό.
Τελευταίο εύκολα θα κατατάξω το κοινώς αποδεδειγμενα αναξιόπιστο γκολφ με το μετριότητο προς κακό design μιας και δεν έχει πραγματικά να προσφέρει κάτι ενώ αντιθέτως το focus κι όχι μόνο πες και το άλφα ρομεο το ρενο το πεζο σιτροέν κλπ προσφέρουν οδηγική απόλαυση και πρώτο θα κατατάξω το honda αρκεί να σοβαρευτει η εταιρεία στην Ελλάδα και να το πουλάει σε ανεκτικά επίπεδα τιμών.Φανταστείτε ένα golf κι ένα honda δίπλα -δίπλα με την ίδια τιμή ακόμα κι ο αντιπρόσωπος της vw κρυφά το ... honda θα αγοράσει
Αγαπητέ κύριε Νίκο Π. Το HONDA CIVIC έχει 4 κινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή του, αλλά το GOLF έχει 10 κινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή του. Αναφέρομαι στα αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα για να πώ ότι το golf είναι προσεγμένο στη λεπτομέρεια. Πραγματικά το golf κατασκευάζεται στη Γερμανία από την πρώτη γενιά του και θεωρώ πως αυτό είναι ένα πλεονέκτημα. Επίσης όλα του τα εξαρτήματα, τουλάχιστο όσον αφορά τον κινητήρα είναι γερμανικά. Το CIVIC έχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία αλλά είναι 24 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος απ΄ότι το GOLF. Εγώ έχω AUDI A3 DIESEL. Μετά από 336.000χλμ αν εξαιρέσω τις φυσιολογικές φθορές, έναν ιμάντα στα 220.000χλμ και κάποιες καμμένες λάμπες δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό και δεν παρουσιάζει τριγμούς. Στο θέμα της αξιοπιστίας που λέτε θεωρώ πως ο όμιλος VW είναι αξιόπιστος, ειδάλλως κανένας δεν θα προτιμούσε τα προιόντα του. Επίσης στους Ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν πάρα πολλά ταξί του ομίλου vw (skoda, passat) που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη με το GOLF και έχουν στα οδόμετρά τους εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Με εκτίμηση.
πιο σιβικ ρε παιδια που μεχρι πριν λιγα χρονια δεν ηξεραν τι εστι τουρμπο..αλλα ετσι ειναι σου δινουν 50 λιτρα πορτ μπαγκαζ παραπανω βαζουν κ ενα τουρμπο κ σου λεει 26 χιλιαρικα! που με τα ιδια λεφτα λεφτα παιρνεις ενα αξιοπρεπες audi mercedes bmw..δεν θελω επεκταθω αλλο, αλλα η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια! απο τα 3 θα διαλεγε το φοκους διοτι σου δινει ακριβως τα ιδια με 7χιλιαρικα λιγοτερα.και αν το προσεξεις σερβις κτλ θα σου βγαλει κ αυτο 200 και 300.000 χιλιομετρα που λενε οι προλαλισαντες! Υ.Γ επειδη ξερω οτι πολυ χοντακιδες εχουν αντιθετη αποψη με τα λεγομενα μου ας την κρατησουν για αυτους..εχουμε παθει και εχουμε μαθει!
H HONDA είχε turbo στις μοτοσυκλέτες απο το 1981 Για να μαθαίνουν κάποιοι.
Για ενα ακομη συγκριτικο δεν εχουμε ξεκαθαρο νικητη απο τους αρθρογραφους του AutoTriti.
Eidisi pros olous;To neo focus einai edo.Telos tou mina ksekinane i polisis.Opote xreiazete allo test metaxi ton 3 modelon.H polisis lene GOLF Ta kanei ola,exei ta panda.Opios thelei xorous pernei OCTAVIA.
Αν ξερετε κυριε ναστο η τελευταία γενια του γκολφ ξαναγύρισε Γερμανία μεχρι πριν τα έφτιαχναν στο μεξικο και τα ευρωπαϊκά γκολφ οσο αναφορα για αξιοπιστία ας κάνουμε μια βόλτα απο συνεργεία και ειλικρινά ας ρωτησουμε τους μηχανικούς ποσα αυτοκίνητα του γκρουπ επισκεαυζουν το χρονο και τα λεμε τοτε οχι ενα αυτοκίνητο στα 344 γιατί αμα το θέτεις ετσι τοτε η έρευνα ποια μάρκα εχει τους ποιό αξιοπιστους κινητήρες τοτε είναι άκυρη μαλλον γιατι η ευρενα ελεγε ενα στα 344 χοντα βγάζει πρόβλημα στον κινητήρα αντίθετα με το Audi που έλεγε ενα στα 27 κ στο vw 1 στα 52 τα συμπεράσματα δικα σας
Συγνώμη αλλά μιλάμε για ποιόν λόγο παραπληροφορείτε το κόσμο με τα golf ? γιατί δεν αναφέρετε ότι όλα τα DSG εδω και τόσα χρόνια βγάζουν ΟΛΑ συνέχεια προβλήματα στον διπλό συμπλέκτη ή αλλαγες mechatroni όπως και κάτι αντλίες που στοιχίζουν κάτι χιλιάρικα και μιλάμε για προβλήματα κάτω απο 50000 χιλιάδες χιλιόμετρα. Λοιπόν μην μιλάμε για αξιοπιστία γιατί και εγώ είχα 2.0 Diesel Audi και άλλαξα 3 φορές μπεκ ( στην τεταρτη το πουλήσα) . 1000 ευρώ η αλλαγή στο καθένα (μαζι με τον προγραμματισμό ) και όλα αυτά κάτω απο τα 100,000 χιλιόμετρα