Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας είναι σπορ χωρίς να αδιαφορούν για την οικονομία...
Ford Focus ST vs Peugeot 308 GT vs VW Golf GTD
41.429 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2016)
Είναι δύσκολο να συμπεριλάβεις σε μια πρόταση τις λέξεις diesel και «σπορ» και ακόμα πιο δύσκολο να συνδυάσεις το «diesel» με τον όρο «GTi». Υπάρχουν όμως 3 αυτοκίνητα που με γονίδια από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους, τιμούν αυτό τον όρο.
Peugeot 308 GT 2,0 BlueHDi
+ Επιδόσεις, φρένα, χώρος αποσκευών, άνεση ανάρτησης
- Θέση οδήγησης, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης
Volkswagen Golf GTD
+ Kινητήρας – επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, χώροι, κατανάλωση, ποιότητα
- Εργονομία, όχι τόσο fun to drive όσο το Golf GTI
Ford Focus 2,0 ST TDCi
+ Σπορ εμφάνιση και συμπεριφορά, ήχος, φρένα, ρυθμισιμότητα στο όριο, καθίσματα, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Κύκλος στροφής, απουσία επιλογής προγραμμάτων λειτουργίας κινητήρα ή και ανάρτησης
Τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού αποδεικνύουν ότι και τα diesel έχουν ψυχή και είναι ικανά να προβάλλουν σπορ χαρακτήρα με τον δικό τους τρόπο. Πρόκειται για τις κορυφαίες diesel εκδόσεις των μικρομεσαίων που απαρτίζουν μια ιδιαίτερη κατηγορία εκείνη των GTi, άσχετα αν την προσεγγίζουν με διαφορετικό τρόπο. Τα diesel λοιπόν GTi που συγκρίνουμε είναι το νέο Ford Focus ST, το Peugeot 308 GT και το Volkswagen Golf GTD, τα οποία βασίζονται εν πολλοίς στις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις τους.
Οι δίλιτροι κινητήρες που τα κινούν αποδίδουν λιγότερους ίππους από τους αντίστοιχους βενζίνης, με την ροπή ωστόσο να είναι αυξημένη, ενώ το σημαντικότερο είναι ότι «καίνε» λιγότερο, με αποτέλεσμα να καθίστανται ιδιαίτερα οικονομικά, αναλογικά με τις επιδόσεις που προσφέρουν. Aπό κει και ύστερα, το καθένα από τα τρία προβάλλει το δικό του ξεχωριστό οδηγικό προφίλ, παρά τα κοινά στοιχεία που εντοπίζονται στο σύνολό τους.
Είναι σπορ και το δείχνουν
Η εξωτερική εμφάνιση των μικρομεσαίων diesel δεν μαρτυρά σε τίποτα πως πρόκειται για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, αφού ακολουθεί την ιδιαίτερη σχεδίαση των αντίστοιχων βενζινοκίνητων εκδόσεων.
Το Ford Focus ST diesel μάλιστα δεν διαθέτει ούτε ένα λογότυπο που να το διαφοροποιεί από το βενζινοκίνητο αδελφάκι του, αντίθετα με το Golf GTD που αν και πατάει πάνω στο Golf GTI, έχει το δικό του λογότυπο και δεν ενσωματώνει τις κόκκινες λεπτομέρειες που αποτελούν σημείο κατατεθέν του GTI. Το Peugeot 308 είναι ίδιο με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο GT και αν και ως GT έχει το πιο συγκρατημένο αισθητικό προφίλ, είναι το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά, αφού το 308 είναι και στις απλές εκδόσεις του, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Μεταξυ των focus st και 308 gt θα πηγαινα αρχικα στο ford που με ελκυει αισθητικα,αντιθετα με το εσωτερικο που το peugeot ειναι σε δικη του κλαση με το προχωρημενο ταμπλο του. Χωροι επιδοσεις και οδικα χαρακτηριστικα επισης και στα δυο πολυ καλα,επιλογες της λογικης. Αντιθετα με το ραπανακι σε καθε τεστ που ακουει στο ονομα golf και παντα βρισκει θεση να φανει πρωτη μουρη ουτε να το δει ποτε κανεις...dieselgate το κυνηγα και αυτο φτανει,μακρυα απο το προβλημα συνεργειων που φορα κορωνα απατης!!
Σαν εμφάνιση design υπερτερεί το ford ξεκάθαρα έναντι των αντιπάλων του με δεύτερο το 308 και τελευταίο και καταϊδρωμένο το απρόσωπο (κι αναξιόπιστο ελέω ειδικά αυτού του σασμάν)golf που προσωπικά αμφιβάλλω και για τις ...επιδόσεις του
@driver το golf είανι πρώτο χάρη στην προπαγάνδα του group και τις μίζες που δίνουν όλα αυτά τα χρόνια,ένα αμάξι απρόσωπο και με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας είναι,ας συγχωράνε την εκάστοτε γερμανική κυβέρνηση που τους έκανε πλάτη τόσα χρόνια,όσον αφορά το passat θέλεις να σου δείξω του φίλου μου να δείς την φοβερή "ποιότητα" που έχει μέσα να γελάς πως έχει ξεφτίσει αλλάξει χρώμα οι διακόπτες το τιμόνι,2 φορές το ηλεκτρικό χειρόφρενο, 2 φορές αντλία βενζίνης το passat 2000 TFSI TRIPTONIC έχει,και σε αυτήν την κατηγορία πρώτο και με διαφορά από το 2009 είναι το OPEL ISIGNIA,από εκεί και πέρα αφήστε την προπαγάνδα του group vw.
ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟ GOLF ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ PEUGEOT ΚΑΙ TO FORD ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ PEUGEOT ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ,ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ
Golf kai xero psomi.
Το golf είναι σίγουρα πιο πλήρες . Εγώ θα έβαζα και την giulietta 2.0jtdm στο συγκριτικό παρά το 308
PEIRAIOTI AGORI MOU OURLIAZE OSO THELEIS, TO GOLF EINAI PROTOS SE POLISIS STHN EVROPI KAI THA PARAMINI MAZI ME TO PASSAT.40 XRONIA EINAI O VASILIAS.