
Έχουν τον ίδιο κινητήρα & πατάνε στο ίδιο πάτωμα-πλατφόρμα.
3.000 ευρώ φθηνότερο & με πολύ καλύτερο εξοπλισμό το Nissan (π.χ. αυτόματος κλιματισμός & θερμαινόμενα καθίσματα).
300 ευρώ λιγότερα το χρόνο θα δίνεις με το Juke, το Νο.1 σε κατανάλωση μικρό SUV στην πόλη.
Καλύτερους χώρους επιβατών για το Renault με τα συρόμενα καθίσματα, ισοπαλία στο (μικρό) πορτ-μπαγκάζ.
Πιο «σφιχτό» & με πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά το Juke, άνετο & με πιο ποιοτική κύλιση το Captur.
autotriti team
Nissan Juke 1,6LT HEV 145 PS A/T Vs Renault Captur full hybrid E-Tech 145 PS
Βλέπουμε σε μετρήσεις και value for money (τιμή + εξοπλισμό) δύο full υβριδικά μικρά SUV που ξεχωρίζουν για την χαμηλή τους κατανάλωση. Επιλέγουμε την εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση και συγκρίνουμε το Nissan Juke με το Renault Captur, δύο μοντέλα με αρκετά κοινά χαρακτηριστικά, αφού πατάνε στο ίδιο πάτωμα (πλατφόρμα «CMF-B») και έχουν ίδιο κινητήρα (145 PS).
3.000 ευρώ φθηνότερο & με πολύ καλύτερο εξοπλισμό το Nissan (π.χ. αυτόματος κλιματισμός & θερμαινόμενα καθίσματα)
Αρχική τιμή 24.900 ευρώ έχει το full υβριδικό Nissan Juke στη «βασική» Acenta, με το Renault Captur E-Tech να ξεκινά από τα 27.900 ευρώ (έκδοση Evolution). Υπάρχει, άρα, μία διαφορά 3.000 ευρώ υπέρ του Juke, το οποίο μάλιστα πλεονεκτεί και σε εξοπλισμό. Πιο συγκεκριμένα, το SUV των Ιαπώνων έχει στάνταρ και έξτρα σε σχέση με το Renault, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρα βροχής (αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες), καθώς επίσης και θερμαινόμενα καθίσματα για τους εμπρός επιβάτες. Στα θετικά και των δύο μοντέλων η παρουσία ρεζέρβα ανάγκης, στα αρνητικά η απουσία ζαντών αλουμινίου.300 ευρώ λιγότερα το χρόνο θα δίνεις με το Juke, το Νο.1 σε κατανάλωση μικρό SUV στην πόλη
Μέση πραγματική κατανάλωση κάτω των 6 λτ./100 χλμ. έχουν τα δύο SUVάκια του συγκριτικού μας, νούμερο εξαιρετικό για τα δεδομένα της κλάσης. Βάζοντας το ένα δίπλα στο άλλο, το Juke έχει μικρό προβάδισμα (σ.σ. προκύπτει από τη διαφορά σε βάρος και τη διάσταση ζαντών) και έτσι είναι το No.1 μικρό SUV σε κατανάλωση πόλης (4 λτ./100 χλμ.). Για αυτό και έχει πλεονέκτημα 300 ευρώ λιγότερων σε ετήσια καύσιμα, για έναν μέσο οδηγό που κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο (80-20 σε πόλη-ταξίδι, αντίστοιχα).
Καλύτερους χώρους επιβατών για το Renault με τα συρόμενα καθίσματα, ισοπαλία στο (μικρό) πορτ-μπαγκάζ
Στις μετρήσεις χώρων το Renault Captur πλεονεκτεί. Το γαλλικό SUVάκι είναι περισσότερο βολικό για τους επιβάτες, με περισσότερο «αέρα» για πόδια και κεφάλι, καθώς και με αρκετά πιο φαρδύ πίσω κάθισμα. Σημαντικό στοιχείο που ενισχύει την πρακτικότητα του γαλλικού SUV πόλης είναι τα στάνταρ συρόμενα καθίσματα (16 εκ.). Βέβαια, μικρός για τα δεδομένα της κλάσης είναι ο χώρος αποσκευών (348 λτ.), όσος είναι και στο Nissan Juke (354 λτ.).
Μοντέρνος & ψηφιακός διάκοσμος με μεγάλη οθόνη στο Juke, κάθετη διάταξη το infotainment του Captur
Περνώντας στο εσωτερικό, θα δούμε δύο προσεγμένες καμπίνες, με καλή ποιότητα κατασκευής, πάνω από το μέσο όρο της κλάσης. Όμορφη είναι και η γενικότερη σχεδίαση, με κάθε μοντέλο να προβάλλει το δικό του χαρακτήρα. Ο πίνακας οργάνων έχει ίδια επιφάνεια, στις 7 ίντσες, με εκείνον του Captur να έχει ψηφιακή διαμόρφωση και να είναι περισσότερο καλαίσθητος και σύγχρονος. Η μεγάλη διαφοροποίηση, πάντως, αφορά την «εκτέλεση» του infotainment. Στο Nissan Juke βλέπουμε οριζόντιας διάταξης οθόνη 12,3 ιντσών, μία από τις μεγαλύτερες σε επιφάνεια σε ολόκληρη την κατηγορία. Κάθετη διάταξη έχει η touchscreen του Renault Captur (10,4 ιντσών), που όπως και στο Juke υποστηρίζει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto.
Διαβάστε περισσότερα στη συνέχεια για την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των υβριδικών Nissan Juke & Renault Captur.
Σελίδα 2 | Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 3 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |